• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dit. Dit is niet iets als rustig aan kanker overlijden nadat je (hopelijk) afscheid hebt genomen van iedereen. Dit is heel jong op een afschuwelijke manier aan je eind komen.

    Ongeacht jullie mening over Hale moet je niet gelijk beginnen dit topic af te branden. Serieus, iedere keer als Hale een topic maakt komt er ruzie. Dit topic toont een beetje aan dat dit niet alleen door haar topic keuze komt, maar ook doordat er sommige mensen hier zijn die een hekel aan haar hebben. Vecht het met haar uit via GB's fso, maar ga niet zeggen dat het niet erg dapper is van dit meisje dat ze een lied zingt voor haar vriendin die vermoord en verkracht is. Ik wed dat als een willekeurig iemand hierboven dit topic had gemaakt dat veel meer mensen zouden zeggen dat het mooi is.

    Ik heb geen verdriet om het meisje dat dood is. Ik heb haar niet gekend dus ik kan niet om haar rouwen. Ik vindt het liedje niet mooi. Maar ik waardeer wel degelijk de moed van dit meisje dat voor haar zingt.


    En meer kan ik er niet van maken.. Amen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hale schreef:
    (...)

    Ok.

    Als iemand rustig in zijn slaap sterft kan ik daar vrede mee hebben.

    Want dan is die persoon in alle rust gestorven.

    Maar Millie is verkracht en vermoord.

    Weeet jij hoe vernederd haar laatste uur is geweest?

    Mijn moeder is na een lijdensweg aan kanker gestorven, dat is minder erg omdat ze haar laatste uren in een soort coma heeft gelegen?
    NEE!!
    Haar dood is even erg, voor mij zelfs erger.
    Ik ga heel eerlijk zijn, de dood van Mille deed mij niks, ik ken haar immers niet. Maar dat betekent niet dat het erg is. Ieders dood is erg.

    Daarbij ik heb het over haar dood, niet over haar leven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Countenance schreef:
    Ik zeg niet dat het mooi is, maar het heeft een goede bedoeling :"D


    comfort in c h a o s

    Starkiller schreef:
    Mijn beste vriendin heeft vaak geprobeerd zelfmoord te plegen terwijl ik de enige was die het wist, en toen is het haar toch gelukt om zelfmoord te plegen, weet je hoe kut ik dat vond? dat ik als enige dat wist?

    Maar ik ga daar toch geen lied over zingen?

    Holy shit, niemand die zegt dat je daar een lied over moet zingen. :W


    -

    Sommigen kunnen hier echt zo harteloos zijn.
    Het is inderdaad moedig van dat meisje dat ze dat kan zingen zonder in tranen uit te barsten. Mij zou het niet lukken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dit. Dit is niet iets als rustig aan kanker overlijden nadat je (hopelijk) afscheid hebt genomen van iedereen. Dit is heel jong op een afschuwelijke manier aan je eind komen.


    Excuseer? Rustig aan kanker overleden? Ben je nou helemaal (àç("à"& geworden? Weet je hoeveel pijn die mensen hebben? Weet je hoeveel verdriet die hebben? En dat MAANDEN aan een stuk! Sorry hoor maar doe godverdomme niet zo naïef. En 'zo jong' Hoeveel kinderen sterven er per jaar niet aan kanker? Hoe jong zijn zij wel niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dit. Dit is niet iets als rustig aan kanker overlijden nadat je (hopelijk) afscheid hebt genomen van iedereen. Dit is heel jong op een afschuwelijke manier aan je eind komen.

    Ongeacht jullie mening over Hale moet je niet gelijk beginnen dit topic af te branden. Serieus, iedere keer als Hale een topic maakt komt er ruzie. Dit topic toont een beetje aan dat dit niet alleen door haar topic keuze komt, maar ook doordat er sommige mensen hier zijn die een hekel aan haar hebben. Vecht het met haar uit via GB's fso, maar ga niet zeggen dat het niet erg dapper is van dit meisje dat ze een lied zingt voor haar vriendin die vermoord en verkracht is. Ik wed dat als een willekeurig iemand hierboven dit topic had gemaakt dat veel meer mensen zouden zeggen dat het mooi is.

    Ik heb geen verdriet om het meisje dat dood is. Ik heb haar niet gekend dus ik kan niet om haar rouwen. Ik vindt het liedje niet mooi. Maar ik waardeer wel degelijk de moed van dit meisje dat voor haar zingt.

    Meer kan ook ik niet zeggen :'D +1 *pakt popcorn en gaat kijken wat er gebeurd*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Meer kan ook ik niet zeggen :'D +1 *pakt popcorn en gaat kijken wat er gebeurd*

    Dan mag je naar een film kijken zonder mij, ik sta mijn rol in het stuk af want ik weet dat ik hier verschrikkelijke moordneigingen van ga krijgen :"D


    Let it come and let it be

    Northanger schreef:
    (...)

