• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Katherine (weerwolf)
    Ik veranderde naar mijn wolf vorm en sprong op de Chimaera af. Ik probeerde de leeuwenkop te raken maar hij sloeg me weg. Ik zag Louize met een andere Chimaera worstelen, in haar eentje, misschien moest ik maar eens gaan helpen. Ik liep op haar af, maar werd weggeslagen door een derde. Ik knalde tegen een boom en zag wazig, ik werd aangevallen door 2 leeuwen. Ik rolde net op tijd weg en besefte toen dat het er maar één was, ik had die boom hard geraakt. Hopelijk houden we het lang genoeg vol om te overleven. "Evana, heb je geen draak die ons kan helpen?" Ik was even terug veranderd om het haar te vragen, maar werd terug wolf om verder te vechten.


    I think I'm losing what's left of my minbd

    louize
    ''evana, heb je geen draak die ons kan helpen?'' dragon! ik moest dragon roepen. ik ontweek een slang en riep keihard ''DRAGON!!!'' een paar seconden later kwam dragon aan vliegen.


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    Ik floot op mijn vingers. Louize had Dragon ook geroepen, en die was ook aan komen vliegen. Xanthos keek mij aan, en ik schoot een pijl naar de Chimaera. Ze begreep het. Snel rende ze erop af, en begon te krabben, vuur te spuwen, en alle attacks uit te voeren die ze kon. Na een tijdje begon de Chimaera toch te verzwakken. "Nog een paar messteken!" riep ik naar Zoey, terwijl ik verder ging met schieten. Een pijl ging recht op zijn hart af.


    Tijd voor koffie.

    Katherine
    Evana's pijl raakte de Chimaera recht in zijn hart, nog een paar messteken en hij was dood. Daar zou Zoey wel voor zorgen. Ik keek naar een andere en viel hem ook aan. Ik beet in de keel van de geit en het blood spoot over me. Bah, dat stinkt.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:14 ]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Zoëy Johnsen
    Ik sneed de luchtpijp van de Chimaera open, na veel wikken en wegen. Uiteindelijk stort ik me op de andere en dek Katherine zodat zei haar gang kan gaan. 'Alles goed?' roep ik half grijnzend naar Katherine's wolvengedaante terwijl ik er op los stak.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Katherine
    Ik wou iets terug roepen maar ik moest een Chimaera ontwijken en had geen tijd om te veranderen.
    Eindelijk was de laatste Chimaera dood. Iedereen hing onder het bloed en was moe. "Zullen we terug naar het dorp gaan? Ik denk dat Evana's wonden moeten na gekeken moeten worden." Ik keek rond naar de rest. "Waar is Ivlisar eigenlijk? Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien."


    I think I'm losing what's left of my minbd

    naamloze
    ik sprong van boom naar boom. opeens hoorde ik een chimaera brullen. ik viel bijna uit de boom. langzaam naderde ik de plek. de chimaera die ik hoorde brullen was nu aan het doodgaan. om de andere chimaera's zag ik twee draken, twee weerwolfen en twee elfen. een van die elfen was gewond. de rest zat nu zwaar te hijgen. ik herkende de elfen. de ene was de opper-elf en de andere was die gene waar ik tegen op was gebotst.


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    Ik leunde tegen een boom. Ik bedacht me, dat als de Chimaera's zouden komen, we dit keer ik-weet-niet-hoeveel we zouden krijgen. De wond was opengegaan. Ik voelde de warme vloeistof over mijn rug lopen. Ik fronsde, maar besteedde er verder geen aandacht aan. Ik liep weer terug naar de anderen. "Dit waren er nog maar vijf." stilte. "Een leger bestaat uit veel meer." het bleef stil. Ik keek rond. Iedereen leek met bloed besmeurd. "We hebben meer mensen nodig.", hoe konden we ze anders verslaan? Toen viel me iets op in een boom. Het was een meisje. Ik kende haar, had haar eerder gezien.


    Tijd voor koffie.

    naamloze
    ik sprong uit de boom.
    ''ik kan helpen.''zei ik. het meisje dat tegen me aan was gebotst was in een slecht humeur.
    ''en hoe dan? door ze te slaan met die magere armpjes van jou?'' een heel slecht humeur.
    ''eeehm, nou, eeeh, kijk, eeeeh, ik ben misschien fysiek niet sterk, maar wel in iets anders.''
    ''en wat is dat andere sterke dan?''
    ''nou, eeeeh, ik kan zielen overnemen. die van een chimaera is simpel, dus makkelijker.'' er viel een stilte.''

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:58 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Katherine
    "Jij kan zielen overnemen? Cool." Ik keek naar Evana," Dat zou inderdaad kunnen helpen."


    I think I'm losing what's left of my minbd

    [Heb mijn naam veranderd: TMNTfan -> AddictMusic]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    Zoëy Johnsen
    Ik voeg me bij Evana en Katherine en bekijk het nieuwe meisje argwanend. Meer mensen zouden sowieso helpen. Maar toen ik van haar gave hoorde keek ik wantrouwend. 'Hoe werkt dat precies? Dat zielen overnemen.'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    naamloze
    ''nou, eeeeh, kijk, het is zo dat ik mijn ziel dan losmaak van mijzelf en dan dring ik de ziel in van een chimaera. hoe simpeler de ziel hoe makkelijker en langer ik kan overnemen. dus ik kan meevechten als chimaera.'' het liefst was ik nu omgedraaid en weg gerend. ik vertroude nog steeds niemand. soms vertroude ik zelfs mezelf niet. maar ja, als ik de chimaeras wil overleven moet ik wel samenwerken. wandt de vijand van mijn vijand is mijn vriend.


    welkome to my garden of fantasy

    [iemand? haloo echo echo echo. reageeer]


    welkome to my garden of fantasy

    Evana
    "Dat is inderdaad handig," zeg ik, en een glimlach doorbreekt mijn gezicht. Arwanend weliswaar, maar hij is er. "We moeten een plan bedenken," zeg ik.


    Tijd voor koffie.