• Volgens mijn vriendinnen, nou ja volgens een paar. Omdat zij geld terug moeten betalen aan hun ouders als ze iets van hun krijgen en ik niet.
    Mijn moeder vind het gewoon een raar idee dat ik haar geld moet terug betalen als ze iets voor me koopt. En blijkbaar ben ik daarom verwend inclusief omdat ik echte Uggs heb 'gekregen'. En het niet heb betaald met mijn eigen geld. Wat ik overigens niet heb, omdat ik maar tien euro per week krijg en dat dus voor mezelf houd en er kleine spulletjes van koop aangezien mijn moeder kleding, schoenen enzo voor me koopt. En omdat mijn moeder dat voor me koopt inclusief mobieltje ben ik dus blijkbaar verwend volgens mijn vriendinnen die ik pas een paar maanden ken. Ik heb trouwens pas een baantje alleen kap er mee omdat het stront saai is geworden en ik net zoveel mee verdien denk ik als wanneer ik niks doe en mijn zak geld krijg -.- Laatst voor gym, nam ik mijn mobiel mee naar de zaal om hem in het bewaar-tasje te stoppen. En toen vonden ze het blijkbaar heel knap dat er alleen maar een paar kleine krasjes op zaten.
    Ik : 'Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar'
    Vriendin: 'Wow, hij is nog helemaal goed.'
    Ik : 'Ik ben zuinig op mijn mobieltjes. In de eerste had ik eerst een andere en toen kreeg ik halverwege het jaar deze. En die heb ik tot en met nu.'
    Vriendin: 'Hoezo krijg jij een mobiel?' 'verwend nest dat je bent' xd( Dat zeggen we wel meestal voor de grap tegen elkaar)
    Wat vraag jij uberhaubt voor je verjaardag als je alles toch al zomaar krijgt?
    Ik : 'Boeken(sinds kort), maar ik vraag juist helemaal niet zoveel aan mijn ouders.'
    Vriendin: 'Ja, omdat je toch alles al hebt'
    Ik: 'Ik heb helemaal niet alles' xd

    Blijkbaar mag ik het woord : Krijgen niet meer zeggen in welke tijd dan ook xd

    Ze zijn wel aardig hoor, maar ik kan er voor de rest niks aan doen dat ik zelf niks hoef te betalen, mijn ouders zijn niet eens rijk of zo. Zelf ben ik sowieso geen kreng of zo, ik denk wel redelijk nuchter. En wil alleen iets als ik het echt nodig heb.

    Zijn jullie ooit verwend genoemt door vrienden/familie? :3


    Respect als je dit gezeik allemaal hebt gelezen(cat)


    =

    Buddy schreef:
    Je krijgt 10 euro per week? Ik krijg 12 euro per maand.

    Maarja anyway, ligt er aan hoe vaak je iets krijgt, of je enigst kind bent enz.


    Ik heb 2 broers een van 19 en een van 21, maar die kopen alles zelf. Want nou ja ze zijn ouder en verdienen hun eigen geld terwijl ze studeren xd


    =

    Wimbledon schreef:
    Ja, maar dat klopt ook wel (bloos)


    Hoezo? (cat)



    btw; de stelling beter verwend dan verwaarloosd vind ik niet bepaald kloppen.
    Als je verwend bent ben je eigenlijk ook wel verwaarloosd als je ouders er niet vaak zijn (Dit is niet bij mij het geval)
    Maar verder ben ik dan ook wel liever niet verwaarloosd.


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Hoezo? (cat)



    btw; de stelling beter verwend dan verwaarloosd vind ik niet bepaald kloppen.
    Als je verwend bent ben je eigenlijk ook wel verwaarloosd als je ouders er niet vaak zijn (Dit is niet bij mij het geval)
    Maar verder ben ik dan ook wel liever niet verwaarloosd.
    Dat ik ook verwend ben *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dan ben ik serieus een verwend kreng. Nee ik vind dat je gelijk heb. ^^


    Some angels have no wings.

    Wimbledon schreef:
    (...)Dat ik ook verwend ben *O*


    Oh okey xd

    Ik moet wel opbiechten dat ik problemen heb met het woord 'nee'
    Want dat zegt mijn moeder weleens en dan praat ik niet meer met haar omdat ik dan boos ben. Maar achteraf denk ik van: Doe eens even normaal, als je het niet krijgt dan krijg je het niet, Klaar!
    Dus daar moet ik nog wel aan werken. Ik haal mezelf altijd wel down to earth.


    =

    Dan ben ik nog meer verwend.. :')

    Oke, ik krijg alleen geen zakgeld maar dat heb ik niet nodig.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb btw helemaal geen dure mobiel, gewoon een samsung star. Aangezien ik de BB niet mooi vind en niet van internet houd op mijn mobiel...


    =

    Ik krijg ook €10 per week en ik moet mijn kleren en mobiel niet zelf betalen. Als ze dat verwend noemen,dan ben ik verwend.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Chimera schreef:
    Ze klinken erg jaloers.
    Maar gewoon negeren dat soort commentaar.
    Ik word ook verwend genoemd en dat kan me geen reet schelen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik moet wel alles zelf kopen, maar dan krijg ik wel 60 euro kleedgeld (20 euro om te sparen) en 75 euro kleedgeld. Ik hoef mijn mobieltje met abo ook niet zelf te betalen trouwens. Vind ik zo'n onzin. Ik krijg juist veel geld zodat ik neit hoef te werken en me op mijn school kan richten :')


    To live would be an awfully big adventure

    Maar 10 euro per week? Kom op zeg, ik krijg maar 5 euro xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    dus eigenlijk ben ik ook verwend-.-
    ik heb nog nooit een telefoon gekochtxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Okeei wacht even, tien euro per week is wel echt boven gemiddeld. Maar dan alsnog ken ik wel ergere (150 euro kleedgeld, uche, uche)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 18:47 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    doohickey schreef:
    ik vind dat je verwend bent, want je krijgt (maar, zeg je zelf.) 10 euro per week aan zakgeld, en ik 15 euro per maand. en je ouders kunnen echte uggs betalen. je hebt vast ook tientallen adidas vesten.
    Dit vind ik trouwens echt een vooroordeel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja, mijn vriend(je) en vriendin noemen me verwend.
    En misschien is het ook wel een beetje zo, maar ik krijg nu eenmaal veel, omdat mijn ouders van het principe zijn dat ik het nog moeilijk genoeg ga krijgen vanaf ik alleen ga wonen.
    Ik trek me er toch niets van aan eigenlijk. Alleen misschien een beetje van mijn vriend omdat ik me dan schuldig voel tegenover hem.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right