• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Alex.
    Geschrokken kijk ik der aan. Natuurlijk Selena wat zou ze niet denken?
    Selena is een mooie vrouwlijke wolf, en natuurlijk een knappe dame, maar Celeste is ook knap en charmant.
    Ik sta op en zucht, ik weet het niet..
    Ik kan Selena niet verraden. "Ik weet het niet, ik hou van haar, maar ik vind jouw ook leuk." Zeg ik zachtjes.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    ‘Welkom terug op aarde.’ Ze glimlacht flauw. Ze is nobeler dan ze dacht. Ze krabbeld overeind, en stopt haar handen diep in haar zakken. Niet dat het helpt, maar goed.. ‘Ik zie je wel weer tijdens de wachtrondes, alfa.’ Zegt ze zacht, waarna ze haar blik neerslaat, en zich dan omdraait richting de bewoonde wereld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik zie dat ze verdwijnt, wat heb ik toch? Hoe stom kan ik nu zijn? Woedent op mezelf.. "Stomme ik." Mompel ik in mezelf. Ik begin te rennen, tijdens het rennen trek ik mijn broek uit en bind die vast aan mijn rechter been, en verander terug in een wolf.
    Hoe dom kan ik nu wezen?
    Nee, ik ga voor Selena.. Misschien moet ik het toch maar zeggen, tegen Celeste. Ik voel me stom en schuldig.. Wat voor alfa ben ik?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze slaat haar ogen neer, en voelt de regendruppels die uit de hemel over haar wangen glijden. Zich mengen met de tranen die zich een weg over haar wangen banen. Ze onderdrukt een snik, en bijt hard op haar onderlip. Ze huilde voor het laatst toen ze afscheid moest nemen van haar vader, toen ze vier was.
    Ze schud haar hoofd, en knijpt haar handen tot vuisten. Hoe kon ze zo stom zijn?
    Met de regen die haar verkleumde lichaam nog kouder maakt, loopt ze het bos uit, richting het huis waar ze sinds kort woont. In een pleeggezin, gezien ze pas zestien is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Selena Sensorene
    Weer loop ik door het prachtige bos in mijn wolven gedaante. Ik kijk even door de bossen en zag Celeste en Alex knuffelen. Alex keek dromerig naar haar en mijn ogen vulde zich even met tranen. Ik zag niet dat hij teru sprong en wegrende, maar woede en verdriet vulde mijn ogen. Ik liet een harde grom horen en ik sprinte weg. Ik ging voor niets uit de weg. Woede was e alleen mar voor mij. Vele bomen sneuvelde. Ik stampte met mijn witte poten op de grond. Een harde grom liet ik weer horen. Gebrom kwam erna. Niet van mij, maar va de grond. Een kleine aardbeving kwam hierlangs, maar mij deed het niets. Een prachtge ronde traan viel op de grond waarna er wolken aan de lucht kwamen en daarna sneeuw. Het bleef liggen op de koude grond. Een koude wind waaide nu ook over het land en al snl lag er een hoopje sneeuw. Hard Jankte ik naar de wolken. Hoe. Kon. Hij...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex.
    Ik verander terug, als ik bij mijn huis ben, ik sluit de deur achter me dicht, ik ga regel recht naar de woonkamer toe, en laat me vallen op de bank. Nog paar uurtjes wordt het al avond.. Ik zie mijn blote benen, snel bind ik de touwtje los en trek mijn broek aan, ik loop maar naar de keuken toe, en pak een glas.
    Ik open de waterkraan en doe er wat water in. Ik wacht rustig af tot Selena thuis komt. Maar als eerst drink ik mijn water op en ga naar de badkamer toe. Hoe dom kon ik zijn?
    Ik hou van Selena, ik hou van haar enkel maar van haar, maar waarom voel ik ook iets voor Celeste, nee die gevoel moet ik weg proppen, ik voel me akkelig. ik zet de kraan aan, en trek weer mijn broek uit en stap onder de warme douche.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:06 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Er is niemand thuis, en dus kan ze ongestoord haar brief aan Alex schrijven. Een brok vult haar keel wanneer ze de woorden op papier zet. Haar hand trilt lichtjes, iets dat te zien is in haar altijd perfecte handschrift.

    Lieve Alex,
    Je had gelijk. En ik? Ik was naïef en stom. Het spijt me.
    Noem me een lafaard of diva, beiden kloppen, maar ik wil niet meer bij het roedel horen. Dat zou.. Moeilijk zijn na net. En ik heb tijd nodig om na te denken. Je weet wat ik mis, wat het voor mij zwaarder maakt om wolf te zijn.
    Ik wens je een liefdevol, gelukkig leven toe lieve Alex.

    Liefs, Celeste


    Ze slikt de brok uit haar keel, en knippert fel om de tranen tegen te gaan. Daarna vouwt ze de brief om, om vervolgens naar buiten te gaan, richting Alexs huis, en hem door de brievenbus te gooien.
    Met een lenige sprint rent ze terug naar huis, om vervolgens op haar bed neer te ploffen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik droog me af en kleed me snel om.. Ik zie een wit papiertje liggen. Rustig pak ik die op, en neem de papier mee naar de woonkamer toe. Mijn ogen gaan naar rechts en naar links. Waarom wilt Celeste weg?
    Ik snap haar wel, maar ze mag niet, zonder haar is de roedel niet compleet. Ik laat de brief vallen, en spring mijn huis uit, en ga naar Celeste haar huis toe.
    Ik bons op de deur. "Celeste, we moeten praten, je mag niet weg." Schreeuw ik.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:30 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sorry, ik snap geen bal van de post (nerd).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Sorry, ik snap geen bal van de post (nerd).


    Ohw eh hoe bedoel je?:$


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Vanaf hier;

    Mijn ogen gaan rechts en naar links, en dan weer opnieuw.. Nee, ze heeft ons gezien! Maar er is helemaal niets gebeurt.. Snel sprint ik mijn huis uit en ga naar Selena haar huis toe.
    Ik bonk hard op de deur.. "Selena, doe open ik wil het aan je uitleggen." Schreeuw ik.. Ik hoop dat ze me hoort. "Er is niks gebeurt tussen mij en Celeste, we hadden het koud gekregen." Schreeuw ik. Ik wil helemaal niet dat ze uit de roedel stapt. Ze is geen diva, ik meende het niet.. Dacht ze dat ik het echt meende? Oke, ze kan koppig zijn.. Dat maakt haar zo leuk en als wolf.
    --


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Vanaf hier;

    Mijn ogen gaan rechts en naar links, en dan weer opnieuw.. Nee, ze heeft ons gezien! Maar er is helemaal niets gebeurt.. Snel sprint ik mijn huis uit en ga naar Selena haar huis toe.
    Ik bonk hard op de deur.. "Selena, doe open ik wil het aan je uitleggen." Schreeuw ik.. Ik hoop dat ze me hoort. "Er is niks gebeurt tussen mij en Celeste, we hadden het koud gekregen." Schreeuw ik. Ik wil helemaal niet dat ze uit de roedel stapt. Ze is geen diva, ik meende het niet.. Dacht ze dat ik het echt meende? Oke, ze kan koppig zijn.. Dat maakt haar zo leuk en als wolf.
    --



    Ohw okee.. Oeps ik was te onduidelijk, ik typte weer eens te snel, ik zal het wel even veranderen:$

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:20 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nevermind, hier heerst blondheid :'].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Nevermind, hier heerst blondheid :'].


    Aah okee.. Ik ben zelf ook blond hoor en bij mij heerst het al een week haha


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Maar Celeste schreef de brief :'].


    Feel the fire, but do not succumb to it.