• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Roxanne
    Ze slikte, en duwde met haar hoofd kalmerend langs Jake's flank. Ze rilde even door de mist, en zette nog een stap tegen haar warme Jake aan. 'Ze is zo wit,' mompelde ze ongelovig, waarna ze naar zichzelf keek. Ze vond zichzelf ineens een stuk minder interessant.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    HurtedHeart schreef:
    (lieve schat die Ga weg was voor Selena bedoelt. omdat Selena op hun terotorium zit. Ik wacht juist tot jij Rox hebt gemaakt :p dan kan die daarop antwoorden. ;))


    Ohhhhww okee sorry las het weer eens verkeerd :$


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Volgensmij staat Celes los :'].
    En ik ben bezig aan een nieuw verhaal een hoofdstuk te geven, dus ik reageer een beetje langzaam (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jake Ruthh
    Ik bekijk haar en voel Roxanne tegen mijn flank. 'Ze is zo wit.' Zegt haar kinderlijke stem. Ze is zo lief. Ze rilt een beetje omdat haar vacht nog niet zo dik is als de mijne. Ik sla mijn staart om Roxanne heen en duw haar zachtjes tegen me aan. 'Ik weet het. Ze is ook van de andere Clan. Een White. En zo te zien is een een alfa.' Zeg ik zacht naar Roxanne. Roxanne is zo nietig en onschuldig. Als iemand aanhaar zou komen zou ik diegene verschuren.

    Selena Sensorene
    Een kleine wolf die ik amper ruik komt naast de ik denk Alfa staan. Ik zag dat haar kleine vacht nog niet zo bestendig was tegen deze kou en liet de mist verdwijnen. De zon scheen zacht aan de hemel zodat warmte ons langzaam maar zeker omringde. Om te laten zien dat ik zonder kwaad kwam veranderde ik in mijn mensen vorm. Ik had een klein wit hempje aan en een kort broekje. 'Ik zal jou en je zusje niets doen.' Zei ik zacht. Ik voelde zijn blik op mijn spierwitte haar. Ik had het niet geverfd. Ik was ermee geboren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Roxanne
    Ze zuchtte zachtjes, en liep naar de bomen om te veranderen, en haar witte jurkje aan te trekken.
    Vervolgens kwam ze weer tevoorschijn om te kunnen praten.
    ‘Het is beter dat je weggaat. Dit is niet jouw land en nog een ruzie lijkt me niet zo verstandig.’ Er kwam een frons tussen haar lichtblauwe ogen, gezien er spanning tussen hen in hing.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    Ik ga op zoek naar Selena, ook al zou ze het niet willen.
    Ik zie haar als een mensen gedaante, shit de blacks.. Ik verander terug in een mens, en trek mijn broek heel snel aan. "Selena, wat doe je hier?" Ik hoorde haar nog wat zeggen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jake Ruthh.
    Ik zag dat Roxanne vertrok en nadat ze terug kwam rende ik even de bosjes in om te veranderen en mijn kleren aan te doen. Mijn sixpack was goed te zien en een vale bruine broek zat eronder. Ik zag Roxanne praten en kon de helft van het gesprek volgen. Even werd ik wantrouwig. 'Waarom ben je hier Alfatje? je hebt hier niets te zeggen ga terug naar je eigen land.' Gromde ik naarhaar. Ik sloeg een arm om Roxanne heen om haar te beschermen als dat nodig was.

