• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Artemis.

    'Omdat iemand voor je moet zorgen,' zeg ik en Lucifer kijkt me vreemd aan. 'En omdat ik dit gezeik zat ben, ik wil mijn plek als Olympische god bewaren en niet onderdoen voor mijn zus.'
    Als ik dat gezegd heb beginnen de kasten te rammelen en stormt Hades binnen. Hij kijkt me furieus aan.
    'Hoe durf jij met hem te praten. Het verdrag was getekend met jouw vader, hoe durft gij hem te spreken! Je vertrekt, of je weet wat er zal gebeuren!' zegt hij laaiend en wil me een klap in mijn gezicht geven.
    Ik slaak een gil maar merk dat zijn klap niet aankomt. Verbaasd kijk ik naar hem en even verbaasd kijkt hij terug.
    'Wat is er, oom?' vraag ik en kijk hem angstig aan. 'Heeft u al uw krachten verloren? Bevredigt slechts één klap u niet, moet ik lijden? Vertel mij waaraan u denkt, oom.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hersea - Paladijn
    Hades had zijn monsters losgelaten vereselij kdit allemaal. Medusa was bij 2 halfbloedjes dus ik vloog erheen. Ondertussen dode ik nog een paar Vleermuis wezens. Ik vloog het Café in en zag medusa.Ik dacht aan mijn training. 'Hoor elk geluid Ogen dicht en hoor je Prooi.' Klonk Athene's Stem. Ik deed mijn ogen dicht en hoorde de slangen sissen. Medusa draaide zich om. Ik gromde. 'Raak ze niet aan Medusa.'Zei ik grommend. Terwijl ik mijn engelen vleugels nog verder uitklapte. Ik sloeg haar hard met mijn vleugels en trok mijn Zwaard. Hij was van Athene geweest ik mocht hem hebben om de halfbloedjes te beschermen. Ik Hakte erop los en bleef even stilstaan. Ze stond achter me. Ik stak achter me en hoorde een hard gesis. een gegil van haar erna. Ik had haar geraakt. Ik hakte nog is en nog is tot ik geen gesis meer hoorde. Ik wou mijn ogen opendoen, maar dit kon een listzijn. Ik keek met gesloten ogen naar de halfbloedjes. 'Kan ik mijn Ogen opendoen? Is ze dood?' Zei ik vragend, maar ook argwanend.

    [Ga wokken ben pas om half 9 thuis Doeggies ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucifer

    'Omdat iemand voor je moet zorgen', zei Artemis tegen Lucifer. Die woorden bleven hangen in zijn hoofd. Ineens kwam Hades, zijn vader binnengestormd, en merkt dat hij Artemis wil slaan. Lucifer stormde naar het voorval, en ging ertussen staan met gespreide armen. 'Niet in mijn huis!', schreeuwde hij woedend, kijkend naar alle schilderijen die waren gevallen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hades - God [Je weet dat Hij niet weet dat Hades in vader is of wel of heeft Artemis dat verteld?]
    Ik gromde. Ze daagde me gewoon uit. Ik wou haar slaan, maar lucifer kwam er tussen. Verader! kwam op in mijn hoofd. 'Hoe durf JIJ Hades de god van de dood te stoppen? Ik kan je met een aanraking doden. Dan kan je branden in de hel.' Gromde ik naar hem. Ik liep versneld, zonder dat hij het merkte, langs Lucifer. 'Dat jou vader je niet vermoord hebt. een schande voor de Familie. Je zou moeten branden in mijn land. Dan zal je wel anders Piepen. Als ik jou na deze waarschuwing nog een keer met Lucifer of Arya met een woord aanspreekt zal ik de Kraken loslaten en de mensheid verwoesten. Geen liefde meer voor jullie alleen angst en dat is voor mij. Je Vader zou je haten en opsluiten in jou hemelse kamer. Ga bij hem weg of ik gooi je terug naar Olympus of zoals ik het noem Olympis.' Gromde ik naar haar. Ik had een woordje te spreken met Zeus.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [had ik niet getypt dat ik bij Arlené stond??]

    Inkheart schreef:
    [had ik niet getypt dat ik bij Arlené stond??]

    [Ja maar toen kwam ze Athene tegen en liep ze naar huis naar haar broertje. Waar ben je? Dan komt Athene je moeder denk ik je opvrolijken :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Artemis.

    'Goed, weet alleen wel dat u geen bad van olijfolie aangeboden zal worden! Ik ben niet minder dan u, ik ben jonger, dat klopt, maar nog steeds ben ik strategischer en handel ik niet uit loze impulsen! UW ZOON, HEEFT EEN HART, IN TEGENSTELLING TOT U! U doet uw best maar. Ik heb een veel sterker wapen dan de kraken, en er is niets dat mij nog zal stoppen dat in te zetten!' zeg ik en ik voel hoe mijn vingers trillen van woede. Lucifer mag dan wel de zoon van Hades zijn, van zijn moeder heeft hij veel meer weg. Diep van binnen weet ik dat het niet mag, maar ik kan moeilijk onderdrukken dat ik wel degelijk van hem ben gaan houden. Op wat voor manier weet ik niet.
    'Lucifer, maak je geen zorgen. Ik heb genoeg plannen om dit te stoppen, een daarvan ben jij. Ik help je, om te laten zien dat halfgoden ouders verdienen, en liefde, dat sommigen van jullie écht sterk zijn en dat dat niet te ontkennen valt. Je vader is gewoon... lichtgeraakt, trek het je niet aan.' zeg ik en ik strijk een pluk van zijn haar recht. Zal er dan nu eindelijk verandering komen in dat eeuwige schrikbewind van Athene, Zeus en Hera? Zal Hades écht de Kraken loslaten...?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Ja maar toen kwam ze Athene tegen en liep ze naar huis naar haar broertje. Waar ben je? Dan komt Athene je moeder denk ik je opvrolijken :D]

    vergeet die post maar, Anthony is nog steeds hard aan het trainen]

