• De stelling van deze week luidt:
    Het is te makkelijk om aan drank te komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eurydice schreef:
    Voor minderjarigen wordt er bedoeld? Want ik vind het vrij logisch dat ik als zestienjarige gemakkelijk aan bier kan komen.


    26 - 02 - '16

    Ja, veel te makkelijk, zelfs hier op het eiland waar iedereen elkaar kent. Op de kermis liep er een 11 jarige! met bier :O


    Life's a journey, not a destination

    Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België wel ja. In cafés en nachtwinkels krijg je gewoon wat je vraagt zonder dat ze je leeftijd controleren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, ik dronk als vijftienjarige wel eens. En ik kwam bij discotheeks binnen en kreeg daar gewoon drank. Ook op schoolfeesten is drank makkelijk te krijgen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    helemaal waar, er zou echt iets aan gedaan moeten worden


    KATSU!

    Veel te makkelijk.

    Nogal :W


    i put the fun in funeral

    héél erg gemakkelijk zelfs.
    De meeste nachwinkels geven er niets om of je wel 16of ouder bent.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Gelukkig wel..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Bij ons in de supermarkt wordt wel superstreng gecontroleerd, evenals schoolfeest, maar als je gewoon uitgaat is het wel makkelijk te krijgen.
    En je kan ofcouse nog een 16+ iemand drank voor je laten halen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I totally agree.
    12-jarigen geraken aan Breezer(16+) en 14-jarigen aan jenever(18+).


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is makkelijk, net als sigaretten. Mijn moeder rookt en ik kan zó een slof voor haar meenemen. No problem. Wil je een fles wodka? Lukt me ook wel. Alleen ben ik zo verstandig het niet te gebruiken, das wat anders :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eens, en ik vind dat wel fijn. Niet dat ik zelf drink, maar als je eens een feest houd met anderen die wel drinken is het wel handig als je wat drank hebt.


    Alis volat propriis.

    eens mijn zusje van 9 heeft champagne en wijn gekocht in de delaize aan de zelfkassa
    niemand had het gecontroleerd

    Indian schreef:
    Veel te gemakkelijk, maar het kan me eigenlijk helemaal niks schelen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.