• Wie haten jullie verschrikkelijk veel? Hier schrijf je iemand die je haat bij zijn voornaam en dan de reden! Zo kan je hier je frustratie uitwerken:

    Naam: Philippe (puh)

    Waarom?:
    Omdat hij opschept en telkens over mij roddelt


    i hate everyone

    Naam: DAVID L

    Waarom: Omdat hij nog een ergere player is dan Tom Kaulitz!!!

    Naam: DAVID L

    Waarom: Omdat hij nog een ergere player is dan Tom Kaulitz!!!


    Omdat: Hij me verkering vroeg terwijl hij al een vriendin had [zijn vriendin was toen mijn beste vriendin, dus ik snap niet waar die gozer dat vandaan haalde!!!!]



    (bericht aangepast door een moderator)

    Naam: MICHELLE

    Waarom: Omdat het altijd een vriendin was en sinds een paar jaar negeerd ze me volkomen, is ze een gigantische slet geworden en nog wel meer ^^

    Naam:
    Alle mensen die me ooit gepest hebben

    Waarom: Ja ze hebben me leven effe in een paar jaar verknald waardoor k t af en toe alsnog moeilijk heb en mensen moeilijk kan vertrouwen


    Why don't you break my heart

    Naam: TH HATTERS

    k bn ze gwn beu..


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    naam: Jana

    omdat ze een eng stalkertje is


    death to the one at the end of the serenade.

    Naam: Annalenka

    Waarom: ze stalkt, aapt je na, zegt dingen over je die niet waar zijn, en als je haar ene tijdje niet ziet probeerd ze je je vriendin te zin :S

    Naam: Gulnur.

    Waarom: Ze probeert mensen omtekopen om vrienden te zijn. En ze liegt tegen alles en iedereen. Doet de ene keer vet stom (oo toen heeft een jongen haar een BITCHKLEP gegeven ik haar geslagen dat was zo aff ) en dan doet ze weer vet aardig en wil ze je vriendin zijn. En ze verrat iedereen :S


    I do not hook up.

    Naam: Valérie

    Waarom: ik dacht dat ze mijn vriendin was, maar zij was eigenlijk de reden waarom iedereen mij meed, en waarom ik vorig jaar zo'n kut jaar had (6)


    BAM!

    JOACHIM COLEAS!:@:((

    heel de school haat hem hij is een slijmerige klootzak!
    slijmt tgn de leerkachten en hij heeft nooit een fout begaan enzo ma de leerkrachtn kennen hem maar al te goe!
    klootzak: hij ambeteerd iedreen! mijmet th en de tom dom is en bill zen haar heeftint stopcontacrt gezetn en andere mense valt hij met andere dingen lastig !
    ma hij word waarschijnlijk opt einde vant jaar geschorst(hoera)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Naam: Dominique.

    Waarom: Ze doet mij na met tokio hotel. ze wil bij mij in het groepje horen terwijl ik haar haat en het al duidelijk heb gemakt [bija geslagen:$] en dan naar de leraar stapt en zo problemen voor mij veroorzaakt. En mijn best vriendin heeft afgepakt


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Naam: Richard Oldenhuus.

    Reden: Hij loopt me de hele tijd te stalken tijdens het kranten lopen en gewoon in het dorp. Ik heb hem vaak genoeg klappen gegeven en hij leert er niks van.:S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Naam; Denise
    Reden; We zitten nu op allebij een andere school en gaat allemaal leugens over me vertellen, dat ik rook, en haar de hele tijd pest enzo. -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    WESLEY STEENBERGEN
    omdat ik hem gewoon haat.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ow en k haat: Pascale (paskwal eerder gesegd maargoe)

    wrm: omdat ze een trut is die mijn vriendin weg probeert tepesten. Mij alleen aardig vind als ze me nodig heeft. Omdat ze denkt dat ze alles is, van alles bij iedereen wilt uithalen maar haar mag niks overkomen. Omdat ze een schijnheilig trutje is.


    en: Cars

    wrm: Hij pest mijn vrienden...mess with my friends and you mess with me...n aan mij hb juh geen goeie dn


    Why don't you break my heart