    Excuseer? Rustig aan kanker overleden? Ben je nou helemaal (àç("à"& geworden? Weet je hoeveel pijn die mensen hebben? Weet je hoeveel verdriet die hebben? En dat MAANDEN aan een stuk! Sorry hoor maar doe godverdomme niet zo naïef. En 'zo jong' Hoeveel kinderen sterven er per jaar niet aan kanker? Hoe jong zijn zij wel niet?


    Idd. Iemand op mijn school heeft pas te horen gekregen dat hij botkanker had. Hij is fucking 14, en dan vind ik niet dat je er 'rustig' aan kan overlijden.

    Northanger schreef:
    (...)

    Excuseer? Rustig aan kanker overleden? Ben je nou helemaal (àç("à"& geworden? Weet je hoeveel pijn die mensen hebben? Weet je hoeveel verdriet die hebben? En dat MAANDEN aan een stuk! Sorry hoor maar doe godverdomme niet zo naïef. En 'zo jong' Hoeveel kinderen sterven er per jaar niet aan kanker? Hoe jong zijn zij wel niet?


    Er sterven meer oudere mensen aan kanker dan jonge mensen, en meer jonge mensen sterven aan trauma dan oudere mensen.

    En ik zeg niet dat sterven aan kanker niet pijnlijk is of mooi is of iets dergelijks. Ik zeg dat je dan tenminste afscheid kunt nemen van andere mensen, en dat andere mensen de gelegenheid hebben om afscheid te nemen van jou.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dit. Dit is niet iets als rustig aan kanker overlijden nadat je (hopelijk) afscheid hebt genomen van iedereen. Dit is heel jong op een afschuwelijke manier aan je eind komen.

    Ongeacht jullie mening over Hale moet je niet gelijk beginnen dit topic af te branden. Serieus, iedere keer als Hale een topic maakt komt er ruzie. Dit topic toont een beetje aan dat dit niet alleen door haar topic keuze komt, maar ook doordat er sommige mensen hier zijn die een hekel aan haar hebben. Vecht het met haar uit via GB's fso, maar ga niet zeggen dat het niet erg dapper is van dit meisje dat ze een lied zingt voor haar vriendin die vermoord en verkracht is. Ik wed dat als een willekeurig iemand hierboven dit topic had gemaakt dat veel meer mensen zouden zeggen dat het mooi is.

    Ik heb geen verdriet om het meisje dat dood is. Ik heb haar niet gekend dus ik kan niet om haar rouwen. Ik vindt het liedje niet mooi. Maar ik waardeer wel degelijk de moed van dit meisje dat voor haar zingt.

    Rustig? Jij denkt dat kanker een rustige dood is? Dat het niet afschuwelijk is en vaak te jong?
    Klootzak, wat jij nu in feite zegt is dat de dood van mijn moeder, en de rest van mijn familie, en ieder ander die aan kanker of een andere slopende ziekte is gestorven, minder erg was dan die van Milly. Hoe kun je zo iets zeggen!
    Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ieders dood is even erg, omdat iedereen een mens is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Rustig? Jij denkt dat kanker een rustige dood is? Dat het niet afschuwelijk is en vaak te jong?
    Klootzak, wat jij nu in feite zegt is dat de dood van mijn moeder, en de rest van mijn familie, en ieder ander die aan kanker of een andere slopende ziekte is gestorven, minder erg was dan die van Milly. Hoe kun je zo iets zeggen!
    Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ieders dood is even erg, omdat iedereen een mens is.


    ^dit. Ik ga liever dood op Milly's manier dan aan kanker.

    Oke 1 ding. IK WORDT GEK VAN JULLIE GERUZIE EN GEZEUR IN DE TOPIC BLIJF EENS AARDIG OF REAGEER DAN NIET. zo dat is eruit. Het is erg ja dat dat haar is overkomen. IK zou het niet kunnen een lied te zingen. kan niet zingen namelijk. Oke er zijn ook andere mensen die overlijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mensen, blijf een beetje rustig en voel je niet meteen aangevallen door Alwin. Hij bedoelt dat je afscheid kunt nemen van je familie. Ja, kanker is een slopende en zeer vervelende ziekte. Maar je kunt nog gedag zeggen, Milly kon dat niet. Dat bedoelt Alwin ermee te zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Countenance schreef:
    (...)
    Dan mag je naar een film kijken zonder mij, ik sta mijn rol in het stuk af want ik weet dat ik hier verschrikkelijke moordneigingen van ga krijgen :"D

    Bijna een film ja. Echt Dramatisch hier


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor