• Denk aan TV-series, progamma's, Hollywood, etc. Wat voor soort RPG willen jullie? ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind het ook niet fijn als er per dag al 5 pagina's meer zijn, dat is vaak trouwens enkel even in het begin..
    Maar zal er ook duidelijk inzetten dat we niet gediend zijn van onerulers :Y)
    Haha lol, dan maar wat minder joiners met stukkne die het lezen echt waard zijn, i.p.v. steeds 1 zinnetje.

    Ik haat het als er hele korte posts gemaakt worden; dat doe ik alleen als het echt niet anders kan, maar dan post ik liever niets. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Het concept doet me een beetje denken aan The Book of Eli, alleen dan minder extreem c:

    Hadden we ooit niet, helemaal in het begin een gelijkaardig RPG? Ik meen me te herrinneren van wel, maar ik ben niet zeker...


    Book of Eli was een geweldige film! VOoral het einde x'D hahaha. Ge-wel-dig.

    Ja, dat was anders. Dat was met mensen die naar de toekomst gingen bladiebla.
    Dit is gewoon het heden en even heftiger omdat de regering zo'n drastisch besluit heeft genomen en dergelijke ^^ Dunno, just like it.. Verlaten wereld, dikke chaos.. :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Book of Eli was een geweldige film! VOoral het einde x'D hahaha. Ge-wel-dig.

    Ja, dat was anders. Dat was met mensen die naar de toekomst gingen bladiebla.
    Dit is gewoon het heden en even heftiger omdat de regering zo'n drastisch besluit heeft genomen en dergelijke ^^ Dunno, just like it.. Verlaten wereld, dikke chaos.. :')

    Anarchy :9~ Geweldig om over te schrijven dat is waar c: Hebben we ook een concreet plot of alleen een concept ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Anarchy :9~ Geweldig om over te schrijven dat is waar c: Hebben we ook een concreet plot of alleen een concept ?


    Ik voel me heel dom, is er verschil tussen concept en plot? :X
    Mwuh.

    Dat was alles wat ik tot nu toe bedacht had though.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik voel me heel dom, is er verschil tussen concept en plot? :X
    Mwuh.

    Dat was alles wat ik tot nu toe bedacht had though.

    Plot is meer gericht, een concept is meer een situatie c;
    Concept is bijvoorbeeld: een wereld vol sprookjes figuren, waar de koning blij aan de top staat.
    Plot is: De prinses is ontvoerd en ze is ergens verstopt, enkele pipos worden aangesteld om haar te gaan zoeken. Maar de tocht verschuilt vele gevaren.
    You snap?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:20 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Plot is meer gericht, een concept is meer een situatie c;
    Concept is bijvoorbeeld: een wereld vol sprookjes figuren, waar de koning blij aan de top staat.
    Plot is: De prinses is ontvoerd en ze is ergens verstopt, enkele pipos worden aangesteld om haar te gaan zoeken. Maar de tocht verschuilt vele gevaren.
    You snap?


    Ooowh.. Het is meer een plot dan =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké ik probeer die rpg dan wel, maar reageer wel een of twee keer per dag maar dan ook echt lange net als vroeger:)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Iets in de stijl van Gossip Girl zou me anders ook wel aanspreken. Met rijke snobs en intriges, maar dan iets dramatischer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Over dat idee van mij, zou iemand een leuke naam weten? ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Over dat idee van mij, zou iemand een leuke naam weten? ^^


    Nope, maar ik wil zeker wel meedoen als we, zoals Astrid al zei, goed hameren op lange posts. ^^


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Nope, maar ik wil zeker wel meedoen als we, zoals Astrid al zei, goed hameren op lange posts. ^^


    Lol, ik zeur altijd veel in topics heb ik het idee, maar dat komt omdat het voor niemand leuk is als er een mary sue is ofzo :'D Daarom ga ik dan altijd PB'en van; Ja dit dit en dat, zou je alsjeblieft dit en dat?

    DUs geen zorgen, dat hameren op lange posts komt ook wel goed ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LOL, jij bent like, de moeder van RPG! Ik zie het al helemaal voor me.:'D


    dezemoestikplaatsenwanthijissosexy:9~


    everything, in time

    Progeny schreef:
    LOL, jij bent like, de moeder van RPG! Ik zie het al helemaal voor me.:'D


    dezemoestikplaatsenwanthijissosexy:9~


    Lol, de moeder nog wel x'D

    En haha, dat plaatje (x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Lol, de moeder nog wel x'D

    En haha, dat plaatje (x


    Ja wat anders? De vader? Moet je me soms wat vertellen?(cat)
    HAHA, da's een vampier. Daarom zegt hij 'humans', want hij houdt niet van kinderen en niet van mensen.(joehoe)


    everything, in time

    Progeny schreef:


    _O_

    Oh, qua naam, iets van met Chaos/Mayhem of zo :3 Of iets met Survive?
    Sorry, ik ben vrij slecht in namen bedenken, maar ik moest even een excuus hebben om op die gif te reageren :')

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:48 ]