• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn S.

    Ik lachte even als ik merkte dat we beiden voor wit waren gegaan. 'Zullen we?' grijnsde ik. Ik kon amper wachten om in het water te springen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'Zullen we?' Ik lach en knik van ja. 'Lijkt me een goed plan.' Als uit gewoonte neem ik haar hand vast terwijl we net als vele andere richting het strand gaan.

    Marylinn S.

    'Volgens mij wordt het best druk op het strand.' Een brede grijns verscheen op mijn gezicht als de zee in zicht kwam. Een plekje vinden was niet zo moeilijk aangezien we één van de eersten waren. Ik gooide alles neer, schopte mijn schoenen uit en trok mijn strandkleedje over mijn hoofd. 'Dus, zin om te zwemmen?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    We legde onze spullen dicht bij het water neer. Linn trok al haar jurkje uit en ik genood van het uitzicht. 'Dus, zin om te zwemmen?' Vroeg ze en keek me aan. 'Tuurlijk.' Ik trap mijn schoenen uit en trek mijn shirt over mijn hoofd.

    Marylinn S.

    Ik controleerde of zowel mijn gsm als iPod veilig genoeg lagen om ze achter te laten, zette mijn zonnebril terug goed en wachtte dan even op Liam.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'Ben je er klaar voor?' Lach ik. Achter ons word het al behoorlijk druk. Ik berg net als Linn mijn spullen goed op en dan lopen we naar het water toe. 'Zou het koud zijn?'

    Marylinn S.

    'Zullen we snel gaan weten.' Ik doe een paar stappen naar voren zodat het water over mijn voeten en tegen mijn schenen spoelt. 'het valt best mee hoor.' besluit ik lachend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik ga met een glimlach naast haar staan en kijk over het water. Er waren veel golven en het was jammer dan we hier geen surfplanken hadden. Het water komt tot mijn enkels en is niet echt koud.

    [Nouuu, surfen is leuk hoor, ik stem voor surfplanken (nerd)]

    Marylinn S.

    ik ging voorzichtig tegen Liam aan staan en keek dezelfde richting uit als hij deed. Geen idee waarom maar ik vond de zee altijd zo mooi, altijd in beweging, altijd een beetje anders.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Haha goed dan zijn ze er :D]

    Liam

    Langzaam kwam ze tegen me aan staan. Ik sloeg mijn arm rond haar schouders en keek haar met een glimlach aan. 'Je weet dat ik je zo het water in ga duwen he?' Zei ik liefjes.

    Marylinn S.

    Ik keek geamuseerd terug. 'Dat ga je niet.' Ik hield mijn neusje een beetje in de lucht en grijnsde veelbelovend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'Dat ga je niet.' Ik grijns. 'Hoe weet je dat zo zeker?' Ik kijk haar aan en trek haar aan haar middel naar me toe.

    Marylinn S.

    'Omdat ik,' Ik pauzeerde even en keek Liam met twinkelde oogjes aan. 'Jou eerst ga duwen!' met al mijn kracht duwde ik hem naar voren het water in.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ze duwt me en ik zet een paar stappen naar voren toe. 'Zeg jij bent ook niet heel erg sterk he?' Grijns ik en trek haar aan haar handen naar voren toe. Als ze voor me staat kus ik zacht haar lippen

    Marylinn S.

    'Jij bent echt gemeen, wist je dat?' Even wil ik weg springen als hij me naar zich toe trekt maar dan doe ik toch een paar stappen naar voren en kus dan zacht terug.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.