• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    Starkiller schreef:
    Fijn voor haar, maar was dat nu zó belangrijk? Mensen gaan nou eenmaal dood.


    Dat vind ik best harteloos..

    Anyway, zal vast wel lief zijn, maar ik ga er mn muziek niet voor uit zetten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Van die zes dagen weet ze toch niets.
    Maar alsnog, sommige mensen lopen daar hun hele leven mee rond en als ze doodgaan zingen ze ook niet voor die mensen, dat vind ik best zielig. Niet dat ze dan niet voor Milly mogen zingen hoor, want dat is lief.


    Meen je dit nu?

    Guys, kalm down. Jullie hebben allemaal wel ergens gelijk. Maar ja mensen gaan nou eenmaal dood en sommigen worden nou eenmaal vermoord. Dat heet realisme. Mijn beste vriendin heeft zelfmoord gepleegd in mijn eigen kamer. Hoe denk je dat zoiets is? Ja er bestaan erge dingen in het leven, maar zo is het nu eenmaal en je geraakt er echt niet onderuit. Ah ja, genoeg emotioneel gezwets. Ik ga de muziek nu even niet aanzetten want dan word ik hoogstwaarschijnlijk vermoord door de tv-kijkers achter me :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Starkiller schreef:
    Fijn voor haar, maar was dat nu zó belangrijk? Mensen gaan nou eenmaal dood.

    Serieus, doe even normaal man (no_chears).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    (...)

    Ok...

    Ze is verkracht daarna gewurgd en ze heeft zes dagen in die tuin gelegen.

    Dat maakt haar dood niet erger dan de dood van ieder ander. Dood is dood, ja dat klinkt hard. Ik bedoel dat ieders dood erg is, even erg. Haar dood was niet erger dan van al die anderen, die ook vermoord zijn maar waar je niks van hoort.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het lief, dat ten eerste. Maar er gaan op een dag zoveel mensen dood door gruwelijke dingen. Daar hoor je niks van.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hale schreef:
    (...)

    Meen je dit nu?


    Het is zo? Het is heel lullig voor haar hoor, maar anderen mensen worden ook in de grond begraven. :'D Je bent dood, je weet het niet meer.
    En zoals iemand anders zei, er zou voor iedereen een lied geschreven moeten worden.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    (...)

    Ok...

    Ze is verkracht daarna gewurgd en ze heeft zes dagen in die tuin gelegen.

    Genius schreef:
    Ohmygod people! :'D
    Ze zegt niet dat dit erger is dan al het andere uit de wereld, ze laat gewoon weten dat ze respect heeft voor mensen die over zoiets kunnen zingen. :W

    Toch wel :W


    Let it come and let it be

    Hale schreef:
    (...)

    What the fuck!!!

    Weetje hoe harteloos dit is.


    Het leven is hard :W

    Hale schreef:
    (...)

    Ok...

    Ze is verkracht daarna gewurgd en ze heeft zes dagen in die tuin gelegen.


    Zelfs dat gebeurt elke dag, alleen het ' ze heeft zes dagen in die tuin gelegen' deel niet.

    Countenance schreef:
    (...)
    Toch wel :W

    Er staat nergens ''Dit is het ergste van alles wat er in de wereld gebeurd''. Jullie maken dat ervan omdat jullie zo vreselijk kinderachtig zijn en je goed voelen door andere mensen af te zeiken.


    -

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat maakt haar dood niet erger dan de dood van ieder ander. Dood is dood, ja dat klinkt hard. Ik bedoel dat ieders dood erg is, even erg. Haar dood was niet erger dan van al die anderen, die ook vermoord zijn maar waar je niks van hoort.


    Ok.

    Als iemand rustig in zijn slaap sterft kan ik daar vrede mee hebben.

    Want dan is die persoon in alle rust gestorven.

    Maar Millie is verkracht en vermoord.

    Weeet jij hoe vernederd haar laatste uur is geweest?

    Hale schreef:
    (...)

    Ok...

    Ze is verkracht daarna gewurgd en ze heeft zes dagen in die tuin gelegen.


    Dit. Dit is niet iets als aan kanker overlijden nadat je (hopelijk) afscheid hebt genomen van iedereen. Dit is heel jong op een afschuwelijke manier aan je eind komen.

    Ongeacht jullie mening over Hale moet je niet gelijk beginnen dit topic af te branden. Serieus, iedere keer als Hale een topic maakt komt er ruzie. Dit topic toont een beetje aan dat dit niet alleen door haar topic keuze komt, maar ook doordat er sommige mensen hier zijn die een hekel aan haar hebben. Vecht het met haar uit via GB's fso, maar ga niet zeggen dat het niet erg dapper is van dit meisje dat ze een lied zingt voor haar vriendin die vermoord en verkracht is. Ik wed dat als een willekeurig iemand hierboven dit topic had gemaakt dat veel meer mensen zouden zeggen dat het mooi is.

    Ik heb geen verdriet om het meisje dat dood is. Ik heb haar niet gekend dus ik kan niet om haar rouwen. Ik vindt het liedje niet mooi. Maar ik waardeer wel degelijk de moed van dit meisje dat voor haar zingt.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:14 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    Ok...

    Ze is verkracht daarna gewurgd en ze heeft zes dagen in die tuin gelegen.

    Het klinkt misschien stom, maar misschien is het dan wel beter dat ze stierf. Na die verkrachting en wurg(poging) zou ze sowieso al neit meer willen leven en zichzelf opsluiten in angst.
    Daarnaast heb je geen idee van hoeveel ellende sommige mensen moeten doorstaan en di niet eens de kans krijgen om voor eeuwig te gaan slapen.


    Let it come and let it be

    Mijn beste vriendin heeft vaak geprobeerd zelfmoord te plegen terwijl ik de enige was die het wist, en toen is het haar toch gelukt om zelfmoord te plegen, weet je hoe kut ik dat vond? dat ik als enige dat wist?

    Maar ik ga daar toch geen lied over zingen?