• Hoi!
    Welkom op de RPG!

    Deze RPG speelt zich af in een wereld waar Centauren, elfen, vampiers en weerwolven leven. Met natuurlijk nog meer mystieke wezens. Je woont waar je wilt, bossen, weilanden, etc. De beschrijving staat op het rollentopic.


    Je mag altijd inspringen, maar dan moet je je rollen beschrijving achterlaten op het forum topic: [RPG] This World... (zonder cijfer dus)
    Link naar rollentopic


    Rules
    -Geen grof taalgebruik
    -Ruzie's worden bijgelegd buiten de RPG
    -Speel niet te veel met personages van andere mensen
    -16+ scenes, mogen wel, maar niet te heftig ofzo
    -Niet meer dan 3 personages
    -Geef naamveranderingen even aan!
    -Vermoord elkaars personages niet, tenzij het overlegd is met de eigenaar van de personages
    -Have fun!
    -Ik Maak de topics! Als deze vol is, en er is nog geen nieuwe, dan wacht je gewoon even tot er een nieuwe is


    Huidige Rollen:

    Elf
    4Everdeen als Evana (Elf)
    Annickemiek als Louize (Elf)
    Novazembla als June (Elf)
    Maitresse als Ivlisar (Elf)


    Vampier
    Maitresse als Lillith (Vampier)
    Annickemiek als Alex (Vampier)
    Blackbirdd als Melody (Vampier)
    Annickemiek als Naamloos (Vampier)


    Weerwolf
    xLaughing als Elanore (Weerwolf)
    AddictMusic als Katherine (Weerwolf)
    x Desire als Zoëy Johnsen (weerwolf)


    Centaur
    ThePineapple als Nurion (Centaur)


    Evana
    Langzaam daalde mijn draak naar beneden. Ik zocht een weerwolf, misschien ook een vampier, maar ik kon ze niet vinden. De chimaera's zouden misschien onze troepen naderen, en als leidster van de Elfen moest ik iedereen waarschuwen. Wacht, zag ik daar iets bruins door het bos schieten?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 20:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Mijn lichaam ontspande zich een beetje toen ze het mes liet vallen en ik antwoorde: 'Ik vroeg me af of er wat aan de hand was.'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:20 ]

    Evana
    Zoey had haar mes neergegooid, dus blijkbaar geen problemen. "Hoi!" zei ik tegen de nieuwe vampier.


    Tijd voor koffie.

    Zoëy Johnsen

    Ik glimlachtte naar Evana toen ze buiten kwam.
    'Lekker geslapen? en wat staat er op 't menu voor ontbijt?' vroeg ik plagend.
    Daarna wendde ik me weer tot Melody.
    'Nee. Niet echt. Maar nu je toch hier bent, kun je maar beter hier blijven.' waarschuwde ik haar.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Melody-Vampier
    Ik keek de elf aan die was aankomen wandelen en zei 'Hoi' terug. Ik keek weer terug naar Zoëy en vroeg 'En waarom eigenlijk?' op een iets botere manier dan ik eigenlijk bedoelde.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:30 ]

    Zoëy Johnsen

    'Chimaera's.' Verklaardde ik zuchtend en staarde even naar de grijsgrauwe lucht. Ik keek Melody even aan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik keek haar en verbijsterd aan en huiverde. Daar had ik vaker verhalen over gehoord van mijn vader toen hij nog leefde, toen ik die herinneringen weer ophaalde keek ik naar de grond en zuchte verdrietig. Ik zag in mijn hoofd mijn vader en ik als klein meisje van 8 bij een kampvuur zitten, mijn vader wild gebarend aan het vertellen over de Chimaera's terwijl ik gefasineerd luisterde.

