• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Leave schreef:
    Maar Celeste schreef de brief :'].


    OOhhhwhww okee.. Whoeppss. Zie je ik ben echt blond, ik lees weer eens te snel...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ach joh, ik heb de tijd ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ach joh, ik heb de tijd ^^


    Haha.. ik duzz ook.. Nja ik ga het even wijzigen (A)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    @Leave.. Het is gewijzigt :$


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Call me Britt, en i see ^-^

    Celeste
    Ze hoort het gebons op de deur, en haar pleegbroer die fronsend de kamer binnen komt gelopen. Vanaf dag één was hij al de perfecte broer. ‘Zal ik hem wegjagen?’ Mompelt hij bezorgd. Ze schud haar hoofd, en staat op, waarna ze over haar wangen veegt. ‘Hoeft niet, ik ga wel.’ Ze loopt naar beneden, en zwaait de deur open, waarna ze haar ogen over Alex heen laat glijden. Ze hoopt dat hij ziet hoe ze zich voelt. ‘Ga naar huis Alex, ga naar de roedel en je teef. En laat mij gewoon met rust. Ik denk dat ik eindelijk begrijp waarom mijn moeder zo was.’ Voegt ze daar aan toe. Haar hand glijd over het houd van de deur, waarna ze aanstalten maakt de deur te sluiten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zal ik doen ^^ En noem mij maar gewoon Hester :P
    Alex
    Ik hou de deur tegen. "Je bent niet zoals je moeder was, jij bent jij."
    "Maar ik zal je met rust laten, maar blijf ga niet weg, niet om je moeder of om mij, we hebben jou nodig."
    Ik kijk naar de grond, ik durf niet echt recht in der ogen te kijken.
    Ze is wel koppig, maar dat maakt zo leuk aan haar. "Echt, we hebben je nodig, ik heb je nodig en de rest heeft jouw nodig, Celeste." Ik draai me om en wil weglopen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ghehe. Zo heet mijn zus ook :'].

    Celeste
    Ze twijfelt even. De actie die nu door haar aderen giert gaat haar zeker een mep of zoiets opleveren.. Maar ze moet. Dus trekt ze hem aan zijn arm terug, waardoor haar lippen die van hem raken, en ze hem een korte, toch passionele zoen kan geven, waarna ze hem loslaat, en op haar onderlip bijt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik creëer Julian later
    Michael Lucas
    In mensengedaante kom ik mijn beste vriend Julian tegen, hij zat tegen een boom geleund en las een of ander boek, hij leek helemaal in zijn eigen wereld te zijn verheven.
    "Hey," mompelde ik, Julian schrok op en liet het boek bijna vallen. Zijn hartslag verhoogde.
    "Mitch, jij bent het," zei hij, snel en bijna onverslaanbaar. "Ik dacht dat het mijn vader was."


    Ex astris, sciencia

    Aah okee leeuk :')

    Alex.
    Verbaast voel ik haar zachte lippen op de mijne. Het was een korte kus maar zo passioneel. Ze laat me los, en bijt op der onderlip. Wou, wat kan ik nu nog denken? Verwart ben ik nu zeker.
    "Wouw." Breng ik uit.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ^^

    Celeste
    Ze slikte, en glimlachte ergens flauw om zijn reactie. De eerste sneeuwklokjes gleden uit de hemel naar de grond, en maakten het moment tussen haar en Alex bijna magisch. ‘Ik.. Eh.. Ik heb dienst.’ Prevelt ze zachtjes, waarna ze naar zijn ogen zoekt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik zie haar ogen zoeken naar de mijne, ik kijk der recht in de prachtige ogen aan. "Oh, oke."
    "Blijf je?"
    Ik kijk haar vragend aan. Mijn hard hoopt vurig dat ze blijft.. Wacht, ze zei toch dat ze dienst heeft?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze knikt, waarna ze haar vingers kort door die van hem laat glijden. ‘Natuurlijk blijf ik.’ Prevelt ze zacht, waarna ze haar lippen nog eens op die van hem drukt. Gewoon, om zijn warme mond te voelen, die perfect lijkt aan te sluiten op die van haar. Het voelt zo goed, en tegelijkertijd zo vurig dat ze zich afvraagt of het wel echt is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ze knikt en legt haar lippen weer op de mijne.. Ik geniet van haar kus, haar warmte. Gelukkig blijft ze.. Maar dan kom Selena in mijn hoofd, maar dit voelt zo goed. Ik laat haar los. "Je moet nu op wacht staan, ik kom er zo ook aan." Zeg ik zachtjes.

    Ik ga morgen weer verder. Ik ben moe en ga zo slapen, morgen ben ik er natuurlijk weer.. En zal rustig afwachten^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hhihi. Ik ben morgen vroeg thuis, sinterklaas shizzel, omdat de helft van mijn klas ergens zwarte piet moet spelen zijn de lessen voor een groot gedeelte afgelast (x

    Celeste
    Ze glimlacht. ‘Ik zal op je wachten.’ Prevelt ze in zijn oor, en na nog een kus op zijn wang is ze verdwenen in het besneeuwde bos. Als wolf sprint ze langs de bomen, de wind die door haar vacht glijd. Liefde is damn moeilijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aaah okeey ^^ Nou ja nog eentje dan om af te leren.. xD

    Alex.
    Ze sprint weg, ze wacht me op.. Nu keer ik maar terug naar huis toe. Waar zou Selena zijn? Ik heb haar de hele dag nog niet gezien. Verwart ga ik het huis in, en ga op de bank zitten. Wat moet ik nu? Waarom is liefde nu zo moeilijk?
    Ik kijk op de klok, het is tijd dat ik ook maar op wacht ga staan. Ik trek mijn broek en shirt uit en bint die vast aan mijn been, en loop naar de hal toe, en open de deur en verander meteen in een grijs witte wolf. En ren het bos in.. Opzoek naar Celeste.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.