• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    'jij en je ego moeten nodig een cursus zelfbeheersing ondergaan' grinnikte ik zachtjes.

    [ghehe, da's fun]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik glimlach. 'Ga jij me die cursus geven dan?' Ik kijk haar aan. 'Want dan zou ik het niet zo erg vinden hoor.'

    [Mwahaha ben echt moe...]

    Marylinn S.

    'Dat gaat niet veel helpen vrees ik.' lachte ik zachtjes. 'Misschien moeten we ons gewoon allebei volledig laten gaan.'

    [En ik dan, ik heb sinds vorig jaar niet meer geslapen, letterlijk. En vandaag de hele dag bij familie gezeten met kleine kinderen.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver pryst

    Ik lach. ze had waarschijnlijk gelijk. 'Misschien moeten we ons gewoon allebei volledig laten gaan.' ik trok een wenkbrauw op. 'Hoe bedoel je dat?'

    [Poor you!]

    Marylinn S.

    'Op een manier waarover jij alleen maar kan dromen jongen.' Ik gaf hem even een wijsneuserig tikje en wendde dan lachend mijn blik af.

    [Ghehe :Y) Hbu? Al een beetje bekomen of nog steeds stikkapot?]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Op een manier waarover jij alleen maar kan dromen jongen.' Ze gaf me een tik en lachte. Ik legde mijn armen rond haar middel en leunde met mijn hoofd op haar schouder. 'Vertel dan.' Ik grijnsde speels en gaf haar een kusje in haar nek.

    [Van half 2 tot 5 uur gefeest ;)]

    Marylinn S.

    Ik hoorde Alison in de verte mijn naam roepen op hetzelde moment dat Liam 'vertel dan.' zei. Ik grinnikte even zacht. 'Alles wat nu al gebeurde maar dan zonder kleren.' Met een brede glimlach trok ik me los uit zijn greep en liep op Alison af. Ik had werkelijk geen idee van waar die woorden opeens kwamen, of van waar dat uiterst goede en uiterst ongebruikelijke humeur vandaan kwam maar toegegeven, ik vond het best leuk.

    [Oh, valt nog mee dan :Y)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik glimlach. Dat vond ik inderdaad niet zo erg. Alison komt op Linn afrennen en drukt zich tegen haar benen aan. 'Ik wil verstoppertje doen.'zegt ze klagelijk en kijkt haar met grote ogen aan.

    [Haha ja he]

    Marylinn S.

    'Zal ik dan tellen, of wil jij tellen?' Haar antwoord ging verloren toen hun moeder naar buiten kwam, gevolgd door hun tante. 'Ik denk dat het tijd is voor jullie om terug te gaan.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik lag eigenlijk wel lekker toen mijn moeder kwam. 'Ik denk dat eht tijd is voor jullie te gaan.' Ik hoorde dat ze het jammer vond, maar dat van Alison was duidelijker. 'Neehee!' Ze rende naar Ann toe. 'We gingen vertoppertje spelen!'

    Marylinn S.

    'Een volgende keer oke?' Ik bukte me zodat ik het kleine meisje recht in haar gezicht kon kijken toen ze ernstig knikte. Ik gaf haar voorzichtig een knuffel en richtte me dan terug op. 'Bedankt voor het eten en de leuke dag.' Met een kleine glimlach schudde ik de hand van zijn moeder en tante.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Terwijl Linn afscheid nam van mijn moeder en tante kwam Alison naar me toe gerend. 'Liam ik ga je echt heel erg missen.' ik glimlach vertederd. 'Ik jou ook Allie.' Ik tilde haar op en knuffelde haar. Ik loop terug naar mijn moeder en tante om ook van hun afscheid te nemen.

    Marylinn S.

    Het afscheid verliep snel en voor ik het wist zat ik helemaal soezerig met mijn benen opgetrokken op de passagiersstoel van Liam's auto. Mijn handen speelden met mijn gsm, geen enkel berichtje van mijn ouders. Zelfs niet om te vragen waarom ik niet naar huis gekomen was dit weekend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Mijn blik was gericht op de weg. Linn lag opgekrult in de stoel. Ik denk dat ze moe was wat begrijpelijk was. Zo'n middag met Alisson kon behoorlijk veel energie vragen. 'Heb je al wat van je ouders gehoord?' Het was het eerste wat ik zei deze rit.

    Marylinn S.

    'Waarom vraag je dat?' Het kwam er scherper uit dan ik bedoeld had. 'Sorry, ik,' Ik zuchtte even zacht voor ik mijn gsm terug in mijn broekzak stak. 'Neen.' Mijn stem klonk kil en veel afstandelijker dan ik bedoeld had maar ik hoopte dat hij het niet verkeerd zou opvatten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.