• heey,

    Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, en daarbij heb ik julie hulp nodig!
    Ik wil namelijk een verhaal schrijven over een meisje dat nachtmerries heeft, en dat dat opgaat in het echte leven.
    Dat die dingen er dus echt in voorkomen.
    Bijv. ze droomt over een reuzensppin, en die komt daar dan ook echt in voor.
    Nou denk je waarschijnlijk wat voor flut verhaal word dit zonder inhoud? :)
    Maar ik kan je verzekeren dat dat dat niet word.
    Dus hier de vraag: Waar gaan jouw nachtmerries over?

    alvast bedankt!

    xxx

    EDIT: Ik heb al een begin van het verhaal. 1 persoon heeft me enorm geïnspireerd. Diegene leest het vanzelf wel. Verder mogen julie nog steeds julie engste nachtmerries opschrijven!
    Ik zal het vermelden als het verhaal online staat!

    Hij is online! This nightmare has to stop!

    xxx topic kan btw verwijdert worden,

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:45 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    vanacht droomde ik dat er schimmel op mijn chocomouse stond en ik vond dat zo erg

    Vandaag had ik een (niet echt een) nachtmerrie dat ik in Sint 2 speelde, lol


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    In mijn nachtmerries wordt ik altijd achtervolgd en dan kan ik niet meer rennen omdat mijn benen amper kunnen bewegen.


    There's power in the words you whisper.

    Ik heb erg vaak nachtmerries. Die gaan vaak over dat een persoon wat ik niet ken zelfmoord pleegt op rare manieren zoals op een spoor lopen bij een station, en ik ben er altijd bij. Brr.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben alleen in een soort van gang. Aan weerszijden hangen schilderijen, met mensen erop. Ze kijken naar me, al hebben ze geen gezichten. Daarna hoor ik een van de mensen van wie ik houd gillen, ik ren door de gang al lijkt er geen einde aan te komen. Uiteindelijk word er iemand vermoord.
    Dat heb ik 2 keer gedroomd^


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Anitaaa schreef:
    Ik heb geen nachtmerries :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    In al mijn nachtmerries ren ik altijd van de dood weg en dat verloopt altijd terwijl ik buiten ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De laatste tijd droom ik heel vaak dat ik opeens moet gaan kiezen wat ik moet gaan doen-ik moet namelijk mijn profiel kiezen dit jaar en ik heb geen idee wat ik wil gaan doen-
    Vroeger heb ik een paar maanden lang gedroomd dat ik achterna werd gezeten door een ijsbeer
    Verder droom ik vooral dat ik helemaal alleen ben , dat iedereen om mij heen dood is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Identiteiten. Laatst was het zo vreselijk eng, ik kan er nu nog steeds niet door slapen. In mijn droom werd ik wakker met een vreselijk gevoel, alsof de kamer gevuld was met de meest angstaanjagende wezens. Ik deed mijn nachtlampje aan, maar ik zag niets en ik deed mijn lampje weer uit. Het gevoel bleef, waardoor ik niet kon slapen (nog steeds in mijn droom). Plotseling werd het gevoel veel erger en vlogen er duizenden schimmen op me af. Het was vreselijk donker, maar toch zag ik elke schim zijn omtrek. Plotseling schrok ik wakker en begon ik keihard te huilen. Het gevoel zat nog steeds in me en ik was vreselijk bang. Gelukkig was mijn vriend er, maar ik had toen een week lang niet meer geslapen..


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik droom over de dood.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    In coma raken en sterven.


    26 - 02 - '16

    Anhysbys schreef:


    En dan ben ik eerlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDay schreef:
    Dat ik te laat kom bij iets. Altijd D:. Ik ben namelijks dood bang om te laat te komen op iets :'D. Anders gaan ze over de raarste dingen (te veel fanatsie)

    Te laat komen. De grootste nachtmerrie van mij D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb veel nachtmerries, maar de minst enge zijn waarin mijn 'dierbare' bezeten zijn door de duivel.eigenlijk best raar dat ik dat minder eng vind dan donuts.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Niet meer gehad sinds ik ooit een dromenvanger heb gekocht toen ik 10 was ofzo. Die er nu inmiddels allang niet meer hangt, maar ik heb nog steeds geen nachtmerries (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.