• De stelling van deze week luidt:
    Het is te makkelijk om aan drank te komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens, je kunt als minderjarige zo iemand regelen om het voor je te halen

    Eens, veel minderjarigen vragen een ouder iemand of diegene drank voor hem/haar wilt kopen en die doet het dan ook.

    Cockney schreef:
    Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België wel ja. In cafés en nachtwinkels krijg je gewoon wat je vraagt zonder dat ze je leeftijd controleren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PureObsessed schreef:
    True.

    Mraz schreef:
    Never tried.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    jawel mee eens niemand vraagt de laatste tijd echt om je id ofzo in de winkel enzo ;-)


    You can't touch music but music touch you

    als je als 15 jarige drank gaat halen niet nee. je moet echt wel je id laten zien. maar als je bevriend bent met mensen boven de 16 (of in sommige winkels 18) dan heb je het zo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eens, ik ken een aantal minderjarige die zich ongeveer elk weekend helemaal dronken zuipen. Via hun vriendjes komen ze super makkelijk aan drank en drugs.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Voiceless schreef:
    Veel te makkelijk.

    So true. Ik bedoel maar, ik was 14 en kon op een fuif al cocktails drinken. En toen ik 14 was, zag ik er écht geen 18 uit.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ja eens


    just be yourself and live your own life

    True.
    Mijn nichtje van acht kon op een feestje bij een zaal gewoon vragen om een glas Rosé, en ze kreeg het ook nog gewoon, die barman keek nergens van op.


    You're hot like lava, I lava you

    eens,
    je kan altijd aan iemand anders vragen het voo rje te kopen die 16+ is


    Bloodsucking Vampire Girl

    Ghehe, dat lag voor mij een beetje anders, gezien mijn vader zelf een winkel had waarin hij onder andere drank verkocht, dus dat is dan gewoon kinderspel om aan drank te komen. - gayhandje - Maar tegenwoordig vragen ze hier niet meer om je ID. Ze kijken puur naar je uiterlijk :'].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat kan toch niet worden tegengehouden.


    26 - 02 - '16