• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    {NyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyanNyan}


    Tijd voor koffie.

    {wahahhaaaaaaaaaaa super duper late reactie. ik vind het eigenlijk zonde om deze rpg te laten dood gaan. ik reanimeer heb tataaam! met hulp van jullie natuurlijk XD}
    naamloos
    ''we moeten een plan maken'' ik knikte. en we vertrokken richting kamp. hoe dichter we bij het kamp kwamen hoe banger ik werd. zo veel mensen, ik werd nog banger en verlegenner. iemand vroeg me iets maar ik kon geen woord uitbrengen. alleen een hoog gepiep en mijn hoofd schudden. zo liepen we verder.


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    "We zijn er bijna," zeg ik tegen het meisje dat naamloos is, maar er komt alleen hoog gepiep uit. Ze schud haar hoofd. Ik denk even iets door de bossen te zien schieten, en ik pak bliksemsnel mijn pijl en boog, en vuur een pijl af. Het ding valt piepend op de grond. Snel spring ik op een tak van een boom, en spring via allerlei bomen naar het ding toe. Het lijkt op een soort vogel, maar hij is nog niet helemaal dood. Snel snijd ik hem de keel door. "Het spijt me," mompel ik zachtjes. De elven zijn een vreedzaam volk. Ik maak de vogel vast aan mijn riem, met de poten boven, en loop terug naar de groep.

    Na een tijdje lopen, wijs ik naar ons kamp. "Het kamp van de elven," zeg ik, en wijs naar de tenten en huisjes.


    Tijd voor koffie.

    Evana
    "We zijn er bijna," zeg ik tegen het meisje dat naamloos is, maar er komt alleen hoog gepiep uit. Ze schud haar hoofd. Ik denk even iets door de bossen te zien schieten, en ik pak bliksemsnel mijn pijl en boog, en vuur een pijl af. Het ding valt piepend op de grond. Snel spring ik op een tak van een boom, en spring via allerlei bomen naar het ding toe. Het lijkt op een soort vogel, maar hij is nog niet helemaal dood. Snel snijd ik hem de keel door. "Het spijt me," mompel ik zachtjes. De elven zijn een vreedzaam volk. Ik maak de vogel vast aan mijn riem, met de poten boven, en loop terug naar de groep.

    Na een tijdje lopen, wijs ik naar ons kamp. "Het kamp van de elven," zeg ik, en wijs naar de tenten en huisjes.


    Tijd voor koffie.

    naamloos
    er schiet een schim voorbij en evana pakt snel haar pijl en boog. ze rent er adchterna en komt terug met een vogel aan haar riem. wat zou die toch lekker smaken. we lopen verder en uiteindelijk komen we bij het elven kamp aan. ik schrik zo erg van de hoeveel heid wezens dat ik tegen evana aanspring aan haar jasje vastgrijp.


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    Ze grijp mijn jurk vast als we aankomen. Ik wankel achteruit, maar blijf toch staan. "Rustig maar, we zijn vreedzaam." zeg ik, en ik begin Louizes' vingers een voor een los te maken. Maar aan de andere kant... Vampieren en Elfen zijn niet de beste combinatie. Ik leid de vampier naar mijn hut, en we trekken veel bekijks. Elven merken snel wanneer er een vampier in de buurt is. Als ze naar ons kijken, kijk ik met mijn leiding-blik terug, waarna ze hun blik afwenden. Gelukkig komen we al snel bij mijn hut. Ik bied haar een stoel aan, maar blijf zelf staan. "Wie ben je, en waar kom je vandaan?" zeg ik, niet onvriendelijk.


    Tijd voor koffie.

    {je verward louize met naamloos C=}
    naamloos
    evana maakt mijn vingers los en ik blijf toch heel dicht bij haar staan. mensen kijken mij aan ik verschuil me een beetje achter haar. uiteindelijk komen we bij een tent aan, we gaan naar binnen. ''wie ben je, en waar kom je vandaan?'' vraagt evana. ik schud mijn hoofd. ''ik heb geen naam en ik kom nergens vandaan.'' zij ik met een klein stemmetje.


