• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dit. Dit is niet iets als aan kanker overlijden nadat je (hopelijk) afscheid hebt genomen van iedereen. Dit is heel jong op een afschuwelijke manier aan je eind komen.

    Ongeacht jullie mening over Hale moet je niet gelijk beginnen dit topic af te branden. Serieus, iedere keer als Hale een topic maakt komt er ruzie. Dit topic toont een beetje aan dat dit niet alleen door haar topic keuze komt, maar ook doordat er sommige mensen hier zijn die een hekel aan haar hebben. Vecht het met haar uit via GB's fso, maar ga niet zeggen dat het niet erg dapper is van dit meisje dat ze een lied zingt voor haar vriendin die vermoord en verkracht is. Ik wed dat als een willekeurig iemand hierboven dit topic had gemaakt dat veel meer mensen zouden zeggen dat het mooi is.

    Ik heb geen verdriet om het meisje dat dood is. Ik heb haar niet gekend dus ik kan niet om haar rouwen. Ik vindt het liedje niet mooi. Maar ik waardeer wel degelijk de moed van dit meisje dat voor haar zingt.

    Dit. Jezus, mensen D: Waarom moet dit in élk topic van Hale. Get a life, srsly. 't Hangt me nu gewoon de strot uit --'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Frigga schreef:
    (...)
    Rustig? Jij denkt dat kanker een rustige dood is? Dat het niet afschuwelijk is en vaak te jong?
    Klootzak, wat jij nu in feite zegt is dat de dood van mijn moeder, en de rest van mijn familie, en ieder ander die aan kanker of een andere slopende ziekte is gestorven, minder erg was dan die van Milly. Hoe kun je zo iets zeggen!
    Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt. Ieders dood is even erg, omdat iedereen een mens is.

    Mijn opa heeft twee maanden liggen afzien, wachtend tot hij dood zou gaan.
    Nee, met kanker ga je geen rustige dood tegemoet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MisPattinson schreef:
    Oke 1 ding. IK WORDT GEK VAN JULLIE GERUZIE EN GEZEUR IN DE TOPIC BLIJF EENS AARDIG OF REAGEER DAN NIET. zo dat is eruit. Het is erg ja dat dat haar is overkomen. IK zou het niet kunnen een lied te zingen. kan niet zingen namelijk. Oke er zijn ook andere mensen die overlijden

    Jij reageerd nu toch ook niet aardig? Nou, reageer niet, als je zelf niet eens aardig reageert.


    Let it come and let it be

    Starkiller schreef:
    (...)

    ^dit. Ik ga liever dood op Milly's manier dan aan kanker.

    Je wilt vóordat je doodgaat nog verkracht worden en waarschijnlijk in hele grote angst verkeren?
    +je krijgt dan geen kans om nog vaarwel te zeggen tegen je familie.


    Me so good.

    DarkSavior schreef:
    Mensen, blijf een beetje rustig en voel je niet meteen aangevallen door Alwin. Hij bedoelt dat je afscheid kunt nemen van je familie. Ja, kanker is een slopende en zeer vervelende ziekte. Maar je kunt nog gedag zeggen, Milly kon dat niet. Dat bedoelt Alwin ermee te zeggen.

    Je neemt geen afscheid, je geeft namelijk niet op. In tegendeel. Je blijft denken dat het goed komt. Dan komt die klap zelfs nog erger aan.
    Zelfs toen mijn moeder in een coma lag en mijn vader met spoed a het ziekenhuis moest om bij haar te zijn als ze zou sterven bleef ik hoop houden dat ze zou leven.
    Nee, afscheid nemen doe je niet, dat durf je niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Je neemt geen afscheid, je geeft namelijk niet op. In tegendeel. Je blijft denken dat het goed komt. Dan komt die klap zelfs nog erger aan.
    Zelfs toen mijn moeder in een coma lag en mijn vader met spoed a het ziekenhuis moest om bij haar te zijn als ze zou sterven bleef ik hoop houden dat ze zou leven.
    Nee, afscheid nemen doe je niet, dat durf je niet.

    Maar je hebt er wel de mogelijkheid toe, dat is waar Alwin op doelt. Niet dat het rustig en zonder pijn gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik een familielid was van iemand die kanker had, zou ik dat natuurlijk verschrikkelijk vinden. Van een dierbaar iemand afscheid moeten nemen is zwaar. Maar als hij/zij op zo'n gruwelijke wijze om het leven is gebracht zou ik dat toch nog wel een stuk erger vinden.
    Stop the fuck met elkaar aanvallen, seriously.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:21 ]


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dit. Dit is niet iets als aan kanker overlijden nadat je (hopelijk) afscheid hebt genomen van iedereen. Dit is heel jong op een afschuwelijke manier aan je eind komen.