    Evana
    Toen hoorde we nog gekraak. Geritsel in het bos. Ik trok mijn wenkbrouwen op. "Heeft een van jullie een vriendje meegenomen?" ze schudde van nee. "Alleen Adorin, maar die ligt nog te pitten" zei Zoey. Ik liep voorzichtig wat dichterbij. Het gekraak en geritsel werd luider en kwam dichterbij. Het was iets groots. Ik zag vogels opvliegen. Er vloog dichtbij een boom in brand. Ik wist wat het was. "RENNEN!" schreeuwde ik. "HET IS EEN CHIMAERA!" en als ie er zijn eentje op uit ging, was hij nog sterk ook. Een oorverdovend gebrul, en de Chimaera kwam uit de bossen. Ik trok mijn boog, maar pijlen zouden geen zin hebben. Mijn onderbewust zijn liet het regenen. Het beest begon vuur te spuwen. Ik rende naar Melody en Zoey. "We moeten weg hier nu! We kunnen hem nu niet aan!" de Chimaera begon naar ons toe te rennen. Snel renden wij weg, maar hij begon vuur te spuwen. Hij raakte mijn been. Ik wilde het negeren, maar met zijn klauw krabde hij me in zijn rug. Ik kreeg een flinke klap. Ik lag op de grond.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:44 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik rende, maar toen de elf op de grond viel verstijfde ik en draaide me om. Nu moest ik het doen of het was te laat. Ik deed mijn ogen dicht en probeerde me te concentreren, ook al was het moeilijk op dit moment, ik concentreerde me op het mes dat Zöey had neergegooit een voelde hoe het bewoog ik zag in mij gedachte hoe het opsteeg en naar me toe vloog om vervolgends in een bocht naar de Chimeara toe te vliegen toen dacht ik eraan hoe het mes de borst van de Chimaera zou raken.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:56 ]

    Nurion ~ Centaur

    Ik liep langs de rand van het dorp toen ik ineens kreten hoorde. Gejaagd rende ik erop af en ik zag een boom branden. Dat kon maar een ding betekenen..
    'RENNEN, HET IS EEN CHIMAERA!' Evana's kreet bevestigde mijn gedachte. Ik trok mijn zwaard en rende naar de groep toe. Ik zag een vampierenmeisje gefocust naar een mes kijken dat ze op het beest afstuurde. Het brulde van pijn en maakte sprongen. Dit was het moment. Hij was duidelijk blind van zijn paniek. Ik rende op hem af met mijn zwaard in de aanslag en hakte in zijn nek. Het metaal sneed door de taaie huid. Ik wist dat ik hem niet kon onthoofden, dat was onmogelijk met een slag, maar het was een welgemikte slag geweest. Hij had zijn slagader geraakt en de chimaera zakte bloedend neer. Het mes stak nog in zijn borst en er sijpelden straaltjes bloed langs.


    Cookies!

    Evana
    Ik voelde een warme vloeistof over mijn lichaam stromen. Daarna niks meer.


    Tijd voor koffie.

    Melody
    Raak! Ik had het beest geraakt en nu brulde het van pijn. Maar wat nu? Ik deed mijn ogen en keek naar het beest dat sprongen maakte. Ik hoorde naderend hoefgetrappel en keek opzij. Er kwam een mannelijke centaur aanrennen met getrokken zwaard die vervolgends in de nek van de Chimaera hakte. Toen zakte het bloedend met nog een laatste kreet op de grond. Het zal niet lang meer duren en het was dood gebloed.

    Zoëy Johnsen


    Nadat ik mijn mes vliegensvlug had getrokken en het langs de slagader van de Chimaera haalde zag ik dat nog meer mensen hem bevochten. Grijnzend gingen we door totdat hij op de grond zakte en langzaam zijn laatste adem uitblaasde.
    Vervolgens, toen ik Evana zag liggen, hees ik haar op mijn rug en rende richting onze hutten. Ik legde Evana voorzichtig neer op de grond en beval Adorin helende kruiden te halen. Na die te hebben gehaald wreef ik deze in Evana's wonden. Het was niet krachtig maar meer een tjidelijk uitstel van het proces van de wond, zodat later er iemand anders naar zou kunnen kijken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nurion ~ Centaur

    De wolf liep weg met Evana en ik bleef achter met de vampier.
    'Ik ben Nurion.' Zei ik.
    'Melody.' Zei de vampier. 'Dankje, voor het helpen.'


    Cookies!

    Melody-Vampier
    'Cool een centaur, die zie je niet hier. De laatste die ik hier heb gezien was een hele groep die langs galoppeerde.' Ik glimlachte, maar blijkbaar had ik wat verkeerd gezegt, want zijn gezicht stond niet erg vrolijk.

    louize
    ik werd wakker door luid gebrul. ik stormde nog in mijn nachtkleding naar buiten. daar zag ik dat de chimaera al was neergehaald. plots rende er een centaur voorbij. wow, die was dicht bij. ik wou schreeuwen dat hij uit zijn doppen moest kijken toen ik zag dat evana gewond op zijn rug lag. ik rende ze achterna. plotseling stond er een kind op mijn pad. ze had veels te grote kleding aan en zag er verwaarloosd uit. ik probeerde haar te ontwijken maar, te laat. ''sorry, sorry. heb ik je pijn gedaan?'' vroeg ik. het kind stond maar zij niets. daarna rente ze weg. ik besloot dat evana belangrijker was en vervolgde mijn weg.


    welkome to my garden of fantasy