• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ze reageerd nogal zacht dus neem ik wat afstand. Ik knik. 'Ja gaat wel met jou?'

    Marylinn S.

    Ik probeerde een geeuw te onderdrukken, iets waar ik nogal in faalde waardoor ik even begon te lachen. 'Goed hoor, gewoon niet genoeg geslapen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik knik en kijk naar mijn schoenen. 'Er is vanavond een strand feest en iedereen is welkome dus ik hoopte dat je met mij wilde gaan.' Vraag ik hoopvol.

    Marylinn S.

    'Okay lijkt me fun.' Ik grijns even en neem dan een slokje water.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik knik alleen. Dan hou ik mijn hoofd schuin en kijk haar aan. 'Voel je je wel goed?' Ze deed nogal afstandelijk wat ik niet helemaal begreep.

    Marylinn S.

    Ik slikte even moeizaam. 'ja hoor, helemaal goed, waarom?' De zon scheen fel en overal zaten jonge mensen buiten ervan te genieten, het was best een leuk zicht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik schud mijn hoofd. 'Zomaar.' Mompel ik en kijk het terrein rond.
    Ik speel met een plukje gras terwijl ik een beetje voor me uit kijk.

    Marylinn S.

    Ik probeer mijn opgewektheid van gister terug te vinden. 'Dus, wat wil je vandaag gaan doen?' Ik glimlach zo breed mogelijk en begin dan te lachen. 'dat klonk echt dom, maar goed, wat wil je vandaag gaan doen?' Mission accomplished.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'dat klonk echt dom, maar goed, wat wil je vandaag gaan doen?' Ik grijns en haal mijn schouders op. 'Het strand leek me wel leuk aangezien het zo warm is.' Ik kijk haar vragend aan. 'Jij?'

    Marylinn S.

    'Lijkt me een leuk plan. Moet ik wel eerst even wat dingen bij elkaar gaan rapen.'
    De zee, dat zag ik nog wel eens zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik knik. 'Ja ik ook, het is maar een paar minuten lopen.' Antwoord ik en sta op. 'Zie ik je dan zo hier?'

    Marylinn S.

    Ik knikte en veerde op waardoor ik bijna mijn water omver gooide. 'Tot zo!' Ik plantte een kus op zijn lippen en spurtte ervan door.

    [Ik ga even douchen, zo terug (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ze drukt een snelle kus op mijn lippen en rent weg. Ik glimlach en kijk haar nog even na. Dan loop ik terug naar mijn kamer en pak mijn spullen, een zonnebril i-pod etc. Ik trek mijn zwembroek aan met daar boven een gewoon shirt.

    [Is goed tot zo!]

    Marylinn S.

    Ik twijfel even maar trek dan toch mijn witte bikini aan en zet mijn grote zonnebril op. Een licht sorbetkleurig jurkje erover en de outfit was bijna volledig af, gewoon nog een paar mooie witte ballerina's en mijn gsm en iPod. In de spiegel checkte ik snel nog even of mijn gezicht er wat doenbaar uitzag maar op het feit dat ik redelijk bleek zag na, zag het er goed uit. Vrolijk liep ik terug naar beneden en stak het grasveld over.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik draag een grijze zwembroek met een wit shirt en witte vans. Mijn spullen propte ik in een rugzak en liep terug naar buiten. De zon scheen vel dus deed ik mijn zonnenbril op zodat ik iets kon zien. Toen zag ik haar. Ze kwam naar me toe lopen in een wite jurkje met witte schoenen. Ze zag er als ik eerlijk moest zijn geweldig uit.