• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    En trouwens, ik vind het niet gek dat je je broer een kus geeft. Doe ik ook met mijn vrienden als ik ze tegenkom, het is een teken dat je van elkaar houdt en dat mensen welkom zijn in je omgeving, toch?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zolang je er niet zwanger van wordt of er andere minder dingen gebeuren die iets verder gaan dan diepgaande gesprekken en kusjes hoor je mij niet klagen. (;
    Mijn kleine zusje is ook net een teddybeer. 8D Maar ze is dan wel twee jaar overigens.

    Ja, ik vind het wel raar, maar dat komt omdat ik het vergelijk met de band die ik heb met mijn broertje en die is echt het tegenovergestelde van dat, dus dat ligt aan mijn kijk daarop.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Knap hoe je in elk topic toch weer probeert medelijden te wekken.
    'O, sorry daarvoor', dat is echt een beetje een "uitlokkende" reactie.

    OT: Nah, ik vind 't niet raar of zo. (':


    everything, in time

    Hale schreef:
    (...)


    O,

    sorry daarvoor.


    Je hoeft geen excuses aan te bieden hoor. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Progeny schreef:
    Knap hoe je in elk topic toch weer probeert medelijden te wekken.
    'O, sorry daarvoor', dat is echt een beetje een "uitlokkende" reactie.

    OT: Nah, ik vind 't niet raar of zo. (':


    Gutt ik probeer het goed te maken met NOURRY. Omdat ze op een normale manier zeg dat ze zich eraan ergerd, Moet jij dan zo reageren.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Je hoeft geen excuses aan te bieden hoor. :')


    O haha ok.

    Hale schreef:
    (...)

    Gutt ik probeer het goed te maken met NOURRY. Omdat ze op een normale manier zeg dat ze zich eraan ergerd, Moet jij dan zo reageren.


    Moet jij nou weer zo reageren? Jeez, kort lontje. Ik zei ook maar gewoon wat hoor, reageerde daarna toch gewoon weer normaal? (cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Knap hoe je in elk topic toch weer probeert medelijden te wekken.
    'O, sorry daarvoor', dat is echt een beetje een "uitlokkende" reactie.

    OT: Nah, ik vind 't niet raar of zo. (':


    Ach, that's your opinion. Ik vind het meelijwekkend dat mensen zulke reacties plaatsen :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ach, that's your opinion. Ik vind het meelijwekkend dat mensen zulke reacties plaatsen :')


    Mijn reacties of bedoel je die reactie van Hale?
    Want dat was eigenlijk wel 't woord dat ik bedoelde, kwam er alleen niet op.D:

    En ja, het is ook mijn mening. Zeg ook niet dat het een feit is _O_


    everything, in time

    Wat is daar vreemd aan?
    Het kan niet eens incest zijn aangezien het niet eens een bloedverwant is.
    Want als het wel een bloedverwant is, is het een halfbroer.
    Dus ik vind er niets vreemds of vuil aan. :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Progeny schreef:
    (...)

    Mijn reacties of bedoel je die reactie van Hale?
    Want dat was eigenlijk wel 't woord dat ik bedoelde, kwam er alleen niet op.D:

    En ja, het is ook mijn mening. Zeg ook niet dat het een feit is _O_


    Ik bedoelde jouw reacties. Ik heb ook écht wel eens nare reacties gegeven op Kaniesha's topics, maar ik heb met haar gepraat en ingezien dat je niet over mensen moet oordelen zonder ze te kennen. Bij dezen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Frigga schreef:
    Nou de manier hoe jij het overlaat komen is wel uhm... apart ja. Je lijk zowat meer met hem te doen dan met je vriend of ben je overdreven intiem.
    Wat niet echt normaal is op onze leeftijd.


    Here & Now

    LOL, ik oordeel verder niet.
    Omdat ik dit zeg, betekent niet dat ik Hale niet mag of zo. :'D Ik heb ook wel eens reacties geplaatst met dat anderen nu eens moeten dimmen tegen haar.
    Ik heb niets tegen Hale, iets tegen dat soort reacties. Nu komen ze toevallig van Hale, maar als ze van iemand anders waren gekomen had ik dat ook gezegd.

    Dus dit vind ik een beetje overdreven van je. :3


    everything, in time

    Trouwens dingen die jij plaatst zijn dan de normale dingen.maar je zei ook dat hij je aan je arm plukte voor kusjes...
    Like WTF. Dat is gewoon raar.


    Here & Now