• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony
    Rustig loop ik over straat. Mijn handen spelen met een klein mesje dat ik toevallig bij heb. In de verte zie ik Arlené en Hersea. In een versnelde pas loop ik in hun richting. ZO te zien komen ze net uit een winkel.
    'Hey,' zeg ik vrolijk. 'Hoe is het ermee?' Ondertussen heb ik mijn mes weer stiekem in mijn zak gedaan.

    Arya Rana Debris
    Ik schrik even wanneer een jongen me toespreekt. Hij reikt me een stukje stof aan om het bloeden te stelpen. Voorzichtig neem ik het aan.
    "Dankje," glimlach ik verlegen terwijl ik het tegen mijn vinger houd.
    Een rilling loopt langs mijn ruggengraat wanneer een plotse kou door mijn vinger voel trekken. Na enige tijd besef ik dat de jongen er nog steeds staat.
    "Ik ben Arya," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucifer ~ Zoon van Hades

    'Lucifer', zegt Lucifer kort, terwijl hij zijn spullen verplaatst, en bij Arya komt zitten. 'Wat een raar cafeetje', glimlacht hij daar na. In zijn ooghoek ziet hij dat de jongen die net is gestorven afgevoerd was, en het meisje het café had verlaten. 'Dus, wat doet een meisje zoals jij hier alleen..?'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Arya Rana Debris
    Hij stelt zichzelf voor als Lucifer, een naam die ik nog niet eerder gehoord had. Hij komt me vreemdgenoeg bekend voor denk ik terwijl mijn ogen afdwalen naar enkele doeken die hij bij zich heeft.
    "Schuilen," antwoord ik op de vraag die hij net stelde. Nu pas zie ik dat het gestopt is met regenen.
    "Je schildert?" vraag ik terwijl ik naar zijn doeken wijs.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arlené Emily McMahon
    "Oh Hallo" zeg ik met een glimlach "We zijn van plan om naar het café te gaan, wil je mee?" vraag ik.
    Ik heb hem wel vaker gezien in de stad, en een keer met heb gesproken.
    Anthony is zijn naam volgens mij.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Anthony
    Arlené bood aan om mee te gaan naar het café. Eigenlijk had ik wel zin om wat te gaan drinken, maar ik moest niet te laat terug zijn. Er wordt nog van me verwacht om dadelijk training te geven.
    'Ja is goed, maar ik kan wel niet te lang blijven.' zeg ik rustig. Ik denk dat ze me wel begrijpen. Onwillekeurig gaat mijn hand door mijn haar. Zin om training te geven had ik altijd. Ik geef ook privé training aan een jongen, die is vanmiddag.

    [bij wie kan ik invoegen? Ik ben nu nogal een sneu alleen iemand xD]

    [moet ik Vic naar je toe sturen, die moet ook nog inspringen??]

    Proprius schreef:
    [bij wie kan ik invoegen? Ik ben nu nogal een sneu alleen iemand xD]


    (natas was tegen je opgebotst hoor :( )


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    natas
    Blijkbaar hield het wel heel snel op met regenen. Eigenlijk was Natas er niet zo blij mee. Op de een of andere manier voelde het natuurlijker als het regende. Maar daar wou ze het liefst niet aan denken. Dalijk begon ze nog te geloven in de onzin die haar moeder beweerde. ´Laat maar´ zei ze kort op de suggestie om te schuilen. Natas wou weer verder lopen maar keek niet boven haar dozen uit. Oppeens botste ze tegen een jongen (liam). Van de schrik viel ze op de grond en liet ze de twee dozen vallen. ´Shit´ zei ze zachtjes.


    Liam Oliver Pryst

    Ik voel bijna achterover. Het meisje liet de dozen die ze droeg vallen en viel bijna om. "Sorry!" Ik boog me om haar overeind te helpen. Toen ik haar hand vast hield zag ik het. De goden. Ik zag de krachten, de krachten die wij ahdden en wat we konden. Ik liet haar los en keek haar aan. "Zag je dat ook?" mompel ik.

    Lucifer ~ Zoon van Hades

    Lucifer knikte, terwijl hij zijn doeken liefkozend naast hem zette. 'De kunst van het macabere', verzucht hij, en neemt nog een klein slokje whisky. 'En, wat doe jij in je vrije tijd?', glimlachte hij deels kwaadaardig, terwijl zijn ogen door het café schoten. Allemaal heldere zielen liepen in en rond het cafeetje, wat erg zeldzaam was.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Natas
    Natas keek op naar de jongen en pakte dankbaar zijn hand vast. Al trok ze hem meteen weer terug toen ze het zag. Ze keek hem angstig aan. Waarom zag ze dit nu. Ze probeerde zo erg weg te rennen van haar gekke moeder en begon er nu zelf over te fantaseren? Kort knikte ze als een bevestiging dat ze het zag. Maar haar gezicht zag je dat ze er niet blij mee was. Ze wilde het niet geloven dat het echt was maar misschien wist de jongen er meer van. Zou ze het durven vragen? Uiteindelijk keek ze de jongen recht aan. Zou hij er wel in geloven? ´Gelllooofff jij....´ stamelde ze zachtjes naar buiten.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Arlené Emily McMahon
    "Kom dan" grijns ik trek Anthony mee aan zijn hand.
    Wanneer we eindelijk bij het café aan kommen zijn we alle drie doorweekt.
    Bibberend kijk ik het café door "Zullen we daar maar gaan zitten?" zeg ik en wijs n aar een plekje dicht bij de open haard.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Anthony
    Opeens werd ik meegetrokken aan mijn hand, niet dat ik dat erg vond. We kwamen het café binnen en Arlené zag een warm plekje bij de open haard.
    'Ja is goed,' zeg ik. We gaan er zitten en ik doe mijn jas uit. Ik hoor mijn mes op de grond vallen en raap het snel op. Ik kijk een beetje beschamend als ik het terug in mijn zak stop. Niemand hoef te weten dat ik graag met messen om ga, dan vinden ze me raar.

    Liam Oliver Pryst
    Ik haalde mijn schouders op. "Geloof jij het?" Fluisterde ik. Ik hielp haar nu met de dozen en keek haar aan. "Zijn wij kinderen van goden?"