• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Nurion ~ Centaur

    Zwijgend vertrok ik naar mijn hut. De wapens die ik mee had genomen hing ik zorgvuldig op aan speciale haakjes en ik maakte mijn wapengordel los. Ik keek rond in het hutje. Er stond een bed en ik begon me af te vragen hoe ik daarop zou kunnen slapen. Nou ja, vragen voor later. Ik ging weer naar buiten om het kamp even te kunnen verkennen.


    Cookies!

    Zoëy Johnsen


    Nadat ik alles een beetje had ingericht liep ik weer naar buiten om mijn zwaard te slijpen. Dat leek me namelijk wel handig aangezien wat er zou komen. Adorin lag binnen te slapen. We zouden hier nog wel even blijven.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nurion ~ Centaur

    Ik hoorde veel geroezemoes uit een hut komen en het deed me denken aan een soort cafe. Ik besloot er een kijkje te nemen aangezien er veel elfen moesten zijn die me zouden kunnen informeren over de chimaera's. Ik ging de hut binnen en het geluid van mijn hoeven deed iedereen zwijgen. Ze keken om.


    Cookies!

    Evana
    Ik keek op. Ik hoorde hoefgetrappel. Het was Nurion, die binnenkwam. "Hoi! Ik dacht dat je allang sliep." Nurion keek me aan. "Wat waren jullie aan het doen?", "We zijn aan het berekenen waar de Chimaera's komen, en wat hun route is. We wouden zo stoppen, maar wil je nog komen?" hij liep naar ons toe, en boog zich met ons over de kaart.


    Tijd voor koffie.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:58 ]

    Melody-Vampier
    Ik schoot door de bomen met alle rust om me heen, alleen het gefluit van vogels en het getrippel van kleine dieren. Zo renden ik een tijdje door genietend van de stilte. Tot ik iets hoorde dat niet van de natuur zelf kwam, geïriteerd hield ik halt en spitste mijn oren. Ik hoorde gemompel, voetstappen op de grond, even overwoog ik de opties. Gewoon verder door lopen en het negeren of er op af gaan? Uiteindelijk besloot ik om te gaan kijken, mischien was er wel iets aan de hand. Ik rende de richting van het geluid op.

    Zoëy Johnsen


    Terwijl ik mompelend mijn mes sleep zag ik iets langs de bomen flitsen.
    Even later kwam er een gedaante te voorschijn. Ik kende haar niet.
    'Wie ben jij?' vroeg ik rustig. Onze hondengeur zou duidelijk afschrikbaar zijn in dit terratorium.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Evana
    Na een tijdje gingen we naar bed. Ik was echt moe geworden. Ik dacht aan Louize. Toen ik in haar tent keek, lag ze te slapen, met de roos op haar nachtkastje. Ik ging weer weg, en ging in mijn eigen bed liggen. Dankbaar viel ik in slaap.


    Tijd voor koffie.

    Nurion ~ Centaur

    Vermoeid liep ik naar mijn hut. Daar keek ik weer naar het bed. Ik zuchtte. Hoe kon ik nou weer slapen op een bed? Misschien waren er nog wel zachte materialen te vinden bij de bosrand. Ik liep naar buiten op weg naar het bos.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:13 ]


    Cookies!

    {zijn veel mensen klaar om te gaan slapen? :-P}


    Tijd voor koffie.

    Melody-Vampier
    Na nog niet eens een halve minuut gerent te hebben kwam ik aan bij een kamp. Ik probeerde me te verschuilen tussen de bomen zodat ik niet gezien zou worden. Toen rook ik een hondengeur, nee te laat dacht ik in mezelf. Ik zag hoe een meisje aan kwam lopen met een mes in haar hand en op een rustige toon vroeg 'Wie ben jij?'. Ik stapte voorzichtig op mijn hoede naar voren en keek haar onderzoekend aan. Ze leek niks kwaads in de zin, maar je kon nooit zeker zijn. 'Mijn naam is Melody. En wie ben jij?' vroeg ik voorzichtig.

    ----

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:16 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Niet echt^^ vampiers slapen nietxD

    Zoëy Johnsen


    Ik gooide mijn mes neer ten teken van niet-vijandigheid.
    'Melody..' herhaalde ik langzaam en grijnsde even.
    'Ik ben Zoëy. Wat brengt jou hier?' vroeg ik nieuwsgierig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Evana
    Mijn ingebouwde wekker ging af. Ik schoot in mijn kleren en liep naar buiten. Ik had gelijk, de hemel kleurde alweer licht oranje. Ik zag Zoey bij een vampier staan. Geen problemen hoop ik? Ik liep erop af.


    Tijd voor koffie.