• Denk aan TV-series, progamma's, Hollywood, etc. Wat voor soort RPG willen jullie? ;D.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Oh, ja dat kan natuurlijk ook.-owned

En dat is indeed veel kijk werk, maar je moet True Blood echt voorrang geven!(wbw)

everything, in time

Ik heb nog veel meer gifs van hem, zal ze wel eens sturen als ik op de laptop zit, zit nu namelijk op de iPod.:'DE
    Eerst had die gast in de serie halflang haar, maar toen was zijn 'vriendin' met zijn haar bezig, alleen toen moest hij plotseling iemand vermoorden waardoor er bloed in zijn haar zat en hij het af moest knippen haha.:W

Ben wel benieuwd, nu komen er binnenkort al twee leuke RPG's.*O*

everything, in time

Haha nou, het is eigenlijk zijn "nageslacht" hij heeft haar, Pam, tot vampier gemaakt. En in die serie heet het dan een PROGENY (and then, a light went on). Zijn haar zat in de verf -highlights of zo- en toen moest hij beneden in de kelder iemand hebben voor een verhoor. Maar die man had zilver bij zich en gooide dat in het gezicht van Eric. Eric werd nogal kwaad daarom en BAM._O_

Nope, niet overheen gelezen, maar Sam en ik zijn bezig met 'n verhaal voor een RPG. (:

everything, in time

Cumberbatch schreef:
    Wait. Progeny...

Eric seems like a bamf, al snap ik geen snars van wat de link is tussen highlights en verhoren, but still ;D

I'm sure it will be good. ;D

LOL die gif hahahah :'D
    Eric is een man van veel dingen tegelijk. Als je het kijkt spreekt het voor zich.(cat)

Dit komt trouwens uit die scene:

Heb ook die hele scene voor je op youtube als je wilt?_O_

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 19:28 ]

everything, in time

RPG Chaos.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Progeny schreef:
    (...)

LOL die gif hahahah :'D
    Eric is een man van veel dingen tegelijk. Als je het kijkt spreekt het voor zich.(cat)

Dit komt trouwens uit die scene:

Heb ook die hele scene voor je op youtube als je wilt?_O_

"Do I have blood in my hair?"
    Dat komt toch ook in die scene? :')

There's power in the words you whisper.

Harrison schreef:
    (...)
    "Do I have blood in my hair?"
    Dat komt toch ook in die scene? :')

Ja klopt! Kijk jij TrueBlood?*O*
    'Is there blood in my hair?'
    'Wh..what?'