• Denk aan TV-series, progamma's, Hollywood, etc. Wat voor soort RPG willen jullie? ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Whoops, zag later dat deze er al was.. -,-'

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:32 ]

    Geen fanfic, daar heb ik een hekel aan.
    Verzin gewoon een origineel verhaal. Fantasie dingen doen het vaak goed..

    Mod: Kan er geen algemeen 'RPG-ideeën' (ofzo) topic komen, dat ie bovenaan RPG subforum blijft staan? Dat zou wel handig zijn ^^ Hoef je geen apart topic te openen als je wilt weten of je RPG idee veel mensen zal trekken of niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Progeny schreef:
    Ik wil er een met vampieren en daarbij geen drama. Geen drama van 'ik ben zwanger' (al mag dat er natuurlijk wel eens inkomen, maar niet constant :'D), maar dat de mensen en de vampieren samen in oorlog zijn.:9~

    Volgens mij ben ik alleen wel de enige. :'D



    Zijn er al 2 van.


    Wat is een RPG?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Geen fanfic, daar heb ik een hekel aan.
    Verzin gewoon een origineel verhaal. Fantasie dingen doen het vaak goed..

    Mod: Kan er geen algemeen 'RPG-ideeën' (ofzo) topic komen, dat ie bovenaan RPG subforum blijft staan? Dat zou wel handig zijn ^^ Hoef je geen apart topic te openen als je wilt weten of je RPG idee veel mensen zal trekken of niet.


    Doe jij ook mee als er weer zo'n soort iets komt als bij Mainstreaming?:3


    everything, in time

    Endure schreef:
    (...)


    Zijn er al 2 van.


    Wat is een RPG?


    Ja maar die vind ik iets minder. D:
    En ik vind 't niet leuk om na een "lange tijd" in te vallen.:'D


    everything, in time

    Dude, ik join bij bijna alle RPG's als het me aanspreekt.
    Enkel, de meeste hebben shitty verhaallijn.. Of mensen kappen zomaar enzo ;l

    Forever Young reageert niemand..
    Enkel pirates leeft nog goed :Y)

    En inspringen kan atltijd hoor Ö Is toch ook niks mis mee?
    Iedereen helpt je altijd met inspringen. (Althans, Sam, Els, Astrid etc. Amateur RPG'ers zijn daa rniet zo fijn in)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dude, ik join bij bijna alle RPG's als het me aanspreekt.
    Enkel, de meeste hebben shitty verhaallijn.. Of mensen kappen zomaar enzo ;l

    Forever Young reageert niemand..
    Enkel pirates leeft nog goed :Y)

    En inspringen kan atltijd hoor Ö Is toch ook niks mis mee?
    Iedereen helpt je altijd met inspringen. (Althans, Sam, Els, Astrid etc. Amateur RPG'ers zijn daa rniet zo fijn in)


    Aan Forever Young deed ik nooit mee, niet dat ik me kan herinneren althans?D:

    En nee, er is niets mis mee, maar ik vind dat minder leuk omdat de andere personages dan al zo goed in 't verhaal zitten. (:


    everything, in time

    @ Hierboven

    Zou je, als je een RPG begint die dan soortgelijk is aan Mainstreaming kunnen melden? (krul)


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    @ Hierboven

    Zou je, als je een RPG begint die dan soortgelijk is aan Mainstreaming kunnen melden? (krul)


    Eigenlijk ben ik daar te lui voor, maar voor jou maak ik een uitzondering!*O*


    everything, in time

    één door allemaal nickelodeon programma's! xD

    xDestine schreef:
    één door allemaal nickelodeon programma's! xD


    Dus, álle Nickelodeon progamma's? XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, dat je begint met iCarly en dat die op bezoek gaan bij Victorious en dat die op bezoek gaan bij BTR en die gaan weer naar weet ik veel waar.

    Maar één is ook altijd leuk! ;)

    Ik wil zo graag altijd mee doen met rpg maar ik heb er gewoon te weinig tijd voor. Als ik een keer kijk zijn ze al 5 paginas verder en meestal willen mensen dan ook niet helpen om kort te zeggen wat er gebeurt is. Dan zoek je ook niet meer om verder te rpgen...


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    Ik wil zo graag altijd mee doen met rpg maar ik heb er gewoon te weinig tijd voor. Als ik een keer kijk zijn ze al 5 paginas verder en meestal willen mensen dan ook niet helpen om kort te zeggen wat er gebeurt is. Dan zoek je ook niet meer om verder te rpgen...


    Je hoeft ook niet altijd een samenvatting, je stuurt je personage gewoon op iemand af. EN als je bij de amateur-RPG's rpgt dan zijn er elke dag 5 pagina's bij ja, bij de pro-RPG's gaat dat stukken langzamer ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.