• Wie haten jullie verschrikkelijk veel? Hier schrijf je iemand die je haat bij zijn voornaam en dan de reden! Zo kan je hier je frustratie uitwerken:

    Naam: Philippe (puh)

    Waarom?:
    Omdat hij opschept en telkens over mij roddelt


    i hate everyone

    NAOMII K , nu lijkt het net een misdadiger xD

    reden ; ze loopt te roddelen over dat ik geen th fan ben , dt mn haar lelijk is, nu wil ik niet opscheppen , maar als je haar haar ziet, ze kanmt het gewoon niet! :O , egt niet , en dan gaat ze grote mond hebben , dt ze me kent, terwijl ik alleen op de zelfde basisschool heb gezeten in een andere klas ! , ikbedoel maar, datis 3 jaar geleden!!


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Naam:

    Ehmmm... neppe mensen die andere mensen bedriegen enzo. >=(

    omdat, die gewoon irri zijn


    Fight for you're love, cause it worth it

    Naam: Euh.. ik haat
    -Mijn broertje
    -Mijn buurmeisje
    -Zowat elke kakker bij ons op school/in het drop
    -En Bill [een beetje xD]
    Waarom?:
    -Omdat hij fûcking irri is ¬¬
    -Omdat ze eerst zegt dat ze zich voor me schaamt, omdat ze me lelijk en dik vind, en dan opeens heel lief gaat doen, en gaat zeggen dat het een grapje is.
    -Omdat ze Kakker zijn, en mij ook haten :]
    -Omdat hij té perfect is x3
    XxX


    all I want for christmas is a girlfriend

    Jessy, Naomie en Lisa,
    Omdat ik dacht dat dat mijn echte vriendinnen waren...
    Maar ik heb geleerd dat je je heel erg in mensen kan vergissen....
    Erger dan ik ooit had gedacht dat ik me in mensen zou kunnen vergissen...

    Maar heb daar nu weer van geleerd, en misschien ben ik er ook wel sterker door geworden en besef ik nu gewoon echt goed wie ik ben en wat ik wil!! en niet wat andere mensen van mij willen en wie zij willen dat ik ben!


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Naam: Britt

    Omdat: ze met mijn vriend flowt, dit dat zo zus. ze nog vaker zegt dat ze van hem houd, dan mij. mijn vriend het volges mij zelf had uitgemaakt omdat hij haar leuk vond. maar nu heb ik toch weer met mijn lieverd:D. maar toch haat k die britt!

    mensen die me niet accepteren zoals ik ben en dat ik niet kan doe en luisterren wat ik wil..

    Ben t beu..


    My fairytail stinks, does yours?

    mensen die me niet accepteren zoals ik ben en dat ik niet kan doe en luisterren wat ik wil..

    Ben t beu..



    i'm so totally with you. V_V

    ik haat; Eline
    omdat; ze een dikke achterbakse TRUT is die denkt dat ze cool is met haar roze skinny jeans. waarvan overigens de naden bijna uitelkaar vliegen.
    ze was een van mijn betere vriendinnen, totdat ze recht in mijn gezicht zei dat ze me eigenlijk helemaal niet mee wou op de werkweek naar tessel (ja ik weet het het is texel maar die naam boycot ik. n_n) omdat ik volgens haar niet in het groepje paste, en omdat ze volgens zichzelf heel veel energie steekt in onze "vriendschap" en dat ze er niets voor terug krijgt. (duhu saaie koe, dan moet je een beetje met de flow meegaan. maar mevrouw saaiheid gaat liever leren. Ö Oh My!) oh ja en ze heeft echt cup Z en dan draagt ze shirtjes met een V hals. omdat; "die me zó goed staan." ?_? (hehe niet dus!)

    ze mag van mij van een wolkekrabber vallen. en dan ga ik daar niet staan van; don't jump! maar meer van; GO ON DO IT!

    haat aan: SASKIA

    wrm: omdat zusterliefde by ons niet bestaat (A)

    naam: Joachim


    wrm: omdat hij klaagt en zaagt over mijn trui van Tokio Hotel

    ik haat jonne

    omdat ie me altijd loopt te peste:S

    Huppelkutjes;
    Ngaio;
    omdat ze eenorme
    huppelkut is.

    mijn broer

    omdat hij alle jongens haat die ik leuk vind(dus ook TH)


    you will be my forever and ever.....