• Ik zat laatst te denken: In veel verhalen schrijven ze dat ze zo meegaan op tour met Bill, Georg, Gustav en Tom. Natuurlijk komt dat in het echt niet voor, maar stel je eens voor. Je bent de vriendin van één van de jongens.

    Zou jij echt je ouders, vriendinnen, familie, school enz. 2-3-4 maanden "in de steek laten" om met de jongens op tour te gaan.


    Think before you act.

    I Donno. Ligt eraan hoe ik er dan tegen aankijk ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ja


    Gilles (ll)

    Ik zou het niet doen hooaa. Like, okay het is een once in a lifetime kans maar ikdenk toch niet dat uk het zou doen. Omdat ik nog met een knuffel slap e me niet wil vernederen, ook omdat ToHo me niet veel meer zegt, Hun zijn ook maar normale mensen dus daarom ook al iet en ik kan me vrienden en familie zo lang niet missen.

    ik zou denk ik wel meegaan, maar niet de hele tour zegmaar.. [a]
    denkik.


    AAP

    ik ben het eens met XNIJNTJE,,


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Probably.
    Natuurlijk niet als er een probleem rondspeelt ofzo in de familie.


    I recycle my thoughts.

    Ik wel :Y)
    Niet omdat ik zo'n hypere fan ben, nee ben het wel gewend ^^


    ~

    Probably.
    Natuurlijk niet als er een probleem rondspeelt ofzo in de familie.
    Jaa dat is zo. x'D


    AAP

    In de steek laat ik niemand. IK zou ook mee gaan.. Maar wanneer het me genoeg zou zijn zou ik snel genoeg weer naar huis gaan. Of afwisselen. Dus 2 weken mee 2 weken thuis.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou het Lkkr wel doen , die kans kryg je dan wss maar 1keer in je leven , je kan ng altyd bellen met je familie enz.. x33


    A. ikmisje.

    Nou nee,... gewoon soms daagjes erheen ofzo, maar ook zolang met iemand opgescheept zitten kan ook niet..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja want:
    1 ik haat me zus...
    2 met me ouders kan ik niet echt opschieten
    3 me vriendinnen roddelen de laatste tijd alleen maar over me
    4 me familie zie ik alleen met verjaardagen.. Waar ik meestal niet eens heen ga..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ja eigenlyk wel.. alsk dan 2 vriendinne mee sou mogen nemen die heel belangrijk voor mij sijn dan wel.. de rest van mijn wereld hoef ik toch nie egt...


    We can only learn to love by loving.

    ik wel:D

    Ik zou het afwisselen. Bijvoorbeeld de ene tour niet en de andere wel gaan ofzo. Maar ik weet het niet.


    -