• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Sorry dat ik je gedwongen heb mee te gaan vandaag.' mompel ik. De snelheidsmeter ging omhoog. Ik hield van hard rijden. Nog een half uur en dan waren we terug.

    Marylinn S.

    'Dat is het niet, ik vond het leuk, heel leuk. Mijn ouders zijn gewoon,' Ja wat waren ze eigenlijk, buiten egoïstisch, egocentrisch en stom? Ik zei maar niets over zijn snelheid aangezien mij het ook niet echt stoorde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik knik wat afwezig. 'Waarom bel jij ze niet dan?' Ik keek even opzij. Ik reed het danskamp terrein op en parkeer mijn auto naast mijn kamer.

    Marylinn S.

    Ik lachte mijn oude sarcastische lachje. 'En wie zegt dat ik dat wil, Liam?' Oh god, ik moest echt iets doen aan mijn humeur. Met gesloten ogen haalde ik een paar keer diep adem totdat ik mezelf ervan had verzekerd dat mijn ogen er koel en rustig uit zouden zien als ik ze zou openen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Mijn humeur werd er niet beter op. 'Goed Linn, laat het maar.' Ik open de auto deur en stap uit. Vervolgens hou ik voor Linn de deur open. Als ze uitgestapt is haal ik uit de kofferbak mijn jas.

    Marylinn S.

    Ik sloot even vermoeid mijn ogen. 'Sorry Liam, ik had het niet op jou moeten afreageren. Het spijt me.' Van binnen gaf ik mezelf even een mentale uitbrander om zo vermoeid te klinken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik knik langzaam. 'Het geeft niet Linn.' Ik geef een kus op haar voorhoofd en klap dan de achterbak dicht.

    Marylinn S.

    'kom je mee naar mijn kamer?' ik beet heel zachtjes op mijn lip als ik het vroeg terwijl ik me bedacht hoe een vreselijke trut ik wel niet was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Alleen als je dat echt wil want ik geloof dat je wel even allen wil zijn' Raden ik en keek haar aan.

    Marylinn S.

    'mij geen probleem hoor, met jou erbij geeft net me net hetzelfde effect.' Ik lach even kort voor ik mij buk om mijn tas op te nemen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik vroeg me af of ze het had over het boze gedeelte of niet. Ik dacht na.
    'Ik zie je misschien zo oke?'

    Marylinn S.

    'Oke' Heel even sloot ik mijn ogen omdat ze pijn deden en draaide me dan om, om naar mijn kamer te gaan. Il was van plan om even te gaan liggen voor Liam kwam. Hij was boos of misschien teleurgesteld, geen idee maar het was mijn schuld.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik pak mijn spullen en loop naar mijn kamer toe. Ik heb een sms. 'Hey, Alison mist je nual en vraagt of je volgend weekend komt verven. Ik hou van je. Xx Mama. ' Ik glimlach en stuur terug dat ik zal komen.

    Marylinn S.

    Met mijn verstand op nul open ik de deur en laat me op bed vallen zonder ook maar het licht aan te steken of de deur terug te sluiten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik sloot de deur a hter me en liep de keuken in. Uit de koelkast
    haalde ik een flesje water en nam een slokje.
    Ik twijfelde.of ik misschien toch naar Linn toe
    zou gaan.