• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hersea - Paladijn (Engel)
    Ik zag hoe ze loog ze was er vast niet goed in. Toen ik haar gezicht zag zag ik Athene. De dochter van mijn meesteres. Een stem klonk in mijn hoofd. 'Bescherm haar Hades zal haar op de 17e aanvallen.' klonk mijn meesteres in mijn hoofd. Ik ded een stap dichterbij. Ik gong naast haar zitten en keen in een fractie van een seconde de jongen aan. Ik aaide even over haar hoofd en susde haar. 'Wat is er gebeurd? Vertel het me maar.' Zei ik zacht. Ik verzon even een naar en glimlachte toen een halve seconde. 'Ik ben trouwens Helena.' Zei ik nog is met mijn melodieuze stem. Ik vond de naam mooi. Misschien kon ik haar vriendin zijn. Dan zou ik haar niet hoeven te bespioneren...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cole- mens
    Cole zag dat een vrouw er aan kwam en haar begon te troosten. Heel even dacht hij na of hij wel zou blijven maar de vrouw leek goed voor haar en zelf was hij bang dat hij in de weg zou zitten. Maar hij vond het stom om nu weg te gaan dus keek hij haar maar aan met een glimlach. ´Ik ben Cole en zag het maar als ik weg moet´ zei hij eerlijk. Hij was niet iemand die in de weg wou zitten. Toch kwam er langzaam een deuntje in hem op voor een liedje die hij zeker uit ging schrijven.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [ik vraag straks wel een samenvatting, heb verhaal redelijk ver al af]

    Sarina - Halfgodin
    Ik liep langs winkeltjes en ik zag een meisje met rood haar uit een verfwinkel komen. Ik stapte op haar af. 'Hoi ik ben Sarina.' Zei ik tot ik 3 dozen met verf zag. 'Zal ik helpen met dragen?' Zei ik zo vriendelijk mogelijk. Ze had iets dat me aantrok alsof we hetzelfde waren... Ik had denk ik een bedenkelijk gezicht dus toverde ik er een prachtige witte en rechte glimlach op. Ik keek even in een seconde om me heen. Het was niet echt druk meer de winkels gingen sluiten en nog een enkeling liep door de straat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucifer Blight Dwades ~ Zoon van Hades

    Met een zucht liep Lucifer over straat, terwijl hij een paar mensen groette, en anderen dan weer salueerde met een middelvinger. Zo ging het elke dag; tien minuten lopen naar huis, iedereen tegenkomen, en dan saai een beetje zijn slang doden en weer tot leven brengen, tot hij honger kreeg. Hij had pas een tv gekocht, maar hij deed er niet zo veel mee, want hij was niet zoals elke tiener. Hij was ook van plan om te gaan schilderen, maar hij had geen doeken meer, dus moest hij die gaan halen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 13:20 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    natas - halfgodin
    Natas probeerde langs de verfpotten te kijken toen iemand iets aan haar vroeg. Ze kon er net langs kijken toen ze een meisje zag. ´Dank je´ zei ze zachtjes toen het meisje had aangeboden te helpen. Ze was ook dankbaar maar natuurlijk was ze weer te verlegen om meer harder te zeggen. Het was tenminste uit haar mond gekomen, wat niet vaak gebeurde. ´Ik ben Natas´ zei natas daarna weer zo zacht dat Sarina het waarschijnlijk net kon horen. Snel gaf ze een van de dozen, de andere twee kon ze wel houden en net er overheen kijken waar ze liep.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Sarina - Halfgodin
    Ik kon haar amper verstaan maar toch wel een beetje. Ik pakte een van de dozen aan en liep met haar mee. 'Leuk je te ontmoeten Natas.' Zei ik met mijn glimlachende ogen en mond. 'Waar woon je? Dan loop ik een mee.' Zei ik bijna hyper. Ik had een beetje AdHd. Half ik was niet altijd druk alleen als ik blij was. Ik keek een om me heen daar liep een jongen hij had zwart haar en hij straalde negatieve energie uit. Het verzwakte me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya - Halfgodin
    Terwijl ik door de straten slenter stromen tranen langs mijn wangen, en zo ook de regen uit de hemel. Het leven is niet eerlijk, alles wat ik heb wordt me afgenomen. Ik schop afwezig tegen een steentje en kijk op wanneer ik iemand "auw" hoor roepen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arlené Emily McMahon- Halfgodin
    "Zoals gewoonlijk vroeg ik iets over mijn moeder, zij heeft on verlaten toen ik net geboren was. Toen werd mijn vader erg boos, zo boos heb ik hem nog nooit gezien" snik ik en veeg de tranen weg.
    Opeens schiet me nog iets te binnen "Ik moet nog naar de winkel verf halen, gaan jullie mee?" vraag ik met een glimlach.
    "Mijn naam is trouwens Arlené Emily McMahon maar jullie mogen me wel Lene noemen" zeg ik met een bloos.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 13:42 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucifer Blight Dwades ~ Zoon van Hades

