• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya Rana Debris
    Ik ben stomverbaasd als ik de barvrouw vanachter de bar zie opstaan en laat me op mijn stoel ploffen. Ik kijk naar Lucifer en weer naar de barvrouw die nu met een kopje kokend water en een theezakje naar ons tafeltje komt.
    Na een tijdje besef ik dat ik als een vis het mens zit aan te gapen en snel doe ik mijn mond weer dicht terwijl ik redenen bedenk waarom ze achter de bar zou kunnen gelegen hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam Oliver Pryst
    Ik haalde water en een redbull. "Hier." Ik zette het glas voor haar neus neer en ging zitten. "Vertel, heb je ook echt krachten ofzo?" Vroeg ik nieuwsgierig.

    Natas
    Dankbaar pakte Natas het glas aan en nam een klein slokje ervan. Daarna keek ze naar LIam terwijl ze verontschuldigent keek. ´Ik denk het niet. Maar ik heb ook nooit echt geprobeert´ zei ze. Ze wist ook niet goed wat ze dan moest proberen. De dochter van poseidon zou ze moeten zijn. Maar waarom zagen ze dan nooit de goden? Waarom werd het dan niet vertelt? Maar ze kon maar beter eerst kijken of ze dan zo iets had.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam Oliver Pryst
    "Probeer het nu! Met het glas water." Ik wees opgetogen naar het glas voor haar neus. "Je kan het altijd gewoon proberen." Zei ik ter aanmoedeging.

    natas
    Natas keek verbaast van Liam naar het glas. ´Hier´vroeg ze twijfelend terwijl ze rond keek. Ze wist zeker dat het raar zou uit zien. Maar ze had ook het idee dat het toch niet ging lukken. Dus ademde ze diep in en keek naar het glas. Ze wist niet goed wat ze moest doen. Tot ze opeens aan avatar begon te denken. Ze probeerde met haar hand te wijzen naar het glas en er een druppel naar boven te laten gaan. Ze deed haar ogen dicht en consentreerde hard dat het zou gaan gebeuren. ´Gebeurt er iets´ vroeg ze omdat ze dacht dat als ze haar open deed haar cosnentratie zou verliezen. Ondertussen zweefde de hele inhoud van het glas net boven het glas.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam Oliver Pryst
    "Oh god.." Bracht ik uit. "Kijk dan!" Fluisterde ik haar dwingend toe. "Je bent de dochter van poseidon." Ik keek haar bewonderend aan.

    Arya Rana Debris
    Wanneer ik rondkijk, zie ik plots iets dat ik haast niet geloof. Ik wrijf even in mijn ogen, maar wanneer ik ze terug open zie ik het nog steeds. Op het tafeltje met de dozen staat een glas met water, alleen zweeft het water boven het glas.
    Met mijn elleboog stoot ik Lucifer aan.
    "Kijk daar, zie je dat?" vraag ik al fluisterend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucifer
    Lucifer staart naar het zwevende water, en spuugt daardoor bijna zijn thee uit. 'Wat de...', is het enige wat hij kan uitbrengen, en draait zich snel weer om. Hij haalt een hand door zijn haar, en kijkt rustig naar het wakkerende vuur. Daarna kijkt hij naar Arya. 'Wat raar, dat zou toch niet moeten kunnen?', vraagt hij dan onschuldig, met een trillende stem.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:20 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    natas
    Voorzichtig deed ze een oog open en keek naar het water die boven het glas zweefde. Ze schrok er zelf van waardoor het er weer terug in plofte. ´sorry´ zei ze er om. Al kon ze zelf amper geloven wat er net gebeurt was. Was het echt waar? Maar dat betekende ook dat Liam iets kon doen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Arya Rana Debris
    "Het lijkt haast... goddelijk," met moeite kan ik het woord uitbrengen.
    Ik weet wie mijn vader is, dat de Goden onder ons geweest zijn, maar het lijkt me haast onmogelijk dat mensen ook krachten kunnen hebben. Ik besluit er niks over te zeggen, en staar naar de vloeistof die terug het glas in vloeit en het meisje dat haar ogen opent.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hey wacht, Arya en ik zijn broer en zus LOL.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    [Half-broer & -zus, merk je dat nu pas? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, dat merk ik nu pas. -fail-]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Artemis.

    Zonder erbij stil te staan dat ik in een bewoond gebied was, liep ik een supermarkt in. Het was een beetje fris, en ik keek gefascineerd naar de kleurrijke verpakkingen van zwangerschapstests. Ik pakte er een vast en al snel kwam er een jongen van rond de twintig bij me staan.
    'Zeg meis, tienermoeders hebben het vaak moeilijk. Laat abortus plegen, veel makkelijker!' zei hij, en ontzet keek ik hem aan.
    'Gij barbaar, gij weet niet tegen wie gij spreekt, ik, Artemis, eeuwige maagd en godin van de jacht duld geen-' begon ik uit te vallen, maar realiseerde me dat het de eenentwintigste eeuw was. 'Sorry. Ik voel me niet zo lekker, vergeet maar wat ik zojuist zei.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [De karakters weten het ook niet, dus je kan nog zeggen dat je zodanig opgaat in je karakter ;p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.