• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    weheartit schreef:
    (...)

    Wauw. Dus ik mag mijn mening niet uiten? Dat is toch mijn mening, en misschien mening van meerdere?


    Ga de andere reacties lezen uit dit topic, en vertel me dan hoevaak je al zo'n zelfde reactie als die van jou bent tegen gekomen. En dat zijn er heel wat. Je overdrijft wel hoor, met dat psycholoog gedoe, alsof Hale de enige is die zulke topics aanmaakt. Als je vind dat ze om aandacht vraagt, waarom geef je die dan aan haar?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 13:00 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Truetrue.
    Maar er zijn ook veel fakies tussen hoor. Die juist niets hebben en zich daardoor 'saai' voelen en dan maar wat bedenken. Dat is pas zielig.
    (joehoe)


    everything, in time

    Ga nou eens ontopic! Hale vraagt toch om jullie mening en niet om ruzie? Oké, als je het er niet mee eens bent kun je zeggen dat je het inderdaad wel raar vind, maar doe dát dan and go on with your life! Als jullie niet luisteren, haal ik er een moderator bij. Ik vind het namelijk écht vervelend worden hoe kinderachtig sommige mensen kunnen reageren. Jeez, got a broomstick in your ass?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    NOURRY schreef:
    (...)

    Ga die andere reacties lezen uit dit topic, en vertel me dan hoevaak je al zo'n zelfde reactie als die van jou bent tegen gekomen. En dat zijn er heel wat. Je overdrijft wel hoor, met dat psycholoog gedoe, alsof Hale de enige is die zulke topics aanmaakt. Als je vind dat ze om aandacht vraagt, waarom geef je die dan aan haar?


    Ik zeg toch niet dat ik de enige ben met die reactie? Dat is gewoon een mening die wel meer mensen hebben gereageerd. Maar, laatmaar. Ik reageer hier niet meer op. Als Hale het zo erg vind, dat er mensen raar reageren, heeft ze daar zelf voor gekozen. Want ze moet wel accepteren dat ze ook nare reacties kan krijgen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Progeny schreef:
    Truetrue.
    Maar er zijn ook veel fakies tussen hoor. Die juist niets hebben en zich daardoor 'saai' voelen en dan maar wat bedenken. Dat is pas zielig.
    (joehoe)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Progeny schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook een onzin reactie, want
    1: voor zo iets hoef je sowieso niet naar een psycholoog, dat heeft er niets mee te maken.:'D
    2: er zijn zo veel mensen die zulke dingen in een topic zetten hier op Q, met nog wel veel persoonlijkere dingen of problemen die 294 maal erger zijn, daar reageer je toch ook niet zo?:'D


    Even over puntje 2: Mag ik dan wel even zeggen dat die users niet hun hele leven hier op Quizlet neerzetten en zij serieuzer worden genomen dan Hale. Ik bedoel dit totaal niet aanvallend, niet tegen jou, niet tegen Hale, maar door de echt overdreven vele topics van haar word ze niet meer serieus genomen en daardoor krijg je deze reacties.

    Priemgetal schreef:
    Ga nou eens ontopic! Hale vraagt toch om jullie mening en niet om ruzie? Oké, als je het er niet mee eens bent kun je zeggen dat je het inderdaad wel raar vind, maar doe dát dan and go on with your life! Als jullie niet luisteren, haal ik er een moderator bij. Ik vind het namelijk écht vervelend worden hoe kinderachtig sommige mensen kunnen reageren. Jeez, got a broomstick in your ass?

    Wij lezen mee hoor (:


    I am an idiot, I move.

    Zegt degene die over kerstkransjes begon!:{D


    everything, in time

    Curtis schreef:
    (...)
    Wij lezen mee hoor (:


    Oh, oké, mooi. Danke.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Curtis schreef:
    (...)
    Wij lezen mee hoor (:


    Scary moderators are watching us...

    On-topic:
    Het kan me heel weinig schelen, Hale, doe wat je niet laten kunt. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Progeny schreef:
    Zegt degene die over kerstkransjes begon!:{D



    Zegt degene die ze in haar mond duwde en een verhaaltje voor het slapengaan wilde :'D. Ok, ik ga OT.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ihearthazza schreef:
    (...)

    Even over puntje 2: Mag ik dan wel even zeggen dat die users niet hun hele leven hier op Quizlet neerzetten en zij serieuzer worden genomen dan Hale. Ik bedoel dit totaal niet aanvallend, niet tegen jou, niet tegen Hale, maar door de echt overdreven vele topics van haar word ze niet meer serieus genomen en daardoor krijg je deze reacties.


    Neem het ook niet aanvallend op hoor.:'D
    En ja oké oké, maar de manier waarop het hier wordt gezegd. Oké, Hale pakt alles misschien niet zo goed aan en merendeels hier is het niet met haar eens. Maar je kunt het ook een stuk subtieler zeggen. Want als Hale dan weer op jou reageert (jou in het algemeen), dan is Hale weer de boosdoener. Maar als iemand een boze reactie naar mij stuurt, kan die persoon er een terug verwachten. Zou jij ook doen, dus logisch dat Hale dat ook doet.
    Het wordt wel allemaal een beetje heel erg op Hale gelegd en dat vind ik niet eerlijk. (:


    everything, in time

    -> Slotje op aanvraag topicstarter


    I am an idiot, I move.