• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Zoëy Johnsen


    "Maar waarom?". Melody ijsbeerde heen en weer en mompelde wat scenario's. Ik zuchtte even. Chimaera's waren niks meer dan nutteloze natuurrampen.
    'De Chimaera's waren eerder dan de rest van ons,' legde ik uit. 'Maar toen kwamen wij, alle soorten, en verdreven hun soort. Daardoor willen ze vast en zeker wraak plegen.'
    Ik keek Melody even aan. 'Chimaera's zijn gewoon mislukkingen die per ongeluk sterker zijn dan ons.'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Melody-Vampier
    Ik bleef stil staan en luisterde naar Zoëy's verhaal toen zuchte ik 'We kunnen dus echt niet blijven vluchten, die wezens worden sowieso ooit onze dood.' Ik staarde even voor me uit en zei toen 'Zij zijn sterker, maar wij zijn slimmer.'

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:41 ]

    louize
    nadat ik de vissen had afgeleverd aan het dorp ging ik wat ronddwalen in het bos. het bos is soms zo vredig en mooi. de grond was bedekt met mos. de zon scheen door de bladeren. het kabbelen van een beekje, het lied van een vogel, het ritselen van de bladeren, het grommen van een chimae... wacht dat hoort hier niet thuis. ik sloop in de richting van het geluid. een, twee... vijf chimaera's. vast een verkennings team. en... er was nog iets. iets kleiners. ik dook het water in en zwom er naar toe.


    welkome to my garden of fantasy

    Zoëy Johnsen

    Ik luister aandachtig naar Melody's plan en knik.
    'Als iemand nou vallen kon maken die ze tijdelijk tegenhouden..' peins ik terwijl ik heen en weer ijsbeer.
    'Laten we dat maar later vragen in het dorp. Misschien moeten we eerst even wat gaan eten,' stel ik voor, 'aangezien ik pas een paar uur geleden had ontbeten.' Ik grijns even.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Evana
    Geruisloos loop ik het dorp in, en ik hoor wat Melody zegt. "Zoey, dat is een goed idee... ik weet wel een paar vallen? Oh, trouwens de eetzaal is daarachter.", ik wijs naar een tent. "Nog wat gebeurt?" vroeg ik. Melody vertelde me over een troep Chimaera's. Met gefronste wenkbrouwen kijk ik haar aan. "Echt?" ze knikt. Schichtig kijk ik om me heen. "We moeten oppassen." zeg ik. "Waar is Louize?".

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 19:34 ]


    Tijd voor koffie.

    [zijn chimaera's wezens zonder hersenen die aanvallen? of gebruiken ze de hersenen ook?]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 16:33 ]


    welkome to my garden of fantasy

    {Chimaera's kunnen behoorlijk slim zijn. Maar het ligt eraan, net zoals bij ons, ik bedoel, er zijn ook domme mensen op aarde, maar ook hele slimme. Toch zijn de Chimaera's hier over het algemeen redelijk slim.}


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik zwom door het beekje. mijn bestemming was zelfs onderwater al te zien. plotseling schoot er een enorme poot door het water. een chimaera had me vast. ''kijk kijk. wat hebben we daar''


    welkome to my garden of fantasy

    {@Annickemiek sorry, maar just so you know, Chimaera's kunnen niet praten :-P, ook al zijn ze slim, het zijn nog steeds Leeuwen met een ram op hun rug en een slangenstaart :-P}

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Nadat ik met Zoey had gepraat ging ik naar Evana."Wat gaan we nu doen? Iedereen is geëvacueerd, blijven we of niet?"


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Evana
    Kate kwam naar me toe. "Wat gaan we nu doen? Iedereen is geëvacueerd, blijven we of niet?". Het leek me duidelijk. Het waren er veel. Ik zou mensen hun dood insturen als ik het door liet gaan. De lucht betrok bliksemsnel. "Iedereen mag het zelf weten." zei ik zachtjes. Stuurde ik ze nu de dood in? "Ik ga Louize zoeken. Ze is volgens mij al veel te lang weg." zei ik. Kate knikte. Ik kon het me niet veroorloven iemand te missen.

    Ik sprong boom van boom. Toen bleef ik geschrokken zitten. Het was een Chimaera met prooi. Mijn gezicht vertrok, en het begon te regenen. Ik zag wie het was. Louize. Het begon te bliksemen.

    Snel sprong ik uit de boom, die daarna geraakt werd door bliksem, en kwam op de rug van de Chimaera terecht, naast de ram. Ik hield me stevig vast aan zijn manen, terwijl de bok, de slang en de leeuw het me moeilijk probeerde te maken. Ik voelde de wond op mijn rug openspringen. "LOUIZE!" gilde ik.


    Tijd voor koffie.

    Ik was Evana het bos in gevolgd en werd bijna door de bliksem geraakt toen ze op een chimaera sprong. De chimaera schrok een liet Louize vallen, ik liep naar haar toe,"Alles okee?"


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Zoëy Johnsen

    "LOUIZE!" Gilde een bekende stem, die me uit mijn dagdroom deed helpen. Ik schrok, pakte mijn pijl en boog en rende naar buiten om het kwaad te trotseren. Het was Evana. Ze viel van de Chimaera.
    'Verdomme!' schreeuwde ik terwijl ik Adorin ook zag komen aanrennen die poten van de Chimaera tijdelijk probeerde te verzwakken. Ik rende terug naar de hut, pakte mijn 2 verfijnde en extra verscherpte messen en rende terug naar de Chimaera. Ik stak hem een paar keer, waardoor hij nog wat bozer werd, maar ik gaf niet op.
    'HALLO,' Schreeuwde ik boos. 'Wat hulp zou niet misgunt zijn?!?'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    louize
    ''alles okee?''
    ''eeh, ja''
    ''LOUIZE''ik sprong op. evana zat op de rug van een chimaera. ik trok een stenen zwaard uit de grond en rende op de chimaera af. waarop een andere chimaera me achterloos wegsloeg. shit dit gaat niet lukken ze zijn met te veel. in mijn ooghoeken zag ik andere personen aansnellen.
    ''EVANA ACHTER JE!!!''


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    Snel rolde ik van de Chimaera af, en ontweek zo de slang die me wou vermoorden. Ik spande 4 pijlen aan, en schoot ze af. Nog steeds niet genoeg. Het deed hem wel pijn, want hij brulde van woede, maar nog steeds leek hij niet gedood. Snel rende ik naar Zoey toe, en trok nog meer pijlen. Nog even en hij zou genoeg verzwakt zijn. Als wij tenminste maar niet te veel verzwakt waren voordat hij dat was.


    Tijd voor koffie.