• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'Ik ben niet gemeen.' Lach ik tegen haar lippen aan. 'Jij bent gemeen.' Voeg ik er aan toe.

    Marylinn S.

    'En waarom ben ik gemeen dan?' Quasi verontwaardigd kijk ik op. 'En waarom ben jij zo lang, ik zweer je dat ik je in een te warme wasmachine ga stoppen hoor.' Ik moest bijna volledig op mijn tenen gaan staan waardoor ik een beetje in het zand zakte en nog kleiner werd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik grijns. 'En waarom ben jij zo lang, ik zweer je dat ik je in een te warme wasmachine ga stoppen hoor.' Ik rol met mijn ogen. 'Misschien ben je hier wel gemeen om, en trouwens jij bent gewoon klein daar kan ik ook niets aan doen hoor.' Knipoog ik.

    Marylinn S.

    ik snuif even kort en duik dan uit zijn armen recht het water in. 'Ik blijf erbij dat jij gemeen bent.' zei ik als ik terug boven water kwam, grijnsde en weg begon te zwemmen aan een moordend tempo.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Eigenlijk wilde ik haar nog een kus geven maar ze dook onder mijn armen vandaan. 'Ik blijf erbij dat jij gemeen bent.' Ik grijns. 'Maar nog steeds val je voor me ookal ben ik zo gemeen.' Ik volg haar het water in.

    Marylinn S.

    Het voelt goed om nog eens te kunnen zwemmen en ik stop pas als ik zeker weet dat noch ik, noch Liam kan staan. 'Wat zei je nou net?' vroeg ik terwijl ik me omdraaide en bleef watertrappelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Ik moet even weg, zo terug (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik schiet in de lach. 'Ik zei dat jij gewoon klein bent.' Ik zwem naar haar toe en grijns lichtjes. Mijn tenen konden net het zand aanraken.

    [Is goeg :D]

    Marylinn S.

    'Oh.' Stootte ik verontwaardigd uit terwijl ik me achteruit gooide en zo bleef drijven. 'Wat ben je toch een irritant joch.' Ik probeerde verontwaardigd en boos over te komen maar dat werd al snel teniet gedaan door het feit dat ik in de lach schoot.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Wat ben je toch een irritant joch.' Ik grijns. 'Jij valt er op liefje.' Zeg ik tevreden duik even onderwater op mijn haar naar achter te gooien. Als ik boven kom zie ik wat ik al hoopte. 'We gaan surfen.' Het was egen vraagt we zouden het egwoon doen. Op het strand was het kleine tentje open gegaan waar je van deze afstand al wat surfplanken zag liggen.

    Marylinn S.

    'Ik vraag me ook nog steeds af wat er me scheelt.' Hij dook even onder water, waardoor ik dan weer snel terug rechtop ging zwemmen aangezien ik geen zin had om onder getrokken te worden. 'We gaan surfen.' Ik grijnsde. 'Joepie.' Ik sprong op zijn rug en maakte een "Naar voren!-" gebaar, net alsof ik een zwaard vast had.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik grijns omhoog naar haar gezicht. 'Zeg jij ben net een klein verwend prinsesje.' Aan gekomen op het strand zet ik haar weer neer. 'Kun je een beetje surfen?'

    Marylinn S.

    'Wel dat maakt jou de knappe prins, dus mond dicht.' zei ik wijsneuserig. Hij zette me neer op het zand, dat direct aan mijn voeten en benen bleef kleven. 'Kun je een beetje surfen?' Ik knikte even zacht. 'Een beetje wel ja.'

    ['Wie doet mee, wie is er klaar voor een mega stoer gebaar *is al de hele dag veroordeeld tot the greatest hits of studio 100 :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Mwhahaha yeaah!]

    Liam Oliver Pryst

    'Een beetje wel ja.' Ik knik goedkeurend. 'Klinkt goed.' Ik neem haar hand en we lopen naar het stalletje om planken te halen

    [Daar is niets grappigs aan...(no_chears)]

    Marylinn S.

    Ik druk mijn surfplank hard in het zand zodat die rechtop blijft staan. 'Zullen we?' Toegegeven, het was een hele tijd geleden dat ik dit nog gedaan had maar het zo tenminste geen totale afgang worden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.