    Ongeacht jullie mening over Hale moet je niet gelijk beginnen dit topic af te branden. Serieus, iedere keer als Hale een topic maakt komt er ruzie. Dit topic toont een beetje aan dat dit niet alleen door haar topic keuze komt, maar ook doordat er sommige mensen hier zijn die een hekel aan haar hebben. Vecht het met haar uit via GB's fso, maar ga niet zeggen dat het niet erg dapper is van dit meisje dat ze een lied zingt voor haar vriendin die vermoord en verkracht is. Ik wed dat als een willekeurig iemand hierboven dit topic had gemaakt dat veel meer mensen zouden zeggen dat het mooi is.

    Ik heb geen verdriet om het meisje dat dood is. Ik heb haar niet gekend dus ik kan niet om haar rouwen. Ik vindt het liedje niet mooi. Maar ik waardeer wel degelijk de moed van dit meisje dat voor haar zingt.


    Dit dus. Stop eens met Hale aanvallen op dit soort dingen. Als iemand anders dit topic aan had gemaakt, dan waren de reacties vast anders geweest.

    En mensen, doe eventjes normaal. Alwin een klootzak noemen, hem aan te vallen en zeggen dat hij zegt, dat iemand die aan kanker gestorven minder belangrijk is dan iemand die verkracht en vermoord is, terwijl hij dat niet bedoelde, gaat er echt over. Hij bedoelde alleen maar te zeggen, dat je zo tenminste nog afscheid hebt kunnen nemen en je familie ook. Niet dat het minder erg is, want dat vindt hij heus niet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gnome schreef:
    (...)
    Je wilt vóordat je doodgaat nog verkracht worden en waarschijnlijk in hele grote angst verkeren?
    +je krijgt dan geen kans om nog vaarwel te zeggen tegen je familie.

    Maar als je wéét dat je dood gaat, leef je in angst, grote angst. Ik zeg neit dat ik zoals Milly zou willen eindigen, maar zo prettig is het niet om afscheid te kunnen nemen. Het voelt alsof je iedereen teleurstelt.


    Let it come and let it be

    Gnome schreef:
    (...)
    Je wilt vóordat je doodgaat nog verkracht worden en waarschijnlijk in hele grote angst verkeren?
    +je krijgt dan geen kans om nog vaarwel te zeggen tegen je familie.


    Ja.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Maar je hebt er wel de mogelijkheid toe, dat is waar Alwin op doelt. Niet dat het rustig en zonder pijn gaat.

    Nee, die mogelijkheid heb je niet, omdat je dat niet kan. Het is moeilijk uitteleggen, dat moet je mee gemaakt hebben, echt mee ge maakt, om het te kunnen begrijpen.
    Als hij het niet bedoelt, dan moet hij niet zeggen dat je rustig dood gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Audacity schreef:
    Als ik een familielid was van iemand die kanker had, zou ik dat natuurlijk verschrikkelijk vinden. Van een dierbaar iemand afscheid moeten nemen is zwaar. Maar als hij/zij op zo'n gruwelijke wijze om het leven is gebracht zou ik dat toch nog wel een stuk erger vinden.
    Stop the fuck met elkaar aanvallen, seriously.


    Ik niet. Wanneer iemand kanker heeft, zie je diegene gewoon kapotgaan, en ik zie dat soort dingen liever niet. Oké, als ik die ouders was zou ik het verschrikkelijk vinden als Milly opeens weg was. Maar opeens horen dat je dochter kanker heeft en toch doodgaat, zou ik nóg erger vinden. Je ziet dat kind gewoon doodgaan! Je eigen kind! Dat vind ik erger, maar dat is mijn mening.

    Haal allemaal die stok uit je reet vandaan en ontspan. Dit is niet eens waar het hele topic om gaat :W


    -

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar als je wéét dat je dood gaat, leef je in angst, grote angst. Ik zeg neit dat ik zoals Milly zou willen eindigen, maar zo prettig is het niet om afscheid te kunnen nemen. Het voelt alsof je iedereen teleurstelt.

    Maar je weet in ieder geval wát er gaat gebeuren. Milly wist niet of ze haar familie en dierbaren ooit nog zou kunnen spreken, afscheid van hen zou kunnen nemen. Als je kanker hebt dan weet je wat er kán gebeuren.


    Me so good.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dit dus. Stop eens met Hale aanvallen op dit soort dingen. Als iemand anders dit topic aan had gemaakt, dan waren de reacties vast anders geweest.

    En mensen, doe eventjes normaal. Alwin een klootzak noemen, hem aan te vallen en zeggen dat hij zegt, dat iemand die aan kanker gestorven minder belangrijk is dan iemand die verkracht en vermoord is, terwijl hij dat niet bedoelde, gaat er echt over. Hij bedoelde alleen maar te zeggen, dat je zo tenminste nog afscheid hebt kunnen nemen en je familie ook. Niet dat het minder erg is, want dat vindt hij heus niet.

    Hij moet normaal doen, zo iets zeg je niet. En ik ben nog heel net gebleven.
    Hij weet niet waar hij het over heeft, anders zou hij dat niet zeggen. Dus hij moet er ook niet over praten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall