• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    Ik lees net dat jullie elkaar kusjes geven? (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee natuurlijk is dat niet zo. Het is juist mooi dat je goed met je stiefbroer overweg kunt, lijkt mij.


    Life's a journey, not a destination

    Ja, dat is raar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou de manier hoe jij het overlaat komen is wel uhm... apart ja. Je lijk zowat meer met hem te doen dan met je vriend of ben je overdreven intiem.
    Wat niet echt normaal is op onze leeftijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind daar niks mis mee, ik knuffel zelf ook met mijn broertjes, speel met ze en stoei met ze maar ze hebben voor mijn gevoel inmiddels de leeftijd bereikt dat ik ze niet ga plagen om kusjes te vragen of anders om. Mijn broertjes krijgen een zoen op hun voorhoofd als ik ze zie en weer wegga en als ze jarig zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is natuurlijk fijn dat je goed met hem overweg kan, maar soms vind ik het nogal té, hoe ik het in je topics lees.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:45 ]

    Ik ben blij voor je om zo iemand te hebben :]


    Has no one told you she's not breathing?

    NOURRY schreef:
    Ik lees net dat jullie elkaar kusjes geven? (cat)



    We waren aan het kloten en hij vroeg om een kusje terwijl hij aan mijn arm trok. zodat ik niet kon typen.

    Het was een grap.

    Hale schreef:
    (...)


    We waren aan het kloten en hij vroeg om een kusje terwijl hij aan mijn arm trok. zodat ik niet kon typen.

    Het was een grap.


    Aha, en heb je hem een kusje gegeven?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Aha, en heb je hem een kusje gegeven?


    Ja.


    Op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:52 ]

    ihearthazza schreef:
    Het is natuurlijk fijn dat je goed met hem overweg kan, maar soms vind ik het nogal té, hoe ik het in je topics lees.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het super voor je dat je zo close bent met Nigel, ik ben ook close met Fred (maar dat is gewoon een goede vriend) en ik kan ook gewoon even met hem knuffelen etc. . Ik ben getrouwd hoor met ringetjes uit een kauwgomballenautomaat en ik kan vol overtuiging zeggen dat het een van de beste, betrouwbaarste, vriendelijkste en grappigste mensen is die ik ooit ben tegengekomen. Ik zou niet zonder hem kunnen.
    Ik snap niet waarom mensen er zo'n probleem van maken hoor, srsly.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frigga schreef:
    Nou de manier hoe jij het overlaat komen is wel uhm... apart ja. Je lijk zowat meer met hem te doen dan met je vriend of ben je overdreven intiem.
    Wat niet echt normaal is op onze leeftijd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja.


    Op zijn wang.


    In dat geval ben ik blij voor je dat je zo goed met hem over weg kan. Maar je hoeft niet bij elk topic je broer er bij te halen. Mijn broer dit, mijn broer dat, enz. Snap je wat ik bedoel? :"D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:54 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    In dat geval ben ik blij voor je dat je zo goed met hem over weg kan. Maar je hoeft niet bij elk topic je broer er bij te halen. Mijn broer dit, mijn broer dat, enz. Snap je wat ik bedoel? :"D



    O,

    sorry daarvoor.