• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    Na het eten besloot ik om wat rond te dwalen in het kasteel aangezien ik even wat vrije tijd had.
    Het viel me op, dat de jongens van vorig jaar, een stuk knapper en volwassener waren geworden.
    "Me like." Dacht ik grinnikend.
    Ik kwam onderweg nog wat andere slytherins tegen die me vriendelijk begroetten, wat een kleine glimlach op mijn gezicht liet verschijnen.
    In gedachte verzonken, dwaalde ik wat rond zonder echt te weten waarheen ik liep, ja ik was een dromer, maar dat kon geen kwaad.
    Toch?


    [Wil iemand inspelen op mijn ik-doe-gevoelloos-maar-ben-het-niet- personage? :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Katheryn Madison Lynx
    Samira stond nog te treuzelen dus ik ging vast weg. Ik liep een beetje door het kasteel heen. Plotseling hoorde ik iets achter me. Ik draaide me om maar zag niemand. Ik liep weer verder. Weer hoorde ik geluid achter me. Ik draaide om. 'Hallo?' riep ik. Ik liep weer verder nu iets sneller. Toen ik weer geluid hoorde begon ik te rennen. Ik botste tegen iemand aan. 'Au' mompelde ik toen ik op mijn kont viel.


    living la dolce vita

    [Botste je tegen mijn personage op? :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [als jij dat wil. ja]xD


    living la dolce vita



    Pandora McAllister

    Iemand was redelijk hard tegen me gebotst, waardoor ik mijn evenwicht verloor en achteruit viel.
    "hé, kijk toch uit!" Riep ik wat verontwaardig terwijl ik snel weer probeerde recht te staan.
    Ik vloekte binnenmonds en wreef over de pijnlijke plek op mijn kont.
    Pas toen ik keek wie er tegen mij was gelopen, verdween mijn woede.
    Het was net als mij een Slytherin.
    Ik had haar al enkele keren hier rond zien lopen, maar had nooit echt een praatje met haar gemaakt.
    Mijn kille ijsblauwe ogen keken in de hare terwijl ik mijn hand uitstak zodat ik haar recht kon helpen.
    "Ik zal het voor één keer door de vingers zien." Grijnsde ik. "Ik ben Pandora McAllister."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~Samira~

    'Kate, wacht nou! Oh, hé, Pandora!' Ik kijk hoe Kate opkrabbelt van de vloer.
    'Lang niet gesproken.' grijns ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    "Hé Samira." Zei ik met een glimlach. "Het is geleden van op de trein."
    Ik gooide mijn blonde krullen nonchalant achteruit en streek mijn kleren weer glad.
    "Valt er hier nog iets te doen vandaag?" Zei ik wat verveeld. "Ik heb wat vrije tijd en verveel me nu al."
    Ik tuitte ongeduldig mijn lippen en keek wat rond.
    "Ik moet wel eerlijk toegeven dat sommige jongens dit jaar écht lekker zijn." Ik trok mijn neus wat speels op terwijl ik lachte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~Samira~

    'Nou je het zegt... Ze zijn echt leuker. Moet je die daar kijken.'
    Ik wijs naar een jongen, uit Slytherin natuurlijk, en grinnik.
    'Dat lijkt me iets voor jou, Pandora.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    Ik lach en bekijk de jongen van top tot teen.
    "Wie is dat eigenlijk?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Ik denk niet dat ik hem al heb gezien...of ik ben het vergeten, dat kan ook wel."

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:53 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Who the bloody hell is Eliada Azra?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Whoops my bad xo Dat is omdat ik in 2 RPG's zit en ik ben op dit moment in beide RPG's aan het reageren...Ik pas het wel even aan :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ahaaaa...]

    ~Samira~

    'Ik dacht dat het iets van Sneep was. Severus Sneep, geloof ik. Maar volgens mij is hij al verliefd op Lily Evers, die uit Gryffindor.'
    Ik grinnik, en kijk naar de jongen, die er niet uitziet met zijn zwarte vettige haar en die abnormale neus.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Emma is toch nog bij Remus? Dacht ik?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Jup. Emma is bij Rem.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oohkee, dan ga ik even een stukje vanuit Emma schrijven.]

    Emma.

    'Remus..?' vraag ik afwachtend en merk dat James zijn hand in een bak met dropbijtertjes heeft gestoken. 'Ehm... als James en Sirius niet meekunnen, kan ik meegaan als je dat wilt? Dan kan ik gelijk... nouja, kleding voor je mee terugnemen, als je begrijpt wat ik bedoel...' zeg ik voorzichtig en kijk naar de littekens op zijn wangen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!