• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Katheryn Madison Lynx
    Ik vouwde het briefje open en las het. En stopte het in mijn zak. 'Wat staat er in?' vroeg Samira nieuwschierig. 'Niks' zei ik.


    living la dolce vita

    [JOOST VLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGT NAAR DE MAAN. DE SMOKKELAARS ACHTERVOLGEN HEM OP HUN VOGELHUISJES. Oftewel: inspiloos]

    Samira

    'Zeker weten?' Nieuwsgierig als ik ben, probeer ik over haar schouder heen te kijken. 'Echt zeker weten? Is het een liefdesbrief? Ben jij trouwens verliefd?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Katheryn Madison Lynx
    Ik word rood. 'Nee' mompel ik. En neem een hap aardappelpuree.
    [Weer kort.]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:26 ]


    living la dolce vita

    Sirius
    In wijze raad van Emma had ik nu eigenlijk weinig zin. Ze moest zich niet zo met ons bemoeien. Ik zucht een keer en loop dan in een stevig tempo naar het kantoor van Perkamentus/schoolhoofd (welke van de 2??) Ik klop aan en er wordt gezegd dat ik binnen kan komen. Ik hoop dat Remus beseft dat dit beter iets is dat we alleen kunnen doen.

    Samira

    'Waarom word je dan rood? Zeg, je kan het me heus wel vertellen. Lucius valt in ieder geval af.' grinnik ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Remus

    We -ook Emma- lopen het kamertje van het schoolhoofd in. Met moeite frommel ik het briefje uit mijn zak.
    'Geef jij het of geef ik het?' vraag ik aan Sirius.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sirius
    Als ik zie dat Emma mee komt zucht ik. Net waar ik zin in heb, zij hoeft ons plan en uitvoering niet te volgen.
    'Jij geeft het,' zeg ik nors.

    Katheryn Madison Lynx
    Ik prik wat in mijn eten. 'Het is niet iemand uit Zwadderich' zeg ik aarzelend. Ik probeer probeer Samira af te leiden zodat ze niet verder kan vragen. Onnodig want dat werkt toch niet bij haar.

    [Ik vind het een slecht stukje maar anders was het zo kort. Is het nu nog steeds. Maar anders was ie nóg korter.]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 20:12 ]


    living la dolce vita

    Emma.

    'Sirius,' zeg ik en leg mijn hand op zijn schouder. 'Ik wil alleen maar helpen, je kunt niet binnen één dag in een dier veranderen,' zeg ik vriendelijk en kijk hem doordringend aan. 'Ik wil niet gemeen zijn, maar een beetje een slimme tovenaar was al wel op het idee gekomen om wolfsworteldrank voor zijn weerwolfvriend te maken. Het is niet zo moeilijk, dus verbaast het me dat je niet iets anders kon verzinnen dan het worden van een faunaat...' bloos ik en merk dat ik mijn hand nog steeds op zijn schouder heb liggen. Ik haal mijn hand snel weg en bloos nog harder.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [even tussen haakjes het humeur van Sirius is nou niet echt bepaald geweldig dat ligt niet aan jullie.]
    Sirius
    'Als je het zo goed weet, ga dan fijn door met je plan, maar hou mij erbuiten!' Met grote passen loop ik het kantoor weer uit. Ik loop naar de toren van griffoendor en ga gelijk naar mijn kamer. Ik pak mijn kussen en loop naar een van de ramen. Ik ga met op getrokken knieën zitten. Het kussen staat in mijn rug en ik kijk naar buiten. De maan schijnt helder en is net nieuw, gelukkig.

    Emma.

    'Het spijt me..!' roep ik hem na. Ik voel me schuldig. 'H-het spijt m-m-me, ik moet niet zo s-stom doen de h-hele tijd...' zeg ik en ik kijk naar beneden. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren en ik voel tranen achter mijn ogen prikken, Sirius is normaal gesproken niet zo... bot of gemeen, dus zal het wel aan mij liggen...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    Ik kom later dan andere leerlingen aan in de grote zaal.
    Meteen draaien enkele hoofden zich om in mijn richting waardoor mijn wenkbrauw enkele centimeters omhoog ging.
    Ik wandelde heupwiegend naar de tafel van Slytherin, terwijl mijn blonde lokken vrolijk achter me heen dansten.
    Ik plofte neer op mijn gebruikelijke plek en speurde vervolgens de tafel af, opzoek naar iets eetbaars.
    Uiteindelijk nam ik enkel een pompoengebakje aangezien dat zowat het enige was dat ik lustte.


    [Sorry dat ik zo lang niets zei, maar ik heb serieus véél last met mijn internet]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samira

    'Níet uit Slytherin? Serieus? Als het maar niet uit Gryffindor is, dat zijn zulke stommerds!' zeg ik.
    Kate kijkt me beledigd aan, maar herstelt zich snel.
    Volgens mij is ze dus wél verliefd op iemand uit Gryffindor.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Katheryn Madison Lynx
    'Wil je alsjeblieft niet verder vertellen dat ik verliefd ben op iemand die niet in Zwadderich zit' fluister ik. Ik schuif mijn bord van me af. 'Ik heb geen honger meer. Ga je mee?' zeg ik.


    living la dolce vita

    Narcissa.

    Als Lucius me een kus heeft gegeven en wegloopt naar zijn toverdrankles, loop ik richting Kate en de rest, hopend dat ze me niet uitlachen.
    'Hoi, hoe gaat het?' zeg ik en merk dat ze me vreemd aankijken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!