    Lucifer stapte door om net op tijd te zijn, voordat de winkels zouden sluiten. Hij had een aantal doeken gekocht, en rode en zwarte verf. Twee doeken waren bijna zo groot als hijzelf, maar hij kon het makkelijk dragen. 'Godverdomme', mompelde hij hardop toen het ineens begon te regenen, en rende een café binnen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    natas - halfgodin
    Natas knikte kort dat het leuk was te ontmoeten en liep ondertussen in de goede richting van haar huis. ´Twee blokken verder´ zei ze kort terwijl ze met haar hoofd knikte in de richting die ze bedoelde. Ze vond het wel fijn dat Sarina meteen zo blij kon doen. Meestal moest ze eerst echt wennen aan mensen voordat ze zo blij kon doen. Maar dat was ze gewend dus kon ze niets aan doen. Opeens begon het te regenen. Zelf vond ze het nooit erg op de een of andere manier. Het liefst zou ze gewoon door lopen maar dat leek haar niet slim voor Sarita. ´Zullen we schuilen´ vroeg ze terwijl ze naar een cafe knikte waar ook een jongen schuilde.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Hersea - Paladijn (Engel)
    Ik kon mijn oren niet geloven. Athene moest haar plicht doen. Hoe kon die vader zo vreselijk zijn over Athene! Ze is een godin! 'oke ik ga wel mee Lene wat ga je maken met de verf?' Zei ik afvragend nadat ik gekalmeerd was. Ik wou bijna mijn vleugels uitslaan, maar dan mocht ik niet ik kon mezelf nog net oprtijd stoppen. Tot haar 17e mocht ze niets weten van dit soort dingen. Ik zal haar ook met mijn leven beschermen. Voor mijn schepster voor Athene de Godin van de Vrede.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya - Halfgodin
    Na een half uur door de regen gekuierd te hebben, ben ik doorweekt. Ik ril en een ijzige wind steekt op.
    Plots zie ik ergens licht schijnen en stap er op af. Het is een klein café en na enig aarzelen besluit ik binnen te gaan. Ik keek verlegen om me heen.
    Ik bestel een cola en ga aan tafeltje bij een open haard zitten, in de hoop sneller droog te raken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    cole
    Cole keek medelevend naar haar. Hij snapte niet goed hoe dat zou voelen. Hij had zelf nooit ouders echt gehad, dus zo´n gevoel kende hij niet. Maar hij snapte wel dat ze daar erg verdrietig over kan zijn. Daarom was hij blij toen ze voorstelde om verf te halen. ´Dan moeten we wel opschieten want volgens mij sluiten de winkels al bijna´ waarschuwde hij met een glimlach terwijl hij op stond. Hij keek naar boven toen de eerste regen druppels voelde. Gelukkig had hij een muts op waardoor hij niet veel voelde.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Lucifer Blight Dwades ~ Zoon van Hades

    Lucifer nipte rustig aan zijn whisky, terwijl hij een sigaret probeerde op te steken. Met een glimlach bewonderde hij zijn kostbare schilders spullen, en had al een idee voor zijn volgende kunstwerk. In zijn hoofd schetste hij een engel, maar alleen de romp er van. De rest zou dan duivels worden. Met een grijns zakt hij onderuit, en kijkt naar het stampvolle cafeetje, en zijn lege stoelen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)