• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hihi. Dat is goed hoor, ben eerlijk gezegd nogal druk :'3.

    Celeste
    Ze draaide een lok om haar haren. ‘Wedstrijdje? Degene die het eerste een hert te pakken krijgt moet,’ Ze krulde haar perfect gevormde wenkbrauwen tot een nadenkende frons. ‘de verliezer moet in zijn naki dansen.’ Lachte ze om haar idiote idee. Maar ach, het leek haar grappig en ergens enorm lachen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okeey ^^ Het maakt niets uit, ik hou er wel rekening mee (:

    Alex.
    Ik kijk der aan. "Oke, dat doen we." Ik verander in een wolf, ze is een aardige meid. En ze is knap dat ook..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze glimlacht charmant, knipoogt, en veranderd dan in de sierlijke, witte wolvin. Sterk, vastberaden maar charmant en vrouweljk. Haar zilverblauwe ogen lijken nog lichter, en daarmee ook speelser. Ze krult haar lippen om tot een glimlach, terwijl ze haar lange vacht eens uitschud. ‘Naakt zal je wel staan,’ grijnst ze met een uitdagende knipoog, waarna ze een enorme sprint richting het bos trekt. Een hert? Kinderspel. Ze hoeft maar ééns te ruiken om er een op het spoor te komen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ik lach terug. "Misschien staat het jou better." Grijns ik..En ik sprinte achter haar aan, ik haal haar in en spit meteen mijn oren.. Ik hoor wat in de verte en sprint erheen, ik zal winnen ook! Ik hoor haar gedachtes al gaan.. Ze is een prachtige wolf, ze is de knapste nou ja.. Nee Alex zo mag je niet denken! Ik ruik een hert.. Dit is z'n kinderspel. Maar toch vind ik het leuk om dit te doen!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze lacht zijn kant op, en steekt haar tong plagerig uit, waarna ze een sliding naar rechts maakt, linea recta op het hert af. Met een hoge sprong komt ze bovenop het beest neer. Het beest spartelt flink, en raakt daarbij één van haar flanken, waar direct een diepe snee in verschijnt. Ze bijt zijn keel door, en rolt dan op de zij die het minst pijn doet. ‘Ik heb wel gewonnen,’ glimlacht ze met een flauwe glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.

    Grr ze heeft ook nog gewonnen.. Ik besluit om eerst nog een hert te doden en om op te eten. Ik zet mijn scherpe tanden in het vacht, en voel het plakkerige vloeistof in mijn mond..
    Al heeft ze gewonnen, maar denkt ze nou echt dat ik in mijn nakie ga dansen? "Je zou me al te graag willen zien in mijn blootje he?" Grijns ik.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    ‘Natuurlijk,' Ze lacht zacht, waarna ze overeind gaat staan. ‘Afspraak is afspraak, lieve Alex. Of schaam je, je soms ergens voor?’ grijnst ze onschuldig, waarna ze zichzelf uitschud, en er als een weliswaar trotse dame bij gaat staan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Hmm, schaam ik me ergens voor nee niet echt eigenlijk! "Ja, ik weet het." Grom ik zachtjes. "Wanneer wil je dat ik het doe dan?" Ze staat er als echt een dame bij, haar ogen zijn prachtig.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze likt langs haar lippen. Grijnzend om haar gelijk, terwijl ze een rondje stapt zodat haar poten niet wegglijden in de blubber. ‘Hier een nu.’ Ze wiebelt plagerig met haar wenkbrauwen, waarna ze netjes op haar kont gaat zitten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik zucht. "Best, wat u wilt dame." Ik verander me terug in een mens. Ik begin te dansen, ik begin als een gek te dansen, ik hoop dat ze er plezier in heeft.
    Ik draai nog een keer, tot ik echt duizelig begin te worden en val in de modder.. Ik sta gelijk weer op en dans weer als een idioot.
    Hijgend kijk ik haar vragend aan. "Tevreden, of eh nog niet?" Dolgraag wil ik weer terug veranderen in een wolf, het begin toch nu frisser te worden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 20:34 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze lacht zachtjes, en stapt richting de bosjes, om vervolgens met haar kleding aan, en als mens, weer terug de plek op de lopen. Ze begint lachend te klappen. ‘Dat was..’ Ze bijt zacht op haar onderlip. ‘Vermakelijk.’ Grijnst ze, waarna ze op de grond gaat zitten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Snel trek ik mijn broek aan, en kijk haar opgelucht aan. Ze heeft zich om verandert en aangekleed gaat ze op de grond zitten.. Opgelucht kijk ik haar aan. "Mooi, ik ben blij dat u heeft vermaakt." Zeg ik met een klein glimlachje. Ik ga naast haar zitten.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    ‘Voor herhaling vatbaar,’ glimlacht ze half gemeend, waarna ze haar armen uitslaat. ‘Je ziet er koud uit. Wil iemand hier een knuffel van de allerliefste Celeste?’ Ze houd haar hoofd wat schuin, en draait zich dan richting Alex.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik moet grinniken... "Graag, ik vroeg me al af wanneer je het zou vragen." Grinnik ik.. Ik sla mijn armen rond haar middel. Ze ruikt lekker, naar het bos. Ik ruik nog een keertje. "Je ruikt lekker, Celeste." Glimlach ik.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Haar lippen krullen om tot een verraste glimlach, terwijl ze blij is dat haar wangen al rood waren van de kou. ‘Eh, bedankt.’ Prevelt ze kleintjes, terwijl ze op haar onderlip bijt. ‘En Selena dan?’ Vraagt ze zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.