• Vandaag had ik echt wat je noemt een kut dag. Ik voelde me nog verschrikkelijk rot van het weekend omdat het thuis altijd ongezellig is en stom. Ik ben ook van plan hulp te gaan zoeken met alle problemen die ik heb. Het was vandaag ook weer raak op school. De docent zat er helemaal doorheen en op een gegeven moment liepen er allemaal mensen te schreeuwen enzo. Ik werd gewoon helemaal gek. In de pauze zat m'n vriendje niet bij me en ik zat nog in de stress van thuis. Door voor ik het wist kwam het ugly-cry-moment. Na schooltijd liep ik naast me vriendje de trap af. Het was heel stil enz. Toen vroeg ik of er iets was en hij zei nee. Daarna vroeg ik het weer en hij zei dat er toch wel iets was. Toen zei hij vervolgens dat hij het uit wilde maken. Ik had het al een sorta aan zien komen, maar het kwam wel hard aan. Ik heb al op mijn lip bijtend, gezegd dat het oké was en ik het snapte. Op weg naar huis kwamen de tranen pas. Ik vond het gewoon een harde klap, ook al had ik het al wel een beetje verwacht. Nu heb ik mezelf beloofd dat ik het komende jaar, of langer, geen vriendje meer wil. Al weet ik dat dat heel moeilijk voor mij gaat worden, omdat ik gewoon niet alleen kan blijven.

    Zouden jullie me willen helpen met het noemen van redenen waarom het hebben van een vriendje echt niet altijd beter is?


    26 - 02 - '16

    1. Het zorgt voor stress
    2. Het kost veel tijd
    3. Soms ook veel geld
    4. Ruzie etc (niet in alle gevallen)

    dat soort dingen c:

    Heeel veel sterkte! <3


    your eyes are like stars in the night.

    Er komt wel weer een andere hele lieve jongen meid (:
    Sterkte ! (flower)

    Omdat forever alone zijn stoerder is. En omdat hij niet goed genoeg voor je is. En God wacht om jou een jongen te geven, die jou wel verdient. En je kan doen wat je wilt, je bent vrij. Je kan flirten met iedereen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    Omdat forever alone zijn stoerder is. En omdat hij niet goed genoeg voor je is. En God wacht om jou een jongen te geven, die jou wel verdient. En je kan doen wat je wilt, je bent vrij. Je kan flirten met iedereen.


    Ik geloof niet meer in God.


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    (...)

    Ik geloof niet meer in God.


    Oeps. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    1. Je hebt heel veel meer vrije tijd zonder vriendje
    2. Je kan doen wat je wil zonder dat hij misschien per ongeluk achter je staat en het ziet
    3. Je kan naar alle films waar je met hem niet naar toe kon
    4. Je kan met een jongen gezellig wat samen doen zonder dat je aan je vriendje hoeft te vertellen en moet uitleggen dat je echt niet verliefd op die jongen bent, dta het een gewone vriend is (misschien ook niet)
    5. Je hebt meer tijd voor je vriendinnen
    6. Je hebt meer tijd voor school (maar of dat nou zo'n voordeel is)

    Verder weet ik effe niks


    Physics is awesome

    Positieve punten;
    Niet afhankelijk van een ander persoon.
    Je hebt niet de hele tijd een tong in je keel.
    Minder stress.
    Je kan nu meer tijd besteden aan je vrienden/vriendinnen.
    Meer weet ik niet, sorry. En daarbij geloof ík niet in liefdesverdriet, dus ja..

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:25 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.