• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya Rana Debris
    "Bijzonder weinig," antwoord ik "lezen, oefenen met mijn boog."
    Plots voel ik mijn voet aan de vloer kleven en ik besef dat de cola er nog steeds ligt. Ik draai mijn hoofd even om om te zien of er op de bar ergens een handdoek ligt om het op te kuisen. Ik zie niemand aan de bar. In feite zie ik niemand om me heen. Iedereen staat rond een tafeltje waaraan een meisje hopeloos zit te snikken. Ik heb niet eens doorgehad wat er gebeurd is.
    "Wat heeft zij?" vraag ik meer aan mezelf dan aan de jongen voor me.
    Ondertussen komt een paar aan het tafeltje naast ons zitten.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 15:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Natas
    Natas keek naar de dozen en pakte eentje op. Langzaam droop een druppel rode verf naar onderen. Ze zuchte diep toen ze wist dat de hele doos waarschijnlijk kapot was en al het verf zich nu binnen zat te mengen of naar buiten zat te dringen . De andere doos was tenminste nog heel zag ze. Daarna keek ze de jongen aan. ´Mijn moeder zei wel zo iets. Maar ik weet niet of ik het wil geloven´ zei Natas zachtjes terwijl ze ene pluk haar achter haar oor deed. Het was de waarheid, voor haar klonk het zo raar dat het zo was. Maar wat er net gebeurde was ook neit normaal. ´Ik ben trouwens Natas´ zei natas daarna met een klein glimlachje.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam Oliver Pryst
    "Ik ben Liam." antwoorde ik. "Maar wat is nu de bedoeling?" Vroeg ik. "Ben jij écht de dochter van Poseidon?" Ik kon eht haast neit geloven. Ik dacht dat mijn moeder een grapje maakte..

    Arlené Emily McMahon
    Ik glimlach en ga zitten "Geloof jij in goden?" vraag ik dan.
    Mensen vinden het vaak raar dat ik geïnteresseerd ben ik goden.
    Mijn ogen glijden door het café maar blijven hangen bij een jongen met lange zwarte haren.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucifer

    Lucifer grijnsde bijna. 'Geen idee, haar vriendje kreeg een beroerte of zoiets. Hij is allang naar het ziekenhuis', zei hij ineens met een kille stem. Zijn ogen gleden af naar de barvrouw, waarvan hij de zonden voelde prikken. Ze had een interessant uiterlijk, maar droeg veel negatieve energie. Of was hijzelf het?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Anthony
    "Geloof jij in goden?" vraagt ze. Die vraag wordt me niet vaak gesteld. Ik zou het antwoord op de vraag dan ook niet zo 1 2 3 weten. In het café zie ik een meisje huilen, en een jongen met zwarte haren met een meisje praten.
    "Ik weet tegenwoordig niet meer wat ik moet geloven en wat niet." zeg ik na een tijdje. Er zijn bepaalde dingen in mijn leven waar misschien een god of andere kracht aan te pas komt, maar het kan ook puur toeval zijn.

    natas
    Natas stons rustig op en pakte de doos die nog heel was. Ze zuchte diep omdat ze wist dat ze niet langer er voor weg kon lopen. ´Ik heb geen idee. Maar misschien kunnen we samen er uit komen´ zei ze wat harder nu wat bijna op een normale toon klonk. Twee wisten meer dan een wist ze en ze was gewoon te bang om er alleen achter te komen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Arya Rana Debris
    Ik schrik van zijn woorden. Hoe heb ik dat niet kunnen merken? En hij blijft er wel heel koel onder.
    "Oh," antwoord ik wat verstomd.
    Plots merk ik dat het meisje aan de andere tafel steeds naar Lucifer zit te kijken en ik moet even een lachje onderdrukken.
    Uit het niets staat de barvrouw voor me met een doek.
    "Als je morst kan je het opkuisen ook," zegt ze terwijl ze naar de zoete plas op de grond wijst.
    Ik neem het doek aan en ga mompelend op de grond zitten. Wat een timing heeft dat mens zeg.
    Buiten pakken donkere wolken samen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 15:47 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knikte. "Goed idee." Stemde ik toe. "Zal ik je nu eerst maar even helpen met die spullen?" Ik glimlachte en tilde een paar dozen voor haar op. "Welke kant op?"

    natas
    Natas keek wat om zich heen en zag een cafe. De spullen konden wel even wachten ze kon net zo goed wat drinken. Ze knikte daarom maar na het cafe. ´Daar kunnen we praten´ zei ze voorzichtig. Ze was blij dat hij hielp met haar dozen. Ondertussen liep ze langzaam naar het cafe waar net een ambulance vertrok. Er was blijkbaar iets gebeurt maar ze wou er niet verder over na denken.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Lucifer

    Lucifer gooit zijn voeten op tafel, en gluurt naar de barvrouw, die Arya had lopen afsnauwen. Lucifer blijft haar aanstaren, en hoest. Ineens valt zij ook neer, maar niemand heeft het door, omdat ze achter de bar valt. Lucifer zet zijn stoel weer op vier poten, en lacht. 'Ik wil je best helpen, hoor'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Liam Oliver Pryst
    Ik knikte en volgde haar naar het café toe. "Wat wil je hebben?" Vroeg ik toen we binnen waren. Ik had al haar dozen emt verf op een tafeltje gezet. Geen idee of het zou lekken maar goed dat was nu niet mijn grootste probleem.

    Arya Rana Debris
    Ik gooi de doek op de grond en zet er mijn voet op, waarmee ik even over de natte plek wrijf.
    "Ik wil je best helpen, hoor," zegt Lucifer.
    "Hoeft niet, ben al klaar," lach ik vriendelijk.
    Ik neem het doek vast tussen mijn duim en wijsvinger, hou het ver voor me uit en wil het terugbrengen naar de barvrouw. Ik ben even verbaasd als ik haar nergens zie en leg het natte ding dan maar op de bar om dan terug te gaan zitten.
    Terwijl ik terug naar het tafeltje loop, bots ik per ongeluk tegen een jongen die net binnenkomt. De dozen die hij op een tafeltje gezet had dreigen bijna te vallen.
    "Sorry, ik zag je niet," bied ik mijn excuses aan "en je dozen vallen bijna," zeg ik nog lief.
    Ik besteed er verder niet veel aandacht aan en ga terug naar mijn tafeltje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    natas
    ´Eh water is goed´ zei Natas rustig. Ze bestelde eigenlijk altijd water. Het was goedkoop en ze vond het lekker. Ze slikte even toen ze terug dacht hoe erg het paste bij de dochter van poseidon ding. Maar dat was gewoon toeval hoopte ze nog steeds. Ze probeerde weer een glimlach op te zetten terwijl ze rustig rond keek. Ze zag het meisje die zei dat de dozen bijna vielen. Ze waren waarschijnlijk toch al kapot dus nog een keer vallen maakte weinig uit dacht Natas. Maar ze zei het maar niet hard op. Daar was ze te verlegen voor.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Lucifer

    Lucifer wipte weer eens heen en weer met zijn stoel, terwijl hij zijn knokkels kraakte, en zijn hoed recht zette. Hij voelde zich sterk, en machtig, maar tegelijk zwak en klein. Snel wipte hij weer naar voren, zin in nog een drankje, maar realiserend dat de barvrouw gesneuveld was. Hij zuchtte, dacht aan de vrouw, en zag haar opstaan vanachter de bar. 'Ik zou graag muntthee met suiker willen', riep hij haar toe, en wachtte af.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)