• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    Progeny schreef:
    (...)

    Fout gedacht dan.
    Ja sorry, maar ik laat mensen mij niet zomaar afkappen en bepalen wanneer wij klaar zijn. Ik hoef hier echt geen discussie of zo over en ik wil best mijn mond houden, maar dan vraag 't op zijn minst fatsoenlijk en praat niet zo tegen me van 'stille hint, met andere woorden: hou je bek'. (':
    Vind ik niet zo leuk en ik zou 't graag gewoon vriendelijk willen houden.(bloos)


    Luister naar je intuïtie zou ik zeggen en houd alsjeblieft inderdaad je mond, het is een vriendelijk verzoekje zoals je blieft. Ik hoef ook geen discussie. Conclusie:

    We are indeed finished! :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Luister naar je intuïtie zou ik zeggen en houd alsjeblieft inderdaad je mond, het is een vriendelijk verzoekje zoals je blieft. Ik hoef ook geen discussie. Conclusie:

    We are indeed finished! :)


    Ik reageer net toch gewoon normaal op 'n ander bericht. Dus wat is JOUW probleem nou?
    Jij word boos omdat ik niet normaal doe tegen Hale, doe ik normaal, neem 't nota bene voor d'r op, is 't ook niet goed.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:16 ]


    everything, in time

    Hale schreef:
    (...)

    Ik weet.

    Maar hij heeft ook gewoon zijn vriendin.

    Je weet, bro. Box high five alles

    OT: Ik vind het raar. Klinkt alsof jullie een getrouwd stel zijn.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik weet.

    Maar hij heeft ook gewoon zijn vriendin.

    Als je het weet dan snap je toch ook wel dat mensen het vreemd vinden? En als je het weet waarom doe je/doet hij/doen jullie dan zo?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik reageer net toch gewoon normaal op 'n ander bericht. Dus wat is JOUW probleem nou?
    Jij word boos omdat ik niet normaal doe tegen Hale, doe ik normaal, neem 't nota bene voor d'r op, is 't ook niet goed.(joehoe)


    Oh, well, in that case we're not finished yet :'(. Ik heb geen probleem, ik denk alleen dat er wat knarkloppertjes in je hoofd zitten die het daar nogal naar hun zin hebben. Meer niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Oh, well, in that case we're not finished yet :'(. Ik heb geen probleem, ik denk alleen dat er wat knarkloppertjes in je hoofd zitten die het daar nogal naar hun zin hebben. Meer niet.


    Wat is een knarkoppertje?
    En weet je wat, ik kom er maar gewoon voor uit: ik ben ongesteld à la moment.
    Dat verklaard denk ik ook een heleboel.(krul)


    everything, in time

    Frigga schreef:
    (...)
    Als je het weet dan snap je toch ook wel dat mensen het vreemd vinden? En als je het weet waarom doe je/doet hij/doen jullie dan zo?


    Omdat we in die 10 jaar dat we nu samen zijn ontzettend veel shitt hebben meegemaakt.

    We hebben elkaar moeten missen en waren elkaar bijna kwijt door een scooterongeluk.

    Ik dank god nog elke dag dat hij het heeft overleefd.

    En er zijn nog veel meer dingen gebeurd dus.

    Progeny schreef:
    (...)

    Wat is een knarkoppertje?
    En weet je wat, ik kom er maar gewoon voor uit: ik ben ongesteld à la moment.
    Dat verklaard denk ik ook een heleboel.(krul)


    Ooh, dat verklaart een boel! Knarkloppertjes zijn kleine wezentjes die via je oren de hersenen binnendringen en daar aan je hersenen gaan knagen (ze eten het niet geheel op, maar door die druk kan het zijn dat je af en toe iets eruit flapt). Oooooh, ongesteld... Eet wat chocola! Of nee... Dat heb ik allemaal al opgegeten...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat we in die 10 jaar dat we nu samen zijn ontzettend veel shitt hebben meegemaakt.

    We hebben elkaar moeten missen en waren elkaar bijna kwijt door een scooterongeluk.

    Ik dank god nog elke dag dat hij het heeft overleefd.

    En er zijn nog veel meer dingen gebeurd dus.

    En daarom doen jullie zo klef. Dat je close bent snap ik maar dit is meer dan close.
    Ik bedoel er geen kwaad maar ik snap het gewoon niet helemaal.
    Mijn zus en ik hebben ook veel meegemaakt en wij zijn ook niet zo klef. En wij zijn zelfs echt familie(weer niet kwaad maar het is toch anders).

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:26 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    En daarom doen jullie zo klef. Dat je close bent snap ik maar dit is meer dan close.
    Ik bedoel er geen kwaad maar ik snap het gewoon niet helemaal.


    Als dit al klef is, weet ik niet hoe polyamorisch ik bezig ben (no_chears)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frigga schreef:
    (...)
    En daarom doen jullie zo klef. Dat je close bent snap ik maar dit is meer dan close.
    Ik bedoel er geen kwaad maar ik snap het gewoon niet helemaal.
    Mijn zus en ik hebben ook veel meegemaakt en wij zijn ook niet zo klef. En wij zijn zelfs echt familie(weer niet kwaad maar het is toch anders).


    Het valt ook niet te snappen.

    de band die ik en nigel hebben is iets wat niet valt uit te leggen.

    Hale schreef:
    (...)

    Het valt ook niet te snappen.

    de band die ik en nigel hebben is iets wat niet valt uit te leggen.


    +1


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ooh, dat verklaart een boel! Knarkloppertjes zijn kleine wezentjes die via je oren de hersenen binnendringen en daar aan je hersenen gaan knagen (ze eten het niet geheel op, maar door die druk kan het zijn dat je af en toe iets eruit flapt). Oooooh, ongesteld... Eet wat chocola! Of nee... Dat heb ik allemaal al opgegeten...



    LOL DIE GIF.
    I'm so gonna steal that one. *O*


    everything, in time

    Frigga schreef:
    (...)
    En daarom doen jullie zo klef. Dat je close bent snap ik maar dit is meer dan close.
    Ik bedoel er geen kwaad maar ik snap het gewoon niet helemaal.
    Mijn zus en ik hebben ook veel meegemaakt en wij zijn ook niet zo klef. En wij zijn zelfs echt familie(weer niet kwaad maar het is toch anders).



    Ik en nigel hebben ook een korte relatie gehad enzo. Maar helaas werkte dat niet.

    Weetje hoe het is om iemand van wie je zielsveel houd bijna dood is?


    Daar is helemaal niets anders aan.

    Ik zie niet in waarom de relatie met jouw broer vreemd zou zijn voor andere mensen. Zolang je niet met hem onder de douche staat, is alles in orde volgens mij. Vind het zelfs knap dat jullie zo'n sterke band hebben, en als jullie liefjes er allebei geen probleem mee hebben, dan kan iedereen alleen maar aan juichen om die band in stand te houden.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:31 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.