• Jaaa, ik ben daar wel benieuwd naar!
    Ik ben het laatste jaar heel erg diep in de nail art gedoken en heb super veel geprobeerd. Ik heb ook best veel nagellak maar helaas is de helft al op gegaan haha. Nu heb ik weer wat nieuwe lakjes gekocht en kan ik er weer tegen aan.

    Wat is jullie laatste 'Creatie' Post hier een foto!


    Where words fail, music speaks

    Ik heb geen zin om een foto te maken, maar ik heb mijn nagels goud gelakt en daar rode en groene stipjes opgemaakt :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb geen foto's en heb geen zin om er een te maken, maar ik heb dus mijn nagels blauw gelakt met felroze stippen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik heb geen zin om foto te plaatsen..
    Maar ik denk dat dit niet echt nail art is maar:
    ik heb een donkerrode kleur op mijn nagels gedaan met een zwarte 'crackle' top coat eroverheen.


    -

    Ik heb ze donkerrood gelakt en nog netjes ook :Y).


    I am an idiot, I move.

    Wiltshire schreef:
    ik heb geen zin om foto te plaatsen..
    Maar ik denk dat dit niet echt nail art is maar:
    ik heb een donkerrode kleur op mijn nagels gedaan met een zwarte 'crackle' top coat eroverheen.
    Dat is ook nail art, eigenlijk alles wel. Het is hoe je het zelf ziet maar ik vind alles wat er qua nagellak op je nagels zit wel nail art. :)


    Where words fail, music speaks

    Blauw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb op sinterklaas dingen gekregen die ik op mijn nagels kan plakken ^^ Dus ik heb nu mintgroen met bloemetjes erop geplakt die een andere kleur krijgen. Hangt ervan af hoe ze in het licht staan :3


    -

    Ik heb al mijn nagels (buiten mijn middelvingers), zilver gelakt, -middelvingers rood- en zwarte karakters op gelakt. -op mijn middelvingers zilverkleurige karakters-

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 19:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Streepjes : Donkergroen en lichtgroen.


    Owl you need is love.

    Atm zilver met zwarte crackle lak (bloos)


    i put the fun in funeral

    Straks lak ik mijn nagels opnieuw dus dan post ik wel een foto haha XD


    Where words fail, music speaks

    Ze waren zwart, en de duim roze, maar ik ging er nog iets op doen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Je ziet ze niet goed maar ze zijn hetzelfde als Wiltshire.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Donkerroze met lichtroze stipjes.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.