• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Au.' Jammer ik zachtjes. Ik laat haar los. 'Goed je hebt gelijk je bent goddelijk en aantrekkelijk en wat kan ik nog meer verzinnen?'

    [Ben zo terug]

    Marylinn S.

    'Denk jij maar even na dan.' Ik nestelde me terug rustig tegen hem aan en keek ondertussen naar boven, naar zijn gezicht.

    [Okay (:]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Lig je lekker?' Mompelde ik in haar oor. Ze keek naar me op en eigenlijk hoefde ik het helemaal niet te vragen. Het antwoord was al aan haar gezicht te zien.

    Marylinn S.

    'Hmm.' mompelde ik met een gelukzalige grijns op mijn gezicht. 'Heel lekker zelfs.' Zachtjes begon ik een stuk van shirt rond mijn vinger op te draaien.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Heel lekker zelfs.' Ik glimlach en kus haar kruin. We zaten er geloof ik echt bij als een oud getrouwd stel dat van hun pensioen geniet. Met haar vinger draaide ze zachtjes rond een stik van mijn shirt. 'Nu gaat het kreukelen.' Mompelde ik zacht. Ik sloot mijn ogen even tegen de zon. Het was lekker warm en rustig buiten.

    Marylinn S.

    'Pech gehad, je ziet er sowieso leuker uit zonder.' Ik schonk hem mijn kleine, scheve glimlachje en draaide mijn vinger terug los.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Pech gehad, je ziet er sowieso leuker uit zonder.' Zei ze met een glimlach. Ze draait haar vinger weer los en zoals verwacht zitten er nu kreukels in. 'Goed om te weten dan kan ik dus voortaan shirtless rond lopen?'

    Marylinn S.

    'Nee! Nee, anders komen er zo nog horden meisjes achter je aan gelopen.' grijnsde ik. Met een paar harde trekjes aan zijn shirt trok ik er de meeste kreukels terug uit.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik schiet in de lach door haar reactie. 'Dus met shirt aan krijg ik geen horden meisjes?' Ik kijk haar uitdagend aan. Ze trekt een paar keer aan mijn shirt en de meeste kreukels zijn eruit. 'Dankje.' Grijns ik.

    Marylinn S.

    'PAS OP!' ik gilde zo luid als ik kon zodat hij zeker zou schrikken. 'Straks geraak je niet meer recht door dat enorme ego van je. Graag gedaan trouwens.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik schok als ze plots gilt maar lach dan om haar woorden. 'Tja misschien heb ik wel een beetje een ego maar toch val je op me.' Grijns ik.

    Marylinn S.

    'Dat is waar.' Ik knik even instemmend. 'Maar toch-' Ik maakte mijn zin niet af en kuste hem zachtjes in de plaats.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik kus haar met een flauwe glimlach terug. Mijn ogen zijn gesloten en mijn hand ligt op haar wang.

    Marylinn S.

    'Best warm hier eigenlijk.' Ik trek mijn haren in een schuine staart onder mijn hoofd vandaan en ga terug liggen.

    [Happy New Year My Dear! (K)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik glimlachte. 'Ja eigenlijk wel ja, zeker voor dit tijdstip.' Zei ik schouderophalend. 'Maar nog niet zo warm dat ik mijn shirt uit moet' Linn rolde met haar ogen.

    [Happy new yeaaaaar! Ben nu pas thuis xD]