• Wie haten jullie verschrikkelijk veel? Hier schrijf je iemand die je haat bij zijn voornaam en dan de reden! Zo kan je hier je frustratie uitwerken:

    Naam: Philippe (puh)

    Waarom?:
    Omdat hij opschept en telkens over mij roddelt


    i hate everyone

    Björn Borg
    Met zijn lelijke ondergoed.


    blame the bully.

    Derek

    hij verlult al me fuckin geheimen -_-

    ik haat:
    opscheppende mensen die alles al weten.. (denken)
    en ook mensen die situatie in nederland erg vinden en in de rest van europa terwijl ze nog nooit in Afrika zijn geweest en ik heb daar de situatie gezien en het is bar slecht!

    Naam: ZUS!

    waarom? Ze haat mij! Nja, ik aar eiglk ook wel, ma tis nu echt wel erg!

    xx


    ' Yes, music is the new religion_

    naam: Michiel!
    Omdat hij vindt dat ik dom ben! :(


    being wanted became a thrill I never knew

    Naam: Chris
    Omdat hij me vreselijk irriteerd, me altijd knuffelt :|, TH-Hater is, Een slijmbal is, En omdat hij net doet alsof hij een kleuter/baby is,
    En hij heeft een kop die op Kwik, Kwek of Kwak lijkt xD


    Sweet dreams will come true.

    Naam; Bijna heel 1.5 {Ja dat is een klas bij ons op School}

    Waarom; Ze pesten me altijd met Tokio hotel & Maken de Domste opmerkingen tegen me, en me vriendinnen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Naam: Diddy
    Omdat ze m`n docente Nederlands is en me altijd negeerd :O Behalve als er iemand moet voorlezen, dan moet ik dat doen. En ik haaaaaaaaat voorlezen voor die kutklas -___-


    Sweet dreams will come true.

    TANIA DE LAAT
    omdat: euh.. zij volgde mij de heletijd en weent snel!!

    CHARLOTTE CARDOEN
    omdat: gwn!!(puh) zis gwn een seut die niks kan! >_>''

    Ivy x.

    Björn Borg
    Met zijn lelijke ondergoed.


    Wat nou ik draag Björn Borg ondergoed :P.

    Mja tis jou'n mening :).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    En wat ik nog meer echt gewoon een extreem zware hekel aan heb en om het nog erger te maken... een zware hekel aan iemand stoornis kan krijgen en dus extreem agressief kan worden op diegene. Diegene die het doen.. OPGEPAST want ik heb deze avond nog iemand een blauw oog weten te slaan omdat hij de hele tijd erover ging praten.

    Oke en nu komt het :O.

    Mensjes die de hele tijd praten van ooh ik heb al zo veek seks gehad en dan het zegmaar nog nooit hebben gedaan. Opscheppers over hun seksleven dus.

    Dan vraag ik altijd 2 vragen.

    1. Hoe voelt het om seks te hebben dan? ( geen antwoord of verkeerd antwoord ALS ze heel erg opscheppen. )

    2. Met wie heb je seks gehad dan? Geen antwoord mogelijk. Of van jah dat ga ik jou niet vertellen!

    Maar de eerste kan je alleen vragen als je ''het'' zelf al een keer heb gedaan. Want anders weet je niet makkelijk of hij of zij het goede antwoord weet.

    En niet te vergeten... Dan zijn ze zo preuts als de pest. ( niet midden in de winkel voor een camera durven te zoenen. )



    Nou oke dan moet je wel heel veel lef hebben en jah ik heb dat ooit gedaan in de music store :$.



    Dus om het iets minder preuts te maken: midden in het centrum zoenen.... dat durven ze dan niet eens en dan ooohhh zulke grote verhalen van jaaah heb elke avond seks dit dat blabla zus zo,
    Deze mensen praten echte shit en beter kunnen ze zwijgen weetje.

    HOE ZIELIG BEN JE DAN? zeg eens eerlijk :).



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Iets vergeten (A).)


    In Italië tot en met 26 juli! :D


    Naam: Mijn moeder
    Reden: Omdat ze constant aan het zeiken is x). Ik haat der maar tijdelijk hoor xD


    I recycle my thoughts.

    Björn Borg
    Met zijn lelijke ondergoed.


    HAHAA


    I recycle my thoughts.

    Sorry die vond ik even heel grappig xD


    I recycle my thoughts.

    ik haat: mijn buurvrouw (oké haten is een groot woord) maar ze komt altijd als ik me aan het douchen ben -_- of als ik naar sara kijk, en ze zaagt constand en ze wil mij zeggen wat ik moet doen (de bitch) nu moet ik er van mama zo fake vriendelijk tegen doen

    en ow Marijke (de vriendin van mren nonkel)

    Ik heb haar betrapt toen ze men nonkel bedroog in zijn huis, ik was toen echt n shock! maar ik mag het men nonkel niet vertellen -_-
    helaas pindakaas