• Mijn zusje probeerd de hele tijd al de hond te laten liggen. Nu gebruikt ze in plaats van de normaale 'af' hem te laten gehoorzamen op 'lig'. Nu is onze hond niet een van de slimste en heeft mijn zusje niet zoveel gedult dus riep ze net heel streng 'Venus lig. L-I-E-G'.
    Dat was wel even een heel mooi faalmoment.

    Iemand nog meer van zulke geniaale zusjes of broertjes?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    first

    Penelopy schreef:
    Mijn zusje probeerd de hele tijd al de hond te laten liggen. Nu gebruikt ze in plaats van de normaale 'af' hem te laten gehoorzamen op 'lig'. Nu is onze hond niet een van de slimste en heeft mijn zusje niet zoveel gedult dus riep ze net heel streng 'Venus lig. L-I-E-G'.
    Dat was wel even een heel mooi faalmoment.

    Iemand nog meer van zulke geniaale zusjes of broertjes?


    Mijn zusje (4) vraagt of marsepein pijn doet
    en of tennisracketten naar de maan vliegen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 12:27 ]


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:

    Mijn zusje (4) vraagt of marsepein pijn doet
    en of tennisracketten naar de maan vliegen.


    Hahahah dat is schattig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Hahahah dat is schattig.


    Het is een pientere meid :Y)


    Owl you need is love.

    Haha, ik heb geen broertjes/zusjes die geniale opmerkingen maken maar wel een nichtje die zulke opmerkingen maakt ze vroeg wat voor boog de elleboog is en of HD(Honderdduizend) betekende dat je een HD-tv moet kopen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Leert*

    OT: Nope. En helaas ook geen geniale nichtjes meer. Daar zijn ze nu te oud voor.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 12:42 ]


    I can't even think straight.

    Lol, jullie nichtjes/zusjes/... zijn echt zo geniaal! ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahaha xD Klinkt echt heel grappig :P De hond kan liegen :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.