• Jullie kunnen toch niet ontkennen dat ze goed blijven na al die jaren, niet?



    Zelfs al ben je nu geen fan meer, toch blijven ze goed, vind ik. ^-^


    Let the Night embrace you

    Assassin schreef:
    I totally agree. *O*
    Maar ik ben dan ook nogsteeds wel fan. Niet zo erg als vroeger natuurlijk.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben geen fan meer,maar hoe ze toen waren... Ah dat was nog is een tijd <3

    Postcards schreef:
    Hun oude liedjes zijn goed, maar toen veranderden ze en werden ze slecht (baby)


    Uhuh, I agree with that!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik ben drie jaar echt heel erg fan van ze geweest, maar daarna werd het steeds minder. Nu luister ik zelden naar hun liedjes, maar dat zegt niet dat ze niet goed zijn (: .


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ze blijven voor altijd en eeuwig goed ! <3
    4 years PROUD fan !


    Time is running out ..

    Nooit fan geweest. Stiekem ben ik wel erg blij dat die hype over is..


    ars moriendi

    Disagree. Ik hou echt niet van de muziek die ze tegenwoordig maken D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De oude nummers vind ik nog steeds geweldig. Maar toen zijn ze verandert, en ik ben een andere richting op veranderd. Dus de nieuwere nummers vind ik niet zo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nog steeds fan, maar minder obsessed dan in het begin.

    Ik ben nooit echt een fan geweest, maar ook geen hater.
    Ze hebben goede muziek ja, maar er zijn andere artiesten waar ik toch iets meer naar luister.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik mis die goeie oude tijden toen ik nog jong was en Bill kei schattig was met zijn manenkop. :Y)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Meh.. wat mis ik die frutjes sinds dat ze naar het almachtige Amerika zijn verhuisd.. :c

    edit: Al kwam dit nummer wel echt uit in een kutperiode voor de band. Depressieve hertjes to the max. Dat was wel afschuwelijk om te zien toen x.x.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 1:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nemph schreef:
    Ik mis die goeie oude tijden toen ik nog jong was en Bill kei schattig was met zijn manenkop. :Y)







    Ik vind hem nog steeds overal ontzettend schattig, maar dat zal dan wel aan mij liggen, ghehehe (nerd). Hij mag dan zijn neus laten verbouwen, zijn haren helemaal naar de tering helpen, zijn hele lichaam volkleuren, volpiercen en helemaal naar de klote helpen en dan weer volpompen met spieren, die ogen zullen nooit veranderen! *O*

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 1:18 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Assassin schreef:
    I totally agree. *O*
    Maar ik ben dan ook nogsteeds wel fan. Niet zo erg als vroeger natuurlijk.


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost