• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Haha ben ik het mee eens! Ik reageer altijd braaf optijd(nerd)]

    [Ga me nou geen schuldgevoel aanpraten he (no_chears)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Hihi sorry cutie! But i'm just waiting.]

    [Nu krijg ik de drang om je nog héél erg lang te laten wachten (bat)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [MHIEEEHIEEE (huil)]

    Marylinn S.

    Ik gooide mijn voeten omhoog en plaatste ze op Liam's schoot. 'Héhé, dat ligt best lekker.' Ik grijnsde breed naar Alison en onderdrukte de neiging om hard te beginnen lachen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Ja? Mooizo.' Glimlach ik naar haar. Alison zit ons nog steeds met een vertrokken gezicht aan te kijken. 'Je hebt al cola gekregen Alli.' Glimlach ik naar haar.

    [Yeaah]

    Marylinn S.

    ILachend stortte ook ik me er in en nam Liam de cola af om hem daarna in één keer leeg te drinken. 'Bah.' Ik kon een grimas niet onderdrukken toen het suikerige en veel te zoete goedje door mijn keel gleed.

    [Juich maar niet te vroeg, ik ben doodop, pissig en dus zal het niet lang duren :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Mijn mond hangt open van verontwaardigheid. 'Als je het niet lekker vind waarom, waarom drink je het dan op? Nu moet ik weer op staan om nieuwe te gaan halen.' Zeg ik. Alison ligt ondertussen op de grond van het lachen, en ook Meike kan haar lachen niet inhouden.

    [Oeh klinkt niet goed waarom zo pissig?]

    Marylinn S.

    Ik slik vol afgrijzen de rest van het bruine spul door en lachte dan eens flauwtjes naar Liam. 'Drink toch eens iets anders, al die suiker is slecht voor je liefje.' Ik hield mijn handen beschermend om mijn sapje voor hij het in zijn hoofd zou krijgen om die uit te gaan drinken.

    [Da's een làng verhaal. Anyways, ik ga even iets te eten grabbelen, zo terug (banana)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pyst

    'Drink toch eens iets anders, al die suiker is slecht voor je liefje.' Ik ro met mijn ogen. 'Je klinkt nu net als mijn moeder.' Zeg ik met een kleine lach. 'En trouwens ik kan al die suiker hebben.' Ik grijns en klop op mijn buik.

    Marylinn S.

    'Ah, ah, het is voor je eigen best wil kleintje.' Ik gaf hem een zacht tikje tegen zijn neus. 'En toch blijf ik erbij dat die suiker je geen goed doet.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Lieve lieve Linn. Als ik al klein ben wat ben jij dam?' Ik keek haar lachend aan. Vlug drukte ik mijn lippen op die van haar. 'Lili Je mag Linn nog niet zoenen jullie zijn nog niet getrouwd' Alison keek me met een serieus gezichtje aan. 'Dan ben ik instaat nu terplekken tetrouwen.' Antwoord ik.

    Marylinn S.

    'Groter.' antwoordde ik wijsneuserig voor hij mij zachtjes kuste. 'Lili Je mag Linn nog niet zoenen jullie zijn nog niet getrouwd' Alison keek hem met een serieus gezichtje aan en ik barstte in lachen uit. 'Dan ben ik instaat nu terplekken tetrouwen.' was zijn gevatte antwoord. 'Ga jij nou maar mooi een nieuwe cola halen' onderbrak ik hen snel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Ik mocht toch geen cola meer van jou?' Ik keek haar schuin aan glimlachte. 'Maar Lili ga je echt NU met Linn trouwen?' Ze keek me deels hoopvol en deelsverbaast aan. 'NU ga ik cola halen.' Ik stond op en liep de keuken in.