• heey,

    Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, en daarbij heb ik julie hulp nodig!
    Ik wil namelijk een verhaal schrijven over een meisje dat nachtmerries heeft, en dat dat opgaat in het echte leven.
    Dat die dingen er dus echt in voorkomen.
    Bijv. ze droomt over een reuzensppin, en die komt daar dan ook echt in voor.
    Nou denk je waarschijnlijk wat voor flut verhaal word dit zonder inhoud? :)
    Maar ik kan je verzekeren dat dat dat niet word.
    Dus hier de vraag: Waar gaan jouw nachtmerries over?

    alvast bedankt!

    xxx

    EDIT: Ik heb al een begin van het verhaal. 1 persoon heeft me enorm geïnspireerd. Diegene leest het vanzelf wel. Verder mogen julie nog steeds julie engste nachtmerries opschrijven!
    Ik zal het vermelden als het verhaal online staat!

    Hij is online! This nightmare has to stop!

    xxx topic kan btw verwijdert worden,

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 21:45 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    nou, als je naar de film Insidious demon kijkt weet je genoeg over me.

    Over een jongen die ik leuk vond en waar ik nu ruzie mee heb, omdat hij me enorm heeft genaaid.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb niet overdreven elke nacht minstens twee nachtmerries, ze gaan voornamelijk over mensen kwijtraken en angsten.


    your eyes are like stars in the night.

    dat is bij mij altijd verschilend...

    de ene keer gaat het over mijn zolder, waar je met zo'n enge trap naar boven moet... en dat er dan ineens een hele enge pop staat die me aanvalt waardoor ik naar beneden van en dan ook blijf vallen!

    en de andere keer gaat het over mijn familie die overlijden of ineens weg zijn...

    altijd anders dus^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Dat ik vermoord word & clowns.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Meestal gaat het over geliefden verliezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat ik achterna gezeten word en val. En dan word ik schokkend wakker in bed (pirate)

    Mijn nachtmerries slaan nergens op. Zo vond ik het echt niets aan toen ik in mijn droom vermoord werd, maar toen ik droomde dat er iemand in de tuin stond, werd ik schreeuwend wakker (cat). Het is meer het gevoel erbij dat het 'm doet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    doohickey schreef:
    -die moordenaar van saw
    -zo'n spookverhaal van een meisje dat slaapt en dat dan vermoord word door iemand die steeds zegt: ik sta op de trap, nu sta ik voor je deur, nu sta ik voor je bed.
    -als ik de trap op loop denk ik dat er dan een man voor de voordeur staat.

    eigenlijk droom ik daar niet over, maar denk ik er over als ik in bed lig en ik kan niet slapen.(en als ik dat dan denk kan ik nog minder slapen...)


    Toen ik dat spookverhaal voor het eerst hoorde. (volgensmij was ik 12) Heb ik nachtenlang niet geslapen. En als ik dan in slaap viel, droomde ik over die pop, ik was het verhaal nu bijna vergeten. Tot dat jij het nu zegt. o_o


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vannacht had ik er een dat ik met een vriendin die ik niet zo mag mee op vakantie ging en daardoor Sinterklaas, Kerst, oudjaar en nieuwjaar en de verjaardag van mijn vriend miste. Vaag, maar goed. Ik baalde er echt van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Anhysbys schreef:


    En dan ben ik eerlijk.


    Wat ben jij aardig tegen mensen die je niet persoonlijk kent, zeg! (;


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Vogels die verloren dierbaren moeten voorstellen. Echt afschuwelijke dromen zijn dat.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    over een naakte Jason Mraz, ga niet vragen wrm, ik weet t ook niet, maar t was wel eng


    One day, people will love me for who I am. Until then, I will do it myself.

    Ik heb niet vaak nachtmerries maar als ik naar droom, dan gaat dat over kleine donkere ruimtes waarin ik opgesloten zit. Of een gijzeling, maar eigenlijk zit ik in een nachtmerrie altijd opgesloten. Tsja, claustrofobie.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    over dat mensen me haten & ik helemaal niemand meer heb.


    Save me from myself.