    Selena Sensorene
    Vragen vlogen op me af en er werd veel gegromd. Ik kon niet opstaan en deed mijn handen bij mijn slapen. Tranen vulde langzaam maar zeker mijn ogen terwijl het vocht zich over mijn wangen verspreide. In een ruk stond ik op. 'IK KAN NERGENS MEER HEEN OKE!' Gilde ik terwijl de grond met een enorme sterkte begon te trillen zodat iedereen het kon voelen binnen 50 kilometer. Na geschreeuwd te hebben viel ik weer huilend tegen de boom op de grond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Roxanne
    Geschrokken van het meisje haar uitbarsting, kroop ze zowat weg tegen Jake. ‘A-aardbeving?’ fronste ze een tikkeltje bang, haar ogen vlogen niet lang daarna naar de intimiderende jongen áchter het meisje, waardoor ze nog verder wegkroop.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lize
    Ik voelde de aarde trillen onder mijn poten, waar kwam dat nou vandaan? Nieuwsgierig ga ik erop af, en zie een whit staan.. Ik zag de tranen in haar ogen. Jake had zijn arm om zijn zusje heen geslagen, beschermend nog wel.. Ze wilde toch geen kwaad doen? Ze zat op de grond tegen de grote boom, ik hoorde gesnik.. Arme meid.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:36 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jake Ruthh
    Ik gromde maar schrok ook. De aardbevin was sterk en ik hield Roxanne stevig vast. 'Je kan haar moeder natuur noemen Rox dat is haar gave ze bestuurd de natuur in haar emoties.' Zeg ik zacht tot in een jongen achter haar zie staan. Een witte glans kroop door zijn ogen. Ik gromde. 'Wat moet jij hier?' Zei ik grommend. 'Is dit een reünie?' Zei ik spottend. De vrouwlijke White's waren nog wel te harden maar die mannetjes. Ik gromde bij het idee.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex
    Een vlaag van woede komt in me op. "Nee, owee alsje haar aan raakt dan ben je van mij." Sis ik.
    Ik wil naar Selena lopen, maar iets houd me tegen. "Blijf van haar af." Oke, ze had hier niet mogen wezen, dit brengt ons in gevaar.. Natuurlijk snap ik Selena wel, ze is kwaad op mij, vooral kwaad op mij.. Ik loop naar Selena. "Kom." Fluister ik zachtjes
    .

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:39 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Roxanne
    Ze fronst, waarna ze haar hoofd ietwat schuin houd richting haar broer. ‘Waarom gaan ze niet samen weg?’ Fluisterde ze nieuwsgierig, terwijl ze haar armen over elkaar sloeg. De jongen was niet overtuigend genoeg, als je het haar vroeg. Meer een alfa.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Selena Sensorene
    'Kom..' Klonk Alex zoete stem in mijn oren. Het verleidde me even tot alle beelden in mijn hoofd kwamen. Hij was vreemd gegaan. Dat was een feit. Ik voelde zijn warme hand op mijn schouder branden. Ik gromde zacht en sprong op. Woedend keek ik hem aan. 'Nee ik KOM NIET MEE!' Zei ik schreeuwend. 'Zoek maar een andere Alfa Trut misschien Celeste. Jullie zijn toch Al zo close. en hoe voelde die kus?' Schreeuwde ik nog is naar hem alleen no harder. Tijdens mij geschreeuw waren er meer tranen over mijn wangen gelopen. De wind begon hard te waaien en langzaam begon het hard te regenen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jake Ruthh
    Ik begreep het ok niet maar ik voelde bij haar een gebroken hart. Als ze kwaad in de zin had kon ik het meteen voelen, maar Selena was vredelievend. Opeens begon Selena te schreeuwen tegen de andere Alfa. Een vreemdgaan kwestie. Hij had haar bedrogen. 'Ze heeft een gebroken hart. Ze had even een vluchtweg nodig.' Fluister ik naar Roxanne. Ze had noveen kwaad in de zin, maar van die jongen wist ik het niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex
    Ze was echt woedend! "Het spijt me, die kus bekende helemaal niks, Selena." Zeg ik half liegend.
    "Kom nou maar mee, voor dat hij je vermoord." Gromde ik. En keek even naar het mannetje. "Ga nou maar mee."
    Ik snap dat ze boos is, maar ze kan toch niet in haar eentje rond zwerven of bij de blacks aansluiten? De wind begon echt hard te waaien, ik voelde regendruppels op mijn huid glijden. Ik kijk haar aan, smekend nogwel.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.