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    "Ik heb geen naam en ik kom nergens vandaan," zei ze zachtjes. Ik begin te ijsberen. Vampieren en Elfen zijn niet altijd de beste combinaties. Bloeddrinkers en Natuurliefhebbers. De hut gaat open, en er komt een zenuwachtige elf binnengelopen. "Eh, Evana?" zei hij, zenuwachtig. Ik knik vriendelijk, en loop naar hem toe. "Wat is er, Calostos?" zeg ik, zachter. "Eh, wij elfen," hij gebaard naar buiten, "Zijn nogal bezorgd over de nieuwe vampier in het kamp." Hij fluisterde nu zowat, maar waarschijnlijk kon de nieuwe Vampier het ook horen. Ik leg een hand op Calostos' schouder. Hij is ongeveer 15, en uitgekozen om voor het volk te spreken. "Ik garandeer je dat alles veilig is. Ik sta in voor haar," ik wijs naar de nieuwe Vampier, "En voor jullie," zeg ik. Calostos knikt verlegen, en buigt en loopt naar buiten. Dat buigen is iets waar ik denk ik nooit aan wen, al ben ik leidster sinds mijn geboorte. Ik kijk weer naar Vampierling. Ik gebaar mistroostig naar buiten, "Elfen en Vampieren hebben in het verleden nog wel eens vete gehad," zeg ik. "Maar hoe komt het dat je dat alles niet weet?" vervolg ik zacht.


    Tijd voor koffie.

    -- DUBBELPOSTPOWERRRRR --

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:04 ]


    Tijd voor koffie.

    {You said you already reacted...}


    Tijd voor koffie.

    naamloos
    ik keek de elf na. ''elven en vampieren hebben in het verleden nog wel eens vete gehad.'' hebben ze vete gehad? daar wist ik niks van. ''hoe komt het dat je dat alles niet weet?'' vroeg evana. ik keek weg en mompelde. ''tsja, niemand heeft ook moeite genomen om het me te vertellen, denk ik.'' en ik friemelde aan mijn kleding.


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    "Dus je kent de vampieren-geschiedenis niet?" vraag ik haar fronsend. Aan de ene kant heb ik medelijden met dit wereldschuwe meisje, aan de andere kant vertrouw ik haar steeds minder. Ik loop naar de kast met mijn rug naar haar toe, en laat mijn vingers over mijn houtbewerkte boog glijden. Er zitten patronen in gekerft bij het handvat- zelfgemaakt, mijn juweel. Ik draai me om. "Waarom zou ik jou geloven? Het spijt me, maar ik ben de leidster van een heel volk in mijn eentje. Ik kan niet mensen zomaar toelaten," ik haal mijn schouders op en hoop dat ze het begrijpt.


    Tijd voor koffie.

    naamloos
    ''over mijn gave? ja waarom. omdat je niet veel keus hebt. jullie hebben mij hard nodig in de strijd. ook kan ik het bewijzen, op een dier ofzo.'' zij ik zacht maar duidelijk. ik had geen zin in een lange discussie.


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    "Ik heb het niet over je gave. Ik heb het over je verleden." zeg ik. Ik draai me om en kijk haar koud aan. Buiten begint het te bliksemen en te donderen. Dit doe ik niet bewust, de meeste keren gaan mijn weerveranderingen onbewust- het ligt gewoon aan mijn humeur, dit betekend overigens niet dat ik het niet bewust kan doen. "Waarom denk jij," ik blijf even staan, "Wáárom, denk jij dat wij jou hard nodig hebben in de strijd?" Ik loop naar de tafel toe en leun met mijn handen op de tafel. Ik kijk haar zo kil aan, ik herken mezelf niet eens meer. Ik ben gewoon angstaanjagend, "En je blijft, ik herhaal, je blíjft met je Téngels van onze. Dieren. Af!" ik leg nadruk op deze woorden en wacht tot ze reageert.


    Tijd voor koffie.

    naamloos
    ''how wow wow. ik wou je gevoelens niet kwetsen, trouwens. ik kan het doen met wilde dieren, ik doe ze geen pijn. en ja je hebt me nodig in de strijd. je kan wel met je legertje elven die chimaera's aanvallen en verslaan. maar tegen een leger kan je niet op. als je nou een chimaera aan je zijde hebt...'' ik verhief mijn stem iets. dat was niet gewoonlijk, maar ik keek haar kil terug. dat was wel gewoon, ik had meestal gewoon geen rede om anders te kijken.


    welkome to my garden of fantasy