    Hades - God
    Ik grijns gemeen naar mijn nichtje. 'Welk o zo sterk wapen heb je dan?Je jachthond ofzo?' Zei ik bits. 'jij Artemis weet dat jullie liefde nodig hebben van de mensen. Dat is al weinig. Angst is overal op de wereld dat is mijn kracht. Als ik Hades de kraken loslaat zal er oorlog komen en angst. Geen gebid meer naar de goden. Zelfs Athene kan niets doen aan die Oorlog. Zeus heeft het al is bijna verloren van mij met de Kraken. Een Halfgod het hem toen verslagen. Maar dat wapen is al een hele lange tijd weg. Zelfs. Ik heb dat wapen. Het enige wapen dat de kraken n verslaan is in de handen van de meester van de kraken. Zelfs Zeus met zijn bliksem kan niet tegen de Kraken op dat was bijna zijn dood.' Schreeuw ik naar haar. 'Je andere familie leden zoals: Poseidon Zeus Hérault of zelfs Athene kan er niets tegen doen.' riep ik triomfantelijk. Ze weet dat ik gelijk heb.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athene - Godin
    Ik moest mijn zoon nog vinden. Misschien werd hij aangevallen door Hades zijn wezens. Ik greep snel mijn pijl en boog en boorde mijn pijlen door de wezens. In zwart stof vielen ze op de grond. Mijn zoon zou natuurlijk Trainen. Ik liep naar zijn plek waar ik hem zag trainen. Mijn zoon... Ik pinkte een traan weg. Ik liep naar hem toe. Rustig bekeek in Anthony. 'Jij bent Anthony toch?' Zei ik met een trillip. Hij was het dat zag ik aan zijn ogen. Ik schudde mijn bruine krullen uit elkaar en deed mijn haren in mijn nek. Zodat mijn v hals met mijn ketting met de naam Athene erop zichtbaar was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Artemis.

    'En u verwacht dat ik onder de indruk ben van een paar loze bedreigingen?' zeg ik brutaal maar gemeend. 'Ik stel u een ultimatum: u geeft zich over, of u ondergaat uw straf. Het is een makkelijke keuze!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hades - God
    'loze bedreigingen? loze BEDREIGINGEN!!' Gromde ik naar haar. 'De enige straf die ik kan ondergaan is weer mijn hel ingaan.' Gromde ik nog harder. 'Arti zeg jij zo dan even tegen je papa Zeus dat het jou schuld is dat ik de kraken loslaat. Jij overtreed de regels uit het testament.' Gromde ik nog harder waardoor ik mijn vuist op een random tafel sla waarna deze in as veranderd. Je hebt 30 minuten om bij hem weg te blijven en terug naar je Olympis te gaan of ik laat mijn Kraken los. Ik maakte het raam kapot. En zweefde eruit. 'Tot wederziens Lucifer mijn zoon.' Zei ik nu met een lichtelijke liefde in mijn stem. Meten verdween ik terug naar mijn vrouw en mijn zielen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony
    'Jij bent Anthony toch?' Zei iemand met een herkenbare stem. Direct stopte ik met mijn training en draai me naar diegene toe. Een vrouw met lange bruin roti de haren engel groene ogen keek naar me,
    'Met wat kan ik u van dienst zijn?' vraag ik formeel, 'mevrouw.' voeg ik er aan toe. Hoe belangrijk achte ze zichzelf om mijn training te verstoren. Toch zei iets in me dat ze belangrijk voor me gaat zijn. Met wat weet ik nog niet, maar er gaat iets gebeuren. MIjn hand greep naar mijn zak, maar ik voelde dat mijn mes nog in mijn andere broek zat. Als er iets gebeurt zou ik het op wilskracht en gewoon gevechts technieken moeten doen.

    Athene - Godin
    'Je hoeft je mes niet te pakken hoor.' Grinnikte ik. Ik was ook altijd zo voorzichtig. Ik hoorde een krassend geluid. Een vleermuiswezen van Hades. Ik pakte snel mijn pijl en boo en schoot zonder te kijken het wezen af. 'Zo waar was ik.' Dacht ik even in mezelf terwijl ik het hardop mompelde. 'O ja.. Zou je misschien kunnen helpen met het Duo zwaard ik ben daar nog niet goedgenoeg voor. Een meisje verwees me naar jou. Zal ik al laten zien wat ik kan?' Zei ik zet een sierlijke glimlach rond mijn lippen. Hij was net zo beeldschoon als zijn vader op deze leeftijd het deed me denken aan hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony
    'ik heb mijn mes niet bij,' zeg ik rustig. Het wezen dat buiten is trekt zo'n 5 seconde mIjn aandacht. Daarna vestig ik mijn aandacht op de vrouw. Ze weet volgens mij, net zo goed als ik, dat ze hier om een andere reden is.
    'als dat u op het moment gelukkig maakt, ga u gang,' ik ga voorzichtig langs de kant staan. Op de een of andere manier vertrouw ik haar niet, en vooral niet met dat zwaard in haar hand.