• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    Tempesta schreef:
    Iedere dood is erg, het is onmogelijk om zulke dingen te vergelijken. Net zoals je niet kunt zeggen 'Het is niet nodig om er een lied over te zingen'. Iedereen verwerkt verdriet op een andere manier en als je dat het beste kunt doen op deze manier, dan vind ik dat je het moet doen. Het kan best zijn dat wij ons er niet emotioneel door voelen, want néé, wij kenden Milly niet. Maar mensen die haar wel kenden kunnen hier wel veel aan hebben. En mensen, je kunt nu wel zeggen dat verkracht en vermoord worden niet erg is, maar als het met iemand uit je eigen omgeving gebeurt wil je ook niet dat er zo onrespectvol op wordt gereageerd.


    This.
    &'nd, ik weet niet hoe dit topic wéér uit de hand is gelopen, maar als iemand anders dit topic had aangemaakt, dan zou er wel wat respectvoller gereageerd zijn. Hoe geliefd & populair Hale hier ook is.. please. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    This.
    &'nd, ik weet niet hoe dit topic wéér uit de hand is gelopen, maar als iemand anders dit topic had aangemaakt, dan zou er wel wat respectvoller gereageerd zijn. Hoe geliefd & populair Hale hier ook is.. please. (cat)


    Het is Hale's eigen schuld dat de meesten hier op Q haar niet mogen (cat)

    Starkiller schreef:
    (...)

    Het is Hale's eigen schuld dat de meesten hier op Q haar niet mogen (cat)


    Hoezo? omdat zij een paar topics aanmaakt die een beetje heel erg verkeerd overkomen, of omdat ze onzin lult? er zijn zovéél zeik-topics op Q. Zelfs daar word niet zo erg gehaat als bij Hale.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Genius schreef:
    Ohmygod people! :'D
    Ze zegt niet dat dit erger is dan al het andere uit de wereld, ze laat gewoon weten dat ze respect heeft voor mensen die over zoiets kunnen zingen. :W

    Starkiller schreef:
    (...)

    Het is Hale's eigen schuld dat de meesten hier op Q haar niet mogen (cat)

    Oh, ze maakt inderdaad topics aan die op niets slaan, maar staat dat niet los van dit topic? Je moet begrijpen dat als je hier negatief komt doen, dat niet alleen tegenover Hale is, maar ook tegenover mensen die Milly gekend hebben. Niet dat zij dit gaan zien, maar andere mensen zouden zich ook aangesproken kunnen voelen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Oh, ze maakt inderdaad topics aan die op niets slaan, maar staat dat niet los van dit topic? Je moet begrijpen dat als je hier negatief komt doen, dat niet alleen tegenover Hale is, maar ook tegenover mensen die Milly gekend hebben. Niet dat zij dit gaan zien, maar andere mensen zouden zich ook aangesproken kunnen voelen.


    & dit.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Het is Hale's eigen schuld dat de meesten hier op Q haar niet mogen (cat)

    Oh nee hoor. Dat ligt puur aan die andere mensen. (bloos)


    -

    oh god -____-
    ik weet niet precies wat Hale nu allemaal gedaan heeft maar ik vind dat sommige gewoon te ver gaan. zelfs als ze een normaal topic aanmaakt beginnen mensen expres discussies alleen maar om haar weg te pesten. ik vind het echt superkinderachtig. als je haar niet mag, oke prima kan natuurlijk, maar dit kost ook de mods alleen maar meer werk. ik zeg niet dat Hale geen schuld heeft, ze reageert zelf ook op bepaalde reacties, maar sommige mensen gaan gewoon te ver


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mensen, ik vind écht dat jullie er nu over gaan.
    Dit is echt een redelijk nuttig topic, één van Hale's beste, en nog zitten jullie hier om het botst te reageren, gewoon omdat zij het is. Kom op! =/
    Oh, en ik denk trouwens dat Hale bedoelt dat niet haar dood erger is dan die van ieder ander, maar wel de manier waarop ze gestorven is. Ik zal dit niet vergelijken met kanker of dergelijke, omdat ik -godzijdank- nog geen ervaring heb met zo'n ziektes, maar ik denk wel dat we kunnen stellen dat er weinig ergere manieren zijn om aan je einde te komen.

    Zo, dat is eruit. (:

    OT: ja, ik zou het ook niet kunnen om in zo'n situatie een lied te gaan zingen zonder helemaal te gaan wenen. Ik vind het altijd wel knap als mensen hun emoties de baas zijn. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reageren Jullie nu echt zo gewoon omdat het Hale is?
    Nu zijn jullie echt kinderachtig bezig hoor.
    Het valt me gewoon op dat het steeds dezelfde mensen zijn die altijd op Hale's Topic bot/Grof/... regageren.

    OT:Het is inderdaad lief.Ik zou het ook niet kunnen hoor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Genius schreef:
    Haal allemaal die stok uit je reet vandaan en ontspan. Dit is niet eens waar het hele topic om gaat :W

    Haha, genius! I love your way of talking. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Starkiller schreef:
    Fijn voor haar, maar was dat nu zó belangrijk? Mensen gaan nou eenmaal dood.

    Jezus, doe even normaal.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Haha, genius! I love your way of talking. <3

    Thanks hehe *O*


    -

    Countenance schreef:
    Ik zeg niet dat het mooi is, maar het heeft een goede bedoeling :"D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.