• Gebaseerd op het boek "The Host" van Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen de lichamen van de inwoners van de planeet over en leven daar dan in harmonie met elkaar. De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er zijn een paar mensen die het overleefd hebben en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk ontstaat er van alles als je constant op elkaars lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en vriendschap.

    Part 1


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Twee kindjes lijkt me perfect,' zei ik. 'En hij kan hier leven. Er is genoeg eten.' Ik glimlachte naar Katherina. Twee kinderen van haar. Met dezelfde ogen als Katherina, ja dat leek me geweldig.

    [Ik heb voor nu een stel ideeën.
    1. Dean was niet helemaal beter en krijgt een terug val.
    2. Ze gaan samen een rondje lopen (de kust leek veilig) en een van de twee wordt ontvoerd.
    3. Ze krijgen ruzie
    Dat waren ze ;$]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weetje, mijn ideeën zijn echt heel slecht


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik keek naar Jonathan. 'Ben je bijna klaar met eten?' vroeg ik terwijl ik probeerde de pijn in mijn enkel te verbergen.

    -kort i know


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan

    "Jup." Zeg ik met volle mond. Ik kijk naar haar enkel.. Wat is der enkel gezwollen! Maar besluit maar niets te zeggen.. "Wat wil je gaan doen, Dana?" Vraag ik. Ik slik mijn voedsel door.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dana
    'Waar heb jij zin in?' vroeg ik. Hopelijk iets rustigs waar mijn enkel niet te veel aan zou bezwijken. Ik voelde hem gewoon kloppen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat we iets anders moeten verzinnen.

    "dus je wil ook kinderen?" vroeg Katharina glimlachend.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dat denk ik ook maar mijn ideeën zijn ver op ):. Heb jij een idee?

    Dean
    'Ja,' zei ik glimlachend. Natuurlijk wilde ik kinderen, helemaal als ze van mij en Katherina zouden zijn. Het zou perfect zijn. Getrouwd en twee kinderen. Als een normaal gezin. Ik sloeg mijn arm om Katherina heen. 'Heel graag zelfs.' Ik gaf haar een kus in haar nek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja ik ben aan het denken.. Maar het is gewoon een onhandig rpg..xD

    Katherina glimlachte en streek door zijn haar. "Mooizo." zei ze tevreden en ze liet haar hoofd op zijn borst rusten. "Maargoed, eerst maar eens zorgen dat we getrouwd zijn!"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'Is goed. Want zwanger zijn op je grote dag lijkt me geen goed idee.' Ik grinnikte terwijl ik met haar haar speelde. 'Weet je al welke kleur bruidsjurk je wilt?'

    -klopt, ik kan niks bedenken ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Traditioneel wit." glimlachte Katherina. "Meer zeg ik niet want jij mag het lekker pas weten op de dag zelf." zei ze.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Dean
    'In een juttenzak zag je er nog mooi uit,' lachte ik. 'Maar wit is mooi. Dan houden we tenminste twee tradities in takt.' Ik grinnikte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm, ik wel een paar ideeën maar ik vind ze niet goed genoegt. Hmm.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Huh. ik had iets gepost maar hij staat er niet? Dat was gister ook al!

    Katherina glimlachte. "Jij bent gewoon een slijmbal." zei ze en ze gaf hem een zoen. "Zullen we maar eens onze bedden verlaten en ons onder de mensen gaan begeven?"

    Zegmaar, misschien kan ik daar weer iets uit bedenkenxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Nou ze gaan het vertellen aan James, alleen James is jaloers want stiekem vindt hij Katherina ook leuk :'D -faal

    Dean
    'Natuurlijk,' lachtte ik. 'Omdat ik zo goed in slijmen ben, ben je uiteindelijk ook verliefd op me geworden.' Ik ging recht op zitten. 'Kom dan gaan we wat eten.' Ik grijnsde naar haar en zoende haar nog een keer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het goed:) dat zorgt voor conflict en drama:)
    ---

    Katherina zoende hem gretig terug maar liet toen los en liep naar de opening. "Let's go." zei ze geamuseerd en ze pakte zijn hand vast en trok hem de gang op.

    James zat in zijn eentje in de eetzaal en at wat opwarm soep.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow