• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Emmeline "Emma" Elisabeth Ebbers.

    'Ja, ik ga inderdaad met Secretus om,' zeg ik tegen hem. 'Wat heeft hij jullie dan toch misdaan, vraag ik me af?' vraag ik, niet-retorisch.
    'Hebben jullie Xeno trouwens gezien? Ik zoek hem al de hele dag en ik kom er maar niet achter waar hij is... Pandora wist het ook al niet...' zeg ik en kijk uit het raam in de hoop dat ik hem ergens kan vinden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Remus

    'Ik geloof dat James en Sirius hem haten. Dus moeten wij hem ook haten. Hij doet trouwens niet erg aardig tegen mij en de rest.' zeg ik. 'Ik geloof dat Xeno daar ergens zit, maar dat weet ik niet zeker. Waarom blijf je niet hier? Ik heb toch weinig mensen om mee te praten.'
    Ik wijs op Sirius, die ligt te slapen, en Kate, die staat te lezen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 15:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Emma (Emmeline).

    'Waar slaat dát nu weer op?' vraag ik ontzet en kijk hem zó verbaasd aan dat hij moet lachen. Ik hou een tijdje mijn mond en begin dan weer te praten.
    'Goed, ik blijf hier zitten,' zeg ik. 'Waar is James eigenlijk? Nog steeds op het toilet?' vraag ik en stap de coupé uit. Een lange, platinablonde jongen loopt grijnzend op me af en ik weet niet hoe snel ik de coupé weer in moet vluchten. Ik kruip onder het bankje en hoop dat hij me niet ziet: Lucius Malfidus, een vijfdejaars uit Zwadderich die me al tijden het leven zuur maakt.
    'Remus,' fluister ik dan en kijk van onder het bankje naar boven. 'Is hij weg..?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Remus

    'Ik geloof het wel. Zeg, wat is er dan met hem?' vraag ik. Ik weet ook wel dat Lucius Malfidus vreselijk onaardig is, maar toch... Zou hij haar pesten?

    [Kmoet Latijn en Wiskunde leren >_< Bye!]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Emma.

    'Ik b-b-ben bang voor h-hem,' fluister ik stotterend en ik sla mijn mantel steviger om me heen. 'D-d-dat is alles.'
    Ik pak een stukje chocolade, zwaai een paar keer met mijn toverstok en zie hoe het is vervormd tot een miniatuurwolfje. Ik geef het aan Remus en stop de earplugs van mijn "Empay3" in mijn oren. Ik ben vreselijk gefascineerd door dreuzelmuziek en neurie een liedje mee, wonderbaarlijk, hoe ze al die mensen in zo'n klein doosje krijgen!

    [Ik ga nog een rol invullen, denk ik. Maybe two.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Katheryn Madison Lynx

    Ik leg mijn boek neer. 'Emmeline' zeg ik. Ze reageert niet dus tik ik op schouder. Emmeline trekt een oordopje uit haar oor en kijkt mij vragend aan. Ik haal mijn MP3 uit mijn zak. 'Wat is jouw favorite liedje?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:13 ]


    living la dolce vita

    Sirius
    Langzaam wordt ik wakker. Het is zeker niet de eerste keer dat ik lig te slapen in de trein. Het enige nadeel is de ongemakkelijke houding. Ik kijk Remus bedenkelijk aan. Mijn gevoel zegt dat er iets gebeurt is in de tijd dat ik sliep. Ik gooi mijn voeten weer op de bank tegen over me en wacht tot we aangekomen.

    [Kunnen we niet een tijdsprong maken naar de sorteerceremonie? We zijn nu al 7 pagina's in de Zweinsteinexpress]


    living la dolce vita

    [is goed.]

    [Akkoord!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Wie begint?]


    living la dolce vita

    [mijn bericht is als laatste dus ikke niet, en ben druk wiskunde aan het overpennen(A)]

    [Ik begin wel]


    living la dolce vita

    [Noo, ik!]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ook goed, maar daarna ga ik.(A)]


    living la dolce vita