• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn S.

    'Crap.' Mijn hoofd deed verschrikkelijk veel zeer. Zuchtend en puffend richtte ik me op en liep naar de badkamer. Mijn spiegelbeeld zag er best vreselijk uit, nogal bleek en de rand rond mijn ogen zag vuilrood. 'Fantastisch, echt waar.' Met een ruk trok ik het kastje op en haalde er een aspirine uit die ik nog overhad van de vorige keer.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik trap mijn schoenen binnen uit. Op mijn sokken loop ik naar de badkamer. Daar trek ik de rest van mijn kleren uit en stap onder de douche.

    [Nu wij toch de enige zijn die aan deze rpg doen hoeft het niet alleen meer over dans te gaan :) ]

    [Dat hoeft inderdaad niet meer (wbw) Ik ga even mijn haren en kleren utwringen, ben net een verzopen kat :Y) zo terug.]

    Marylinn S.

    Ik slikte het kleine pilletje met moeite door en ging terug op het bed liggen. Zo goed en zo kwaad als het kon wurmde ik mij onder de dekens die helemaal verstrikt op het bed hadden gelegen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Is goed! Maar ik dacht echt van BAM nu hoeven we niet elke keer weer iets emt dat dansen te bedenken :Y)]

    Liam Oliver Pryst

    Als ik klaar ben met douchen kleed ik me aan. Mijn haren laat ik gewoon zo om op te kunnen drogen. Ik pak mijn gitaar uit de kast en ga op het bed zitten. Ik werd rustig van gitaar spelen. Piano werkte beter maar goed ik had hier geen piano.

    [Ghehe, you're right (: ]

    Marylinn S.

    Vermoeid krulde ik mezelf op tot een bolletje en sloot mijn ogen, in de hoop dat ik snel zou kunnen slapen of toch gewoon even zou kunnen wegdoezelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Yeaah]

    Liam Oliver Pryst

    Ik speel een rustige melodie eentje die ik al jaren ken en ik dus practisch in mijn slaap ook kan doen. Mijn benen heb ik opgetrokken op he bed.

    Marylinn S.

    Het duurde een tijdje voor ik besefte dat ik nog steeds wakker was, pas als ik me oprichtte en mijn benen over de rand van het bed heen wou slaan voelde ik de misselijkheid opkomen. 'Hoera.' mompelde ik zachtjes voor ik terug ging liggen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Het was ochtend en ik besef me dat ik nooit terug naar Linn ben gegaan. Ik oleed me aan en ontbijt aan de tafel. Dan telrwk ik mijn schoenen aan terwijl ik op de klok kijk. Het was tien uur geweest. Ik loop maar buiten waar het lekker warm is.

    Marylinn S.

    het schelle gerinkel van mijn wekker maakte mij niet al te zachtzinnig wakker. Vloekend drukte ik op het uit-knopje en gooide mijn benen over de rand. Niet veel later zit ik volledig gedoucht en aangekleed aan een tafeltje voor de kantine met een glas water. Mijn hoofd deed verschrikkelijk veel zeer en eigenlijk voelde ik me niet zo lekker. Helemaal niet lekker.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Als ik klaar ben met eten loop ik naar buiten. Het is lekker weer en de zon staat hoog. Ik dacht eraan om misschien weg te gaan of iets in die richting. Dan valt mijn oog op een grote poster op de muur. 'Strand feest vanavond!' Hmm klonk leuk.

    Marylinn S.

    Ik gaap even kort en neem een slokje van mijn water, ik moest toegeven dat,dat ervoor zorgde dat ik me alweer een stuk beter deed voelen. Vandaag ging ik gewoon helemaal niets doen, gewoon wat buiten zitten in de zon. En misschien eens bij Liam langsgaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik besluit dat ik er heen zal gaan met Linn. Als die tenminsten niet meer zo geprikkelt is. Ik loop naar de kantine en kijk haar zoekend rond.

    Marylinn S.

    Een scheut van twijfel schiet door me heen als ik besefte dat Liam waarschijnlijk nogal pissig was op me, vermoeid schudde ik dat gevoel weer van me af en richtte mijn gezicht naar de warmte van de zon. Als ik mijn ogen opende zag ik Liam staan, nog redelijk ver. Niet in staat om echt luid te roepen, steek ik even mijn hand op en maak een kleine beweging om zijn aandacht te trekken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Dan zie ik haar. Ze zwaait of.. wenkt? Ik ren naar haar toe en ga naast haar zitten. 'Hey Cutie.' GLimlach ik en durk een kus op haar wang.

    Marylinn S.

    'Hoi.' zei ik zacht terwijl ik mijn lieve glimlach tevoorschijn haal. 'Hoe gaat